Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning. Sliter med dekning på hytta i Selbu
Gjentatte problemer gjennom snart 2 år, med utfall av nett opptil 2-3 ganger pr. dag. Utallige kontakter om dette til Telenor. Fått bytta både router og uteantenne uten at det hjelper. Føler ikke Telenor tar meg på alvor. Bare en kort SMS tilbake fra teknisk, hver eneste gang .. Dårlig kundebehandling. Har forøvrig samme leverandør på hytta, men der er jeg utrolig fornøyd. Aldri noe tull, så der holder dem sine lovnader.
Etter fiber kom i hus var det sporadiske brud på linje. Telenor mente det aldri var noe feil på deres side eller utstyr. Etter mye kamp krevde jeg sluttraporten på montering av utstyret da dette skal dokumenteres og være innen for et kreterie. Dette kunne verken telenor eller utførende levere. Fikk til slutt ut en teknikker som kunne bekrefte at fiber hadde brudd i BEGGE ender i pigtail. Etter dette har det vært stabilt, men har vært en kamp å komme dit.
Måtte installere fiber da Telenor la ned min utmerkede VDSL over telefonlinjen. Fungerer uten problemer, men ble veldig dyrt etter at bindingstiden var ute. Produktet er mye billigere i Danmark og Sverige enn i Norge, rart.
Relativt dyrt, og lav båndbredde. Stabilt nett og noe prisreduksjon ved kontakt.
Nettet er stabilt og fint og kundeservice er ok. Men markedets dyreste pris gjør det uholdbart. Kun kunde pga bindingstid etter fiber utbygging.
Det er svært dyrt sammenlignet med hva jeg vet andre leverandører leverer handre steder. I tillegg har de hatt mye nedetid det siste året, nettet er også betydelig dårligere i enkelte perioder av døgnet.
Etter fem dager uten internett og å ha snakket med flere representanter fra Telenor, føler jeg at det ikke ble gjort et reelt forsøk på å løse problemet. Til tross for å ha forklart gjentatte ganger at Wi-Fi-ruteren ikke var problemet og at jeg ønsket direkte tilkobling fra fiberboksen til PCen, virket de fortsatt forvirrede. Selv om de mottok signal om at alt fungerte som det skulle, opplevde jeg ikke det samme. Når jeg til slutt besluttet å skifte leverandør, virket det som de aksepterte dette uten videre innsats.
Veldig dårlig internett som ikke holdet det som er lovet mtp hastighet og gaming! T-We løsningen er klønete.
Telenor er stabilt og bra bortsett fra dyr. Kundeservice er bra. Dem løser alt.
Dyrt og noe lureri på faktura innimellom samt jevnlig prisøkninger
Om du har NOE SOM HELST annet alternativ, så hold deg unna Telenor! I vår kontakt med kundeservice har de både rotet, lagt på og rett og slett løyet. Jeg er sjokkert.
Fikk ny ruter i sommer fordi den vi hadde var “gammel”.Har siden det hatt mye trøbbel med internettet! Det dett ut med ujamne mellomrom, har byttet ruter og skal no bytte antenne igjen!Om det ikke hjelper, er det slutt med Telenor for vår del!
I called them multiple times in order to activate internet in my apartment in borettslag. Borettslag has collective agreement with Telenor. After few talks with them, and after they said internet will be activated soon nothing happened. People with whom I talked were nice, but overall service is terrible.
Har Telenor bredbånd og T-Wee. Dårlig trådløst dekning, gammelt modem og dekodere. Spurte om nytt siden det som var i hus var over 10 år gammelt, men fikk akkurat likt i posten noen dager etterpå. TV’en ( dvs dekoderen ) bruker 1 minutt og 45 sekund på å starte opp ! Altså før man får bilde i tv så må man vente i over halvannet minutt før dekoderen har fått "varmet" opp. Skulle tro man var på 70 tallet og startet opp en gammel 28" Tandberg TV i sort/hvitt. Internett fungerer greit når det er koblet opp direkte inn, men trådløst funker det mindre bra når en er litt i fra. Telenor er kjempedyrt i forhold til alle andre og skiller lite i pris på lite mb eller mye. Man får ikke redusert prisen mye ved å mer enn halvere speed. De kommer ofte med intro tilbud der nye kunder får 6 mnd svært rimelig internett/TV . Godt gammeldags bondefangeri. Hold dere unna.
Ikke-eksisterende kundeservice. Et slag i trynet å gå fra et annet selskap til dette. Hyggelig installatør. Raskt utført. Men null hjelp til å utsette faktura er under enhver kritikk når regning forfaller på få dager varsel.