Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor Bredbånd
2.1
746 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
746 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#77
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#77 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 746 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
49
41
67
108
481
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Erfaring med Telenor

Omtale av  Svein

Nærmest utilgjengelige pr telefon. TV-box ustabil, ingen forståelse fra Telenor. Prøv ditt prøv datt.

Uakseptabel laaaaannnnngggg kundebehandling

Omtale av  Fred I. W

Bestilt i juni. To nye bokser kom og skulle være montert gratis innen 1.aug. Det eneste som dukket opp var regninger på papir og jeg har efaktura avtale med Telenor. Klaget men neste måned var det likedan. Banken min sier at jeg har automatisk efaktura så det må være noe galt hos Telenor. Men heldigvis virker internettet på den gamle boksen. Etter mange fakturaer og klager, hvor jeg måtte betale hele fakturaen og fikk også utsettelsesgebyr fordi jeg fikk utsatt en faktura, for å se om det dukket opp noen montører. Men det skjedde jo ikke noe før i November da ringte en et Telenor engasjert firma. Han sa da at den gamle boksen fra Nordix Data fortsatt ville virke og det var bare å sende de to nye boksene i retur. Til nå har jeg brukt timer i telefonventing på dette prosjektet som skrøt av lett og enkel overgang fra Nordix data kunde til Telenor kunde og betalt kr 4046 for 5måneder internett, som skulle koste 699 pr mnd, altså kr 3495. Jeg lurer på den neste fakturaen, kommer den også dennegangen på papir, med leietillegg for returnerte bokser og fakturagebyr, tro? Jeg skulle jo heller ha hatt timesbetaling for å ha reddet Telenor fra fiberbrudd oven for mitt bo område, en gang da en fiberskjøteramme falt ned og nå sist da et tre falt ned på fiberen og jeg feilmeldte også det og rettledet reperatørene som brukte 3-4 turer for å få gjort jobben. Hilsen Teleingeniøren.

Prisen ble doblet

Omtale av  Elisabeth D

Hadde avtale om 800 pr mnd tilsvarende det jeg hadde før bytte for et år siden. Nå er prisen doblet til 1600 pr mnd

10 år med telenor ødelagt av kundebehandler

Omtale av  Iver

Dårlig kundebehandling, så velger og avslutte abo.liten feil fra min side kostet meg 700 kr.melde i fra 2 min senere til telenor .absolutt ingen hjelp eller forsøk på og løse problemet på en enkel sak

Elendig

Omtale av  Olav G

Fakturaer som er høye og uforståelige ! Ikke brukbare i det hele tatt. Brukte dem for mange årsiden, men de er ikke blitt bedre!

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig service

Omtale av  Bernt H

Null service ved problemer med ny ruter, de lover men ingenting skjer, har opplevd dårlig service i lang tid nå.

Presist og veldig stabilt

Omtale av  Ann M

Jeg bor langt uti hutaheiti (Nord Odal) men tror du ikke Telenor kom for mange år siden og la fiberkabler langs veien utenfor huset her, og. Per idag har jeg fiber 100, og det er så stabilt, så stabilt. Det er kun når strømmen går at internett faller ut. Og det er presist; jeg testet nettopp hastigheten: 105 opp, 103 ned. Så jeg tar ingen sjanser på bytting, selv om jeg kunne spart noen kroner. Det der internettet er er gull verdt.

For høy pris

Omtale av  Thomas V

Prisen er for høy, og kvalitet varierer. Faller ut innimellom

Passer godt til vår situasjon. Koblet til abonemente jeg har på telefonen. Raskt og billig

Omtale av  Jan S

Virker perfekt og er billig. Ruteren kan også taes med i lomma hvis jeg trenger den andre steder

fiber

Omtale av  Arild H

har holdt på med kundeservice siden 31 Juli da jeg ikke hadde andre alternativer på linjenettetpå min adresse i dag er det 23 November og tingene er fremdeles ikke i orden lurer på om de noen gang kommer til å ta ansvar og leve opp til best service i landet

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Håpløs. får ingen informasjon! Tredje dag uten nett

Omtale av  Simon

Jeg ringe og få beskjed om det samme hver gang du skal få en SMS med oppdatering nå er det tredje dag uten Internett.

Kan vel ikkje bli verre...

Omtale av  Odd G

Ein dørseljar gav i desember 2022 eit godt tilbod som fekk meg til å gå over frå fiber frå Altibox til Telenor trådlaust breiband. Gjennom bortimot eitt år, har det vore tekniske problem som har ført til at strøymetenester som Discovery+ har stoppa opp med på følgjande periode med uskarpt tv-bilete - i tillegg har ein mystisk ustabilitet førekome. Ruter, teewee-boks og antenne har vorte skifta ut, men feilen har bestått og fakturaer har på grunn av dette velvillig blitt ettergitt av Telenor. Har i løpet av året snakka med ei lang rekkje personar på Telenor sin kundeservice; dei har to ulike avdelingar: Trådlaust breiband og tv-avdeling. Desse avdelingane er tydelegvis heilt sjølvstendige med kontor på kvar si side av jorda, så ein må ringje begge; eventuelt bli sett over frå den eine til den andre og repetere alt ein sa til den forrige ein snakka med. Sa opp kundeforholdet etter bindingstida og fekk beskjed om at eg ikkje skulle betale meir etter desember 2023. Likevel fekk eg faktura for januar i går og no har eg snakka med person nummer 6 i ein bortimot times lang telefonsamtale med kundeservice - person nummer 6 seier han skal fikse det; opprette ei sak, som han ordlegg seg - og eg skal ikkje betale noko meir. Då håpar eg at kundeforholdet med Telenor er over og går over til Altibox igjen. Takk til bortimot 50 personar som eg har vore i kontakt med på Telenor kundeservice; takk til han nordlendingen som har lese inn meldinga som startar samtalen når ein vel trådlaustbreibandavdelinga (utstyræææ) og takk og farvel til Telenor som leverandør av internettsignal og tv-underhalding!

t-we med trådløs breband

Omtale av  Helgehustoft

Har hatt t-we med trådløs breband ca 1 år plutseleg virket ikke tv fikk ikke inn noe.Tok kontakt med telenor de bekreftet å ha levert utstyret ca aug-sept 2022 men Tw-boksen var retunert nov 2023 men de skulle sjekke etter flere telefoner med feilsøking fikk de ikke kontakt med TW-boksen men Tw boksen står her og har alldri vert ut av huset stemmer med serienr Neste gang eg ringte sa de at det var en teknisk feil på anlegget slo meg til ro med i 4 dager plutselig nå sier de i en sms at desverre ikke lenger er kapasitet igjenn på linja de anbefaler at eg tar kontakt om 3 månder hvordan kan eg ha tv i 12 mnd plutselig er det ikke kapasitet ???? enendig kundeservice

prisøkning

Omtale av  Kjell B

Prisen ble nesten dobbel etter et år. DET ble ikke opplyst at prisen kom til å øke etter et år.! dårlig.

God nett

Omtale av  Oddvar H

Praktisk hjemmeside, lett og komme i kontakt med kundesenteret

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fungerer som det skal, men får ikke utnyttet alltid på nett garantien

Omtale av  Einar

Selger mangler kunnskap om montering og svarer det kunden vil høre. Montøren kan ikke levere det selge har lovet med tanke på antenne plassering og kabelstrekk.

Telenor Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR