Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Synd å måtte bruke Telenor. Venter på fiber skal komme til hus som skulle vært på plass for flere måneder siden. Imelommtiden må man nøye seg med dårlig service. Nettet var nede og det ble lovet fikset før kl 20:00, ka skjer da , jo etter kl 20:00 er kundeservice stengt. Sa opp 2 abonnement for ett og et halvt år siden, da var det plutselig service bil og se i gatene dagen etterpå. Fikk snakket med en av teknikerne som kunne fortelle om brudd en plass. De bryr seg ikke er erfaringa. Gikk tilbake til Telenor da Homenett har enda dårligere rykte. Valget er pest eller kolera. Alternativet er 5g fra Telia.
Leier ut nett til andre leverandører som kommer billigere ut. Må vell være bedre å gi grei pris over hele linja
Lite fleksibel. Dårlig kanalutvalg. Bindinger er bobdefangeri og man er låst i lang tid. Support forstår ikke norsk.
Det er bra når det virker men bare det kommer mer regn enn lett yr så mister en Internet. Ofte feil på ett eller annet men det kommer sjeldent opp når en ser etter på siden deres. (Men de innrømmer det på tlf)
Telenor bruker altfor lang tid på å rette opp feil på internett og tv kanaler
Jeg abonerer på trådløst bredbånd fra Telenor - betaler ca 590,- pr måned. Men jeg synes ikke at kvalitet/ stabiliteten holder mål, i forhold til den prisen som jeg betaler. Nettet faller ofte ut - og dette er lite tilfredsstillende når jeg skal se film eller laste ned noe.
Ufattelige høye priser på små hastigheter. Unødvendig lang bindingstid på abonnementet (36mnd)
Utstyret var ikke klar gjort for kunden. Det ble sagt fra kunde kontakten , att det ikke var simkort i det nye systemet og det stemmer ikke for det er ett simkort i uteantenna. Det di kommer med som opplysninger stemmer ikke, hverken med kabelopleg eller med strømoplegg til enhetene. Dette blir jo en tilleggsutgift for kundene. Kaller dette for BONDE fangeri. Dere har helt sikkert lært av ho ÆRNA. Og Gemalen.
Utdatert of foreldet teknologi de tviholder på. Sikkert flott for 15 år siden eller mer.
Altfor dyr nettleverandør pluss ekskluderende, De yter ikke kundeservis på annet enn eget utstyr, f eks ruter som de leier ut. Etter 2 - 3 år vil det være billigere å ha kjøpt sin egen. Noe som jeg gjorde. Den er nå tjent inn. Pluss at alle nettleverandører bur ha adgang til alle nett-kabler rundt omkring i Norge. Det vil føre til økt konkurranse og reduserte priser. Det eksisterer innen strøm og mobilnettet. Nettleverandør som eier nettet sitt, slik som Telenor, er enehersker og tar nesten hva de vil i pris fordi de ikke tillater andre å bruke nettet deres.
Vært fornøyd lenge. Men ny boks gir bare problemer. Vært i kontakt med kundesenter 6 ganger og ender opp med ingen hjelp. Får bare beskjed om å ringe på nytt dagen etter.
De utnytter sitt monopol på fiberkabler, ig gir priser mange ganger høyere enn konkurrentene i nabogata.
Veldig varierende kvalitet, men stabilt dyrt. Koaxbasert bbl-tilkobling i dag.
Ustabilt nett fra dag en. Har klaget flere ganger uten at det har hjulpet. Fungerer periodevis ok. Da jeg spurte mine venner hva de betalte i sine selskaper, vi ser det seg at jeg betaler nesten 1.000,- mer pr. Mnd. Og dette for et ustabilt nett!
Fikk etterhvert ny Ruter,men ingen tilbud om prisreduksjon el.l.
Ekstremt dårlig kvalitet. Lav fart og veldig ustabilt nett! Selv vanlig tv titting blir en prøvelse da nettet faller ut og er veldig ustabilt ! Du får bare 14 dager før du må binde deg til ett års abonnement! Det er etter 14 dager trøblet begynner Svindel spør du meg! Ikke bind deg til Telenor!!! Ekstremt dårlig og ustabilt!!!