Meny

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telenor Bredbånd
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
79
av 88 innen
bredbåndsleverandør
7%
anbefaler
Telenor Bredbånd
Filtrer omtaler
15
6
5
31
202
Sorter omtaler etter
Viser av 259 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"God hastighet, meget stabil linje. Pris er noe høy kontra konkurrenter"
1 syns denne omtalen er nyttig

God kvalitet på utstyr og linjer, god hastighet. Leverer til avtalt tid. Pris er noe høy. Dvs. at de er i det øverste prissjiktet i forhold til konkurrenter. Konklusjon, betaler gjerne litt mer for kvalitet og oppetid. Enn så lenge det ikke er fiber tilgjengelig forblir jeg kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Bra, holder hva de lover og gir rask kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Telenor er bra, intet mer å si. Raske til å svare, raske til å hjelpe, og alltid på nett garanti. Blir man uten nett ei helg, får man avslag på pris og i tillegg ekstra data til mobilt bredbånd. Telenor er for meg tryggheten og nesten like billige som de som skriker høyest om pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ikke fått tilkoblet, men får regninger!!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Skulle få koblet til 1.9-16. Etter 100 samtaler med Telenor har jeg ennå ikke fått fiber, men regninger får jeg. Elendig. Ikke kan de si når det forventes ordnet og ikke kan de slette regningene. Vær innstilt på en laaaaaang prosess.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig data mengde og ekstremt høy pris"
5 syns denne omtalen er nyttig

Det eneste som er bra med Telenor er at dem faktisk har dekning i området hvor jeg bor. Det som er veldig provoserende med Telenor er at dem tar blodpris for ekstremt små datapakker som er laget for nettbruk i 1990 og ikke dagens krav. Å ta kr 899 for 80GB er jo regelrett å utnytte folk i distriktene som ikke har noe annet valg, hvis dem i de hele tatt ønsker å være på nett og kanskje bruke Netflix til å se noen filmer. Konkurrenten Telia tar kr 799 for sin største pakke som er på 200GB men dette hjelper lite når det bare er Telenor som har dekning i mitt område. Problemet med Telenor og Telia for den saks skyld er at dem ikke har noen som helst reell konkurranse i de Norske markedet slik som dem faktisk har i de andre nordiske landene og dem som taper på dette er vi som forbrukere som sitter igjen med regningen for disse selskapenes utbygging i andre land. Her bør dem tilby fri data og ikke komme med tull som at de er farten som er så utrolig viktig. Hva pokker skal du med 300mb/s når data pakken er brukt opp etter få minutter.

Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Håpløst system"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rot med bestillingene. Høyere pris enn det som er lovet, men ingen beklagelse for dette. Får tilknyttet tjenester man aldri har bestilt. Når man da i tillegg legger til at nettet er fryktelig ustabilt og modemet er ubrukelig så er resultatet deretter. Umulig å komme i kontakt med den rette personen på kundeservice, og de kan ikke sette over samtaler så da er det bare å begynne runden på nytt til et 5-sifret nummer til blodtakst.

Nicholas
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Alltid på nett - selv om jeg ikke har betalt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Telenor installerte veldig ryddig og etter avtalt tid. Hyggelig montør - i en hundreår gammel bygård med utdaterte linjer og alt.. No problem. Jeg har byttet hastighet flere ganger - for å spare noen kroner - og det tar ca. 30 min. før alt er i rute.. Opp eller ned. Hastigheten er litt over hva de lover å levere -- så det kan man jo ikke si noe på... Overall: Veldig fornøyd... Det er bare at de er litttt dyrere enn noen av de andre jeg finner på nett - men så får de veldig dårlig omtale, så jeg kvier meg for å bytte fra noe som er bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Bare trøbbel!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Faktura blir aldri riktig, og alltid noe ekstra småpenger... Ble lovt en gratis ruter, denne måtte vi betale for, også skulle vi få igjen penger for denne, det fikk vi heller ikke.... Laaang ventetid på kundeservice.... Må ringe til kundeservice etter hver faktura for å ordne opp. De klarer aldri å få det riktig. Kanskje billig når de reklamerer, men det er de aldeles ikke. Jeg bytter med det første denne bindingavtalen er ferdig. Og aldri igjen.

Morten S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dyre priser i forhold til dårlig dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har Telenor. Internett-dekningen er rimelig ustabil, og jeg syns at prisen er veldig stive i forhold til det jeg får igjen. Kundeservicen er helt ok. Man får så klart svar på det man lurer på, men dersom man ikke ønsker å ringe kundesenteret dems, så er det meget vanskelig å finne ut av hva alternativet er her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Kjempe fornøyd"

Dyktige montører som strekker seg så langt tiden deres rekker.

Vegar B. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Høy ping og frafall i nett"

Nettet er ubrukelig til video , spil og detter ofte ut . 250 til 1300 ping "lykke til"

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Møkkete"

Har alldrig opplevd værre kundeservice samt levering av tjenester. Låvte allt oppfylte ingenting!

Håvard H
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Fy..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Lureri, nekter å vedlikeholde kobberlinja, trenerer og lyver...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig nett. Må masse meg til alltid på nett garanti"

Håpløst nett. Ingen som kan fikse det. Må masse meg til datapakke. Dårlig kundeservice

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Tregt og forferdelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettet hos Telenor er alltid tregt og veldig ofte nede. Kundeservicen er helt ubrukelig i tillegg!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt mobilt bredbånd, ingen hjelp å få."

Styr unna hvis du kan, det er forferdelig dårlig nettløsning, mye ergrelse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"USTABILT"

De klarer ikke finne feilen, har vært her flere ganger, virker dårlig, faller ut oftere og oftere.

Marzena H
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Helt forferdelig treg"

Nettet er veldig treg hele tiden. Helt forferdelig. Vurderer å bytte til annen leverandør. :(

Lars F. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt"

Ustabilt nettverk. Spesielt etter klokken 2200. Vi får virkelig ikke det vi betaler for..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Brukervennlig og stabilt!"

Brukergrensesnittet er veldig bra hos Telenor. I tillegg er de veldig hyggelig på kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og ofte tregt"

Hastigheten går ned til 2-4 Mbit av og til, satses for lite på utbygging av nett.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt nett"

Syns man betaler for mye for dårlig hastighet. 20/2 med alt 650-, pr mnd.

Joseph K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Outsourcer problemet til 3.partsleverandører som aldri leverer"

Ventet en måned på etablering av nett, og ble lovet det "om to dager" hver gang jeg ringte.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"

De har lang vente tid og få service og klarer ikke og hjelpe folk med og få en kopi av en regning

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice?"

Ubrukelig chatrobot, bemanning stenger tidlig og laaaang ventetid for å komme igjennom på tlf.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt"

Får ikke hjelp. 😥 Virker ikke. Har besøk fra utlandet som trenger å kontakte folk hjemme.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR