OBOS Nett opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Utmerket kundeservice som hjalp veldig fort med å få ting til å fungere 🌸
Hei, Lina. Takk for den fantastiske tilbakemeldingen. Det er godt å høre at alt fungerer som det skal og at vår kundeservice kunne hjelpe deg raskt. Det er nettopp slike positive opplevelser vi jobber hardt for å skape. Ha en strålende dag videre.🌸 Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Kompetansebedrift med dyktige kundeservicemedarbeidere som alltid yter det lille ekstra. De er genuint opptatt av å hjelpe og finne løsninger, selv når problemene ligger utenfor deres kontroll.
Hei, Martin. Vi setter utrolig pris på din tilbakemelding. Det er godt å høre at du har hatt en positiv opplevelse med vår kundeservice. Vi streber alltid etter å yte det lille ekstra og er genuint opptatt av å hjelpe og finne løsninger, selv når utfordringene ligger utenfor vår kontroll. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Har fått dette abonnementet via borettslaget dessverre. Har aldri hatt så mye problemer som med denne internettforbindelsen. Veldig ustabilt. Har du hjemmekontor , unngå OBOS opennet.
Hei, Stian. Takk for samtalen. Det er godt å høre at montøren har vært hos deg og at problemet med internettforbindelsen er løst. Ønsker deg en fin dag videre. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe annet vi kan hjelpe deg med. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Førsta dagen og modemet fungerete ikke. Ta flere dager til man få noen tekniker at komme å fikse, ikke noe garanti heller.
Hei, Keyvan. Takk for hyggelig samtale. Det er godt å hører at montøren har vært hjemme hos deg, nettet er oppe, og at alt allerede er løst. Vi ønsker deg en fin dag videre. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe annet vi kan hjelpe deg med. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Borettslaget byttet fra et velfungerende Telia til OBOS openNet i fjor. Jeg bruker nettet hovedsakelig til to ting: teamsmøter og live sport. Til begge disse er OBOS openNet ubrukelig. Teamsmøtene har elendig lyd og billedkvalitet, pluss at jeg kastes ut med jevne mellomrom. Etter lengre tids frustrasjon har jeg nå begynt å bruke mobilt bredbånd fra Telia. Dette fungerer til gjengjeld utmerket. Kan tenkes at å bestille fast IP-adresse kan løse dette, men jeg ønsker ikke å bruke mer penger på denne løsningen. Til live sport er det et problem som ligner. Via tredjeparts streamer (Apple-TV) så har jeg en forsinkelse på 20 til 90 sekunder, alt ettersom. Jeg forsøkte å bestille TV-boks gjennom en av tilbyderne via OBOS openNet, en prosess som tok over to uker fordi ingen svarte på servicetelefonen til OBOS, men til gjengjeld fikk jeg to TV-bokser etter dette (trengte bare en). TV-boksen er IKKE en TV-boks som sådan, det er en streamingboks fra en av samarbeidspartnerne til OBOS, som holder stabile 50 sekunders forsinkelse på live bilder. Jeg kontaktet tilbyder (Allente) som kunne fortelle at deres bokser nok var tregere enn Apple-TV, noe som virkelig gjør deres tjenester bortkastet. Vårt nett ble anbefalt av en arbeidsgruppe bestående av borettslaget techguruer, som på ingen måte er interessert i sport, så nå sitter vi med en løsning hvor naboen på andre siden av gaten hvor jeg bor jubler 30 sekunder før ballen triller i nett for meg. Alt i alt, styr unna denne tilbyderen som pesten. Elendig brukervennlighet, null service.
Hei Kjartan, Det er utrolig leit å høre at du er så misfornøyd med vår tjeneste. Dette skal vi selvfølgelig se nærmere på og løse så fort som mulig. Årsaken til at du ble tilsendt to dekodere er fordi at Allente byttet plass på lageret sitt. Vi vil kontakte deg angående alt som har blitt skrevet her i dag etter kl. 16, dersom det ikke passer så kan du gi beskjed så kontakter vi deg igjen. Ønsker deg en fin dag og vi snakkes snart! Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Vi har hatt bredbånd fra OBOS OpenNet i 3 år. Nedetiden har vært minimal, og ved problemer har selskapet vært enkle å kontakte og innstilt på å hjelpe. Nylig røk kabelen i gården, og da var hyggelige folk fra selskapet på plass samme dag (en lørdag) og jobbet i flere timer for å gi oss nettet tilbake så fort som mulig. Vi er veldig fornøyd med stabil leveranse og rask og god service i hele vår tid som abonnenter.
Hei Jens! Tusen takk for den kjempehyggelige tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på. Vi strever etter å gjøre vårt ytterste for å hjelpe, til og med når fiberen har røket grunnet brann på en lørdag. Veldig godt å høre at du er så fornøyd med leveransen og stabiliteten. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
(anonymisert navn) ga meg bedre, raskere, mer forståelig og ikke minst mer sjarmerende hjelp enn noen annen jeg har snakket med på lenge. Jeg vet ikke hva hun får i lønn men hun fortjener mer 🥀
Hei, Anders H. Takk for den fantastiske tilbakemeldingen. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din positive opplevelse med oss. (anonymisert navn) vil bli veldig glad for å høre at hun ga deg en bedre, raskere, mer forståelig og sjarmerende hjelp enn du har opplevd på lenge. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Møtte en kunnskapsrik, positiv og tålmodig kar som veiledet meg gjennomhele prosessen. Fikk mer hjelp enn hva jeg hadde forventet. Jeg er veldig fornøyd og må berømme tålmodigheten. Hjertelig takk for hjelpen
Hei, Mette L. Takk for den flotte tilbakemeldingen. Vi er glade for at du fikk mer hjelp enn forventet. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og takker for at du deler din erfaring. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Fornøyd med hastigheten, måtte bestille forsterker for å få dekning i hele leiligheten.
Hei, Mariam. Takk for tilbakemeldingen. Vi er glade for at du er fornøyd med hastigheten. Manglende signaler i leiligheten skyldes ofte tykke vegger, stor avstand til ruteren eller strukturelle hindringer. En forsterker hjelper med å sikre dekning i hele leiligheten. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Meget fornøyd! Fikk hjelp av kundeservice med installering av ny ruter, har aldri hatt så raskt nett før.
Hei, Aleksander. Så godt å høre at du er fornøyd og at kundeservice kunne hjelpe deg med å installere den nye ruteren. Det er fantastisk at du nå har raskere nett. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Super rask nett til veldig lav pris. Utrolig hjelpsom å hyggelig kundeservice med kort ventetid.
Hei, Jenny. Så hyggelig at du tok deg tid til å skrive til oss! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din og er glade for at du er fornøyd. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Bra internett til en fornuftig pris! Kundeservice var også raske med å svare på telefon i motsetning til Telia som bruker 1 time på å svare
Hei, Emil. Takk for hyggelig tilbakemeldingen. Det er flott å høre at du opplever oss som en internettleverandør som tilbyr god internettforbindelse til fornuftig pris! Vi streber alltid etter å være effektive og svare raskt. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Uker før svar på epost: Jeg kan se at du behøver Public-IP for å få ordna VPN utfordringene som ikke vil kobles opp mot eksiterende IP-adresse. Jeg vil gjerne aktivere det nå med engang, Om du kan kontakte ******** for aktivering så hadde det vært supert! Ringte 16:56 fikk svar 17:46 En sur gutt skulle fikse det. Det er ikke fikset og ringte på nytt 18:06 venter enda 18:45
Hei, Sissi. Takk for at du delte din tilbakemelding med oss. Vi ønsker veldig gjerne å løse utfordringene du opplever. Angående din henvendelse om å ordne VPN-utfordringene og aktivere Public-IP, beklager vi forsinkelsen og feilen i kommunikasjonen som oppsto. For å hjelpe deg best mulig, vennligst send en e-post med emnefeltet "VPN utfordringer" til [email protected]. Jeg vil personlig følge opp saken din derfra. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Vi har hatt svært gode erfaringer med Viasat. Så ble Viasat kjøpt opp (ondsinnet?) av Canal Digital. De skiftet samtid navn til Allende. Har bare dårlige erfaringer med Canal Digital! Det ser ikke ut til at det hjelper å skifte navn. Nå håper jeg at styret i vårt sameie ikke lar seg forlede&presse av OBOS til å skifte fra Telia som fungerer tilfredsstillende. Jeg sa opp abonnementet da Allende dukket opp og har siden sett på TV over Internett. Det fungerer bra og mye penger er spart.
Hei, Kristian E. M. Jeg er glad for å høre at du har funnet en tilfredsstillende løsning ved å se på TV over internett. Allente er en av våre tjenesteleverandører, så du kan kontakte dem direkte på [email protected] hvis du ønsker det. Det er flott å høre at dette fungerer bra for deg og at du sparer penger på det. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
God kommunikasjon under utbyggingen og stabilt nett til fornuftig pris. Meget fornøyd med kundeservicen. Bare gode tilbakemeldinger fra sameiere etter overgangen. Anbefales
Hei, Odd. Takk for din positive tilbakemelding om god kommunikasjon og stabilt nett til en fornuftig pris. Vi setter pris på din støtte og vil fortsette å jobbe hardt for å opprettholde denne standarden. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Ustabilt og leverer ikke i nærheten av hastigheten de reklamerer med og tar betalt for. Dårlig informasjon og liten vilje til å rette opp i leveransen.
Hei, Richard. Vi forstår hvor viktig det er for deg å få den kvaliteten vi reklamerer for, og vi tar din frustrasjon seriøst. Vennligst send en e-post med emnefeltet "Styr unna denne leverandøren" :) til [email protected]. Jeg vil personlig følge opp saken din derfra. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet