Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NextGenTel Bredbånd
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
74
av 88 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Dårlig kapasitet og hastighet"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Stig R for 13.01.2020 11:04

NextGenTel Bredbånd har totalt 930 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kapasitet og hastighet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Betaler masse penger pr. mnd. for ei linje som er elendig hastighet på. De skryter av at de kan levere mere hastighet der jeg bor.

Bytt.no
"Dårlig kapasitet og hastighet" skrev Stig R om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Stig R og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig!"

Umulig å få pratet med kundeservice. "Vennligst legg igjen ditt nr så ringer vi deg opp igjen". Vel når?

Houssein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Stay away from NextGenTel"

Just look somewhere else!. I had a contract with them for over a year now, and each time there is a problem with the bill, internet speed, and the worst of all is how bad and arrogant the customer service is. The latest problem i had with them is when upgrading the speed, on the app they said one price, and bill is of course a higher price, and when you speak with them they start giving you info that was no where to find whether on the app nor the website, and you are just supposed to guess those info! Just stay away from this company.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Forvent 2-3 mnd ventetid"

Håpløst selskap. Telefonselger ringer meg, forteller at jeg vil motta Internettboks etter 2-3 uker og montør vil dukke opp uken etter det. Ringer inn etter 4 uker å lurer på hva som skjer, 4-8 uker er ventetiden får jeg beskjed om. Nå har det gått over 10 uker og jeg får bare beskjed om at levering er «rett rundt hjørnet» Dette er bare tragikomisk hele opplegget. Ikke har jeg mottatt noen boks ennå så da er det minimum 8 dager til noen montør banker på døra. Hadde jeg bare sjekke denne siden før jeg gikk for NextGenTel.. 😏

Sivhege B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Vurderer du å bli kunde av NextGenTel? Da vil jeg på det sterkeste anbefale deg å velge noe annet."

Vurderer du å bli kunde av NextGenTel? Da vil jeg på det sterkeste anbefale deg å velge en annen leverandør. Min kontakt med NextGenTel har vært preget av horribel "kundeservice" fra dag en. Utenom forsinket oppstart, feilfakturering, nedetid og feilinformasjon fra kundeservice, hadde jeg en periode på over tre måneder hvor opphastigheten var så dårlig at det var umulig å streame videoer. Ikke bare mente kundeservice at "opphastighet har ikke noe som helst med nedhastighet å gjøre", etter å ha klaget på manglende leveranse svarer de med at "Vi kan heller aldri garantere at tjenesten vil fungere uten videre avbrudd eller andre overføringshindringer". Dette gjelder altså tre måneder med så dårlig hastighet at det er umulig å bruke tjenesten. Med andre ord: Hold dere langt unna NextGenTel!

NextGenTel Bredbånd har totalt 930 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR