Dårlig informasjon på hjemmesidene. Det står blant annet ikke noe på driftsmeldinger om at nettet er nede. Når jeg ringer kundeservice, forsøker de ikke å løse noe der og da, men svarer etter lang tid på e-post. Jeg hadde tidligere canal digital. Her svarte de med en gang, gav mye bedre informasjon og løste det aller meste på telefon ved å koble seg opp. Det virker som om kundeservice synes at det er den naturligste ting i verden at man skal være uten internett i lang tid.
Har du en tilsvarende erfaring med OBOS OpenNet?
Gjør som Jarle A og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om OBOS OpenNet du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Ustabile hastigheter som medfører lagging på all nettbruk og tv. Henvender du deg til kundeservice pr epost kan du påregne minst et par ukers ventetid. utstyret som følger med i standard installasjon (Inteno) virker billig og lite pålitelig.
Ikke annet en plunder fra dag 1. Skiftende hastigheter som varierer fra 450mb-1000mb gjør at Riks tv fryser og virker i tide og utide. Sendt email til Opennett, men selvsagt ingen svar.
Veldig ustabil hastighet som gjør at at film og TV ofte hakker, vises i lavere kvalitet og av og til stopper helt opp. Jeg har koblet direkte med kabel til Apple TV for å sjekke at det ikke er Wi-Fi routeren det er noe feil med. Hastighetsmålinger bekrefter at hastigheten varierer enormt.
Hastighet og andre tjenester i henhold til spesifikasjon og forventninger.