Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
77
av 85 innen
bredbåndsleverandør
25%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Lureri"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Ala for 27.05.2020 16.11

NextGenTel Bredbånd har totalt 840 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Lureri"

STYR UNNA PÅ DET STERKESTE. Her driver de med lureri og prøver å få deg til å betale noe som ikke gir noe mening.

Bytt.no
"Lureri" skrev Ala om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Ala og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg betaler for hastigheten på 10 Mbps så mye som andre betaler for 100 Mbps. Jeg forstår at jeg bor langt fra sentrum og ikke kan få god fart, men lager så en spesiell pris for meg. Hver par måneder øker de prisen på tjenester. Tidligere var det mulig å se på nettsiden hvordan de tilbød en hastighet på 100 Mbps for 400 kroner, nå har de fjernet den fordi folk klager over at de betaler det samme beløpet, men det er ingen slik hastighet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Kunne vært bedre"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bor et sted hvor kun ADSL var tilgjengelig som kabelforbindelse. Byttet til Nextgentel fra Telenor i oktober 2019 da Nextgentel reklamerte med at de kunne levere 20 Mbps på min adresse. Rett etter nyttår begynte linjen å bli meget ustabil, hvorpå jeg har klagd til Nextgentels kundeservice. Det skal sies at teknisk kundeservice har vært serviceminded, og har forsøkt etter beste evne å løse problemer online, eventuelt etablert en teknisk utbedringssak. I de siste ukene har linjen blitt enda mer ustabil ved at den har falt ut flere ganger i døgnet. Jeg har forsøkt å resette modem, hvorpå internett har vært oppe noen timer. Jeg har invitert til konstruktive løsninger hvor jeg har utfordret Nextgentel til å levere et produkt tilsvarende Telenors mobilt hjemmenett i påvente av at Nextgentel skal kunne levere fiber på min adresse, uten å få noen positiv respons. Jeg ønsker nå å komme meg ut av avtalen så fort som mulig.

Morten E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Ingen returlapp for returnering av utstyr"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vert lojal kunde i over 10 år. Synes det er dårlig av nextgentel at du må betale for returnering av utstyr når man har lagt igjen såpass mye penger over flere år. Det alene gjør det enkelt for meg å ekskludere nextgentel ved eventuelt fremtidig bytte av leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Bare problemer!"

ALDRI ALDRI bruk Nextgentel. Elendig på alle punkter. elendig kundeservice, elendig kontroll på faktureringssystemer...

NextGenTel Bredbånd har totalt 840 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR