Meny

Fiberbredbånd fra Obos OpenNet

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til Obos OpenNet
Bytt på nettsidene til Obos OpenNet
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Internetbolaget 200/200
Fiberbredbånd - Obos OpenNet
19 omtaler
200 mbit/s
nedlasting
219 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Blix 300/300
Fiberbredbånd - Obos OpenNet
19 omtaler
300 mbit/s
nedlasting
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
NextGenTel 250
Fiberbredbånd - Obos OpenNet
19 omtaler
250 mbit/s
nedlasting
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Internetbolaget 500/500
Fiberbredbånd - Obos OpenNet
19 omtaler
500 mbit/s
nedlasting
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
NextGenTel 500
Fiberbredbånd - Obos OpenNet
19 omtaler
500 mbit/s
nedlasting
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Blix 600/600
Fiberbredbånd - Obos OpenNet
19 omtaler
600 mbit/s
nedlasting
259 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Blix 1000/1000
Fiberbredbånd - Obos OpenNet
19 omtaler
1000 mbit/s
nedlasting
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Internetbolaget 1000/1000
Fiberbredbånd - Obos OpenNet
19 omtaler
1000 mbit/s
nedlasting
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
NextGenTel 1000
Fiberbredbånd - Obos OpenNet
19 omtaler
1000 mbit/s
nedlasting
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
OBOS OpenNet omtaler og erfaringer
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Middels
71
av 88 innen
bredbåndsleverandør
17%
anbefaler
OBOS OpenNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Gammeldags teknologi"

Forferdelig dårlig trådløst nett fryser ofte og det påvirker også tv signalet kundeservice er null sitter vel en del seniorer der som ikke har peiling på teknologi tror di jobber gratis for å få dagene til å gå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Nettet er ekstremt tregt og skrur seg av og på hele tiden. Kundeservice har foreslått å bytte strømkabel og det har de gjort 3 ganger. Til slutt kom det en tekniker og det viste seg jeg hadde feil ruter. Ny ruter ble installert og nettet fungerer fortsatt ikke. Har holdt på i 2 måneder uten å få det til å virke. Dessverre er det borettslaget som har bestemt at vi skal bruke denne leverandøren hvis ikke hadde jeg skiftet for lenge siden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Obos Open Net fungerer dårlig."
2 syns denne omtalen er nyttig

Ny obos- leilighet. Første uka uten nett. Kom omsider på nett, men WiFi detter ut og inn hele tiden når vi beveger oss rundt i vår lille 90 m2 leilighet. Håpløst opplegg. Dette holder ikke. Håper å finne en alternativ løsning til OBOS open net.

Linnea T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Tregt ustabilt ikke verdt pengene"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette er dyrt, dårlig og absolutt ikke verdt pengene. Å få stygge ledininger som ligger synlig er også et tap om man vil selge leilighet senere. Og internettet ( fiber) er ustabilt, tregt og lite samarbeidsvillig i disse corona tider med hjemmekontor . Ber alle styre unna dette. Open.net tommel ned! Kundeservice svarer heller ikke på flere hendvendelser. Dette kan ikke anbefales! Angrer bittert og vil helst bytte leverandør fortest mulig. Som sagt ikke godt nok. Med andre ord, horribelt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Nettet detter ut daglig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Betaler for 1000/1000, noen dager detter det ned til 100/80.veldig dårlig når jeg egentlig skal få mye mer, ruteren er ikke en "bottle neck" og det er terminert cat 6A uttak i veggene så alt går på kabel. Veldig dårlig!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Noen innkjøringsproblemer men fungerer nå utmerket"

Borettslaget vårt er stort sett fornøyd med valgte system, infrastruktur og leverandør. Feilene som oppstod, skyldes stort sett brukerfeil og leverandør av TV, og noe mindre tilfeller av hastighet (Opennet). Det har nå stabilisert seg og 95% er fornøyde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"ustabilt og langsomt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har fått fiber fra OBOS OpenNet, og skulle i teorien ha en 1000Mbps linje (både opp og ned). Hvilket er mye mer enn hva vanlige folk trenger. MEN på gode dager har vi også bare ca 500Mbps, og som oftest ligger vi godt under 100 på ca 75 i tillegg til at det stadig faller ut. Det kan også være at problemet med utfall relaterer til Riks tv dekoderen, og at det er den som er problemet! Skulle ønske at de (OpenNett og RiksTv) kunne snakke samme og finne optimalt oppsett.

Kristin V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Kluss med fakturering"
1 syns denne omtalen er nyttig

Inkassovarsel på allerede betalte fakturaer. I sommer kom det ingen faktura, men så kom det plutselig en samlefaktura for 3 måneder fordi de "hadde byttet system og da ble det litt kluss". Kundeservice svarer ikke på mail.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR