Meny

OBOS OpenNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til OBOS OpenNet
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
73
av 88 innen
bredbåndsleverandør
18%
anbefaler
OBOS OpenNet

"Kluss med fakturering"

Omtale om OBOS OpenNet skrevet av Kristin V for 08.09.2020 09:53

OBOS OpenNet har totalt 18 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med OBOS OpenNet?
Kristin V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Kluss med fakturering"
1 syns denne omtalen er nyttig

Inkassovarsel på allerede betalte fakturaer. I sommer kom det ingen faktura, men så kom det plutselig en samlefaktura for 3 måneder fordi de "hadde byttet system og da ble det litt kluss". Kundeservice svarer ikke på mail.

Bytt.no
"Kluss med fakturering" skrev Kristin V om OBOS OpenNet

Har du en tilsvarende erfaring med OBOS OpenNet?
Gjør som Kristin V og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om OBOS OpenNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bilde blir borte, bilder fryser, lyd blir borte, dårlige bilder. Så kommer lyd tilbake uten bilde, Eller bilde tilbake uten lyd. Og dette skjer HELE TIDEN OG SPESIELT OM KVELDEN. Det gjelder ALT som leveres via RiksTV. Det som funker er det som vi abonnerer og betaler for utenom RiksTV .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det må være pinlig for obos å sende ut faktura for ett så dårlig fungerende produkt. Vi har hatt problem med veldig dårlig kvalitet på tjenesten i flere måneder. På tross av dette ramler regning ned postkassen hver måned. Har intet problem med å betale for en rjenedte jeg mottar. Når jeg betaler regning fra Open-Net føler jeg meg bondefanget.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig informasjon og kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig informasjon på hjemmesidene. Det står blant annet ikke noe på driftsmeldinger om at nettet er nede. Når jeg ringer kundeservice, forsøker de ikke å løse noe der og da, men svarer etter lang tid på e-post. Jeg hadde tidligere canal digital. Her svarte de med en gang, gav mye bedre informasjon og løste det aller meste på telefon ved å koble seg opp. Det virker som om kundeservice synes at det er den naturligste ting i verden at man skal være uten internett i lang tid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt og laber responstid"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ustabile hastigheter som medfører lagging på all nettbruk og tv. Henvender du deg til kundeservice pr epost kan du påregne minst et par ukers ventetid. utstyret som følger med i standard installasjon (Inteno) virker billig og lite pålitelig.

OBOS OpenNet har totalt 18 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR