Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NextGenTel Bredbånd
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
75
av 88 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Elendig"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Rasmus for 08.05.2020 19:22

NextGenTel Bredbånd har totalt 930 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg inngikk ny avtale med oppdatere og øke hastighet på bredbåndet i desember 2019. Det har de ikke klart å gi meg. Elendig oppfølging.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.07.2020 22:06
Hei Rasmus, Her har det utvilsomt skjedd en feil - dessverre. Begge parter tjener på at du øker hastigheten og ønsket ditt skal naturligvis bli innfridd. Dersom du ikke har fått hastigheten økt ber jeg om at du tar kontakt med oss. Hilsen Samuel i NextGenTel
Bytt.no
"Elendig" skrev Rasmus om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Rasmus og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårligste Kundeservice"

Har vært i kontakt med NextGentTel gjentatte ganger grunnet problemer. Da jeg ble kunde understrekte jeg at jeg allerede hadde ruter fra dem jeg kunne bruke, likevel sendte de meg ny ruter de ville jeg skulle betale for (med feiltagelse). Da jeg tok kontakt sa de jeg måtte sende den tilbake, noe som var stress i seg selv. Videre, glemte de å ta betalt for TV-pakken min, så ringte meg en dag og sa jeg måtte betale en bulk sum på mange tusen kroner siden de hadde glemt å sende faktura. Burde kanskje oppdaget dette selv, men hadde avtalegiro så forventet at alt gikk av seg selv. De glemte også å oppdatere bredbåndshastigheten min fra 15/15 til 100/100 da vi inngikk ny avtale med sameiet, så gikk over et år med gammel hastighet selvom jeg betalte for høyere. Hver gang jeg har snakket med dem på Chat kundeservice er det dårlig responstid, men rundt 5 minutter mellom hver gang de svarer, og en svært dårlig og lite entusiastisk språk.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.07.2020 22:06
Hei Niko, Jeg beklager utfordringene du har hatt i forbindelse med ruterforsendelse, hastighetsendring og fakturering av TV-pakkene. Jeg har ikke gjennskapen til saken din konkret, men utfra din beskrivelse høres dette ikke ut som noe noen av partene er tjent med og jeg håper alt er løst for deg nå - hvis ikke ber jeg om at du tar kontakt så skal vi finne ut av det sammen. Hilsen Samuel i NextGenTel
Hellebakken
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Utrolig dårlig informasjon, villedende med tilsynelatende overlegg."
2 syns denne omtalen er nyttig

Oppgraderte linje. Nextgentel klarte å, ifølge dem selv, å feilfakturere meg i over ett år før de opptaget feilen og har sendt krav på over 5000 kroner i ettertid. Jeg var overbevist om at jeg hadde fått ett godt tilbud, men dengang ei. Hvis du er kunde pass på å få alt skriftlig.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.07.2020 22:06
Hei, Selv om vi gjerne besvarer henvendelser over telefon så er jeg helt enig i at det generelt sett er bedre å gjøre avtaler skriftlig da dette er mer oversiktlig for begge parter, men om du har vært i kontakt med oss over telefon så vil alltid loggen være synlig for deg i MinSide-appen vår. Uten gjennskap til saken så høres det ut som det har blitt gjort en feil her og jeg håper du har fått saken din løst - hvis ikke anbefaler jeg at du tar kontakt. Hilsen Samuel i NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Frekke som få"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde i seks år. Har sagt opp. Nå krever NextGenTel at jeg sender tilbake ruteren i posten og at jeg må betale forsendelsen selv. Hvis ikke blir jeg fakturert for ruteren. Toppen på frekkhet. Firmaet burde bekoste frakt hvis de vil ha utstyr tilbake. Antakeligvis går ruteren rett i bosset når den kommer frem. Dette er kun en måte å tyne ut mer penger av kundene. Håper at firmaet går konkurs.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enda ikke fått nettet levert..."

Over en halv måned siden vi bestilte nett ifra nextgentel, enda ikke fått hverken ruter/modem, nett eller hørt noe ifra de. Derfor kan jeg ikke være tilfreds..

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.07.2020 22:05
Hei Simen, Leveringstiden vår varierer utfra hvilket abonnement og område du bestiller i, men jeg håper alt fungerer slik det skal nå. Hvis ikke er det bare å ta kontakt. Hilsen Samuel i NextGenTel
NextGenTel Bredbånd har totalt 930 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR