Syns man betaler for mye for dårlig hastighet. 20/2 med alt 650-, pr mnd.
Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Bredbånd?
Gjør som Cato og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Bredbånd du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Fikk selger på døra i juni 2018 og tegnet meg på fiber og fikk beskjed om at Høsten 2019 ville jeg ha fiber innlagt har siden september. Vært i kontakt med Netel/Telenor om å få ett gult rør som skal graves ned, vedkommende skulle sjekke opp men det kokte vel bort i kålen, så det blir ikke noe fiber før til Sommeren 2020. Er ingen som gidder og stå å grave ned kabel med spade i Desember og i snø og tæle, men abbonementet på det gamle internettet har økt noe voldsomt med 150 kr pr mnd så det er vel derfor de trenerer for å tjene ennå mere på oss. Spørsmålet er vel om jeg i det hele tatt gidder og grave ned røret som kabelen skal inn i.
Ble overtalt til å skifte til Telenor. Avtaler ble ikke fulgt opp. Graving mye mer enn lovet, fikk ikke to dekodere som lovet og ikke minst ble vi påført 1 1/2 mnd abn ekstra, selv om vi ikke skulle begynne før etter nyttår. Stol ikke på Telenor - få alt skriftlig! Eller aller best, ikke benytt dem i det hele! Veldig misfornøyd!
Fiberbredbånd, oppgradert til 300mbits pga en gamer i familien, leverte sjelden mer enn 40-60, pinget direkte i optisk ruter (deretter via zyxel) Hatt fler kontakter med support som hadde få forslag, reparatør var ute og kartla at linja TIL huset virket. 3 ganger... Siste gangen var vi så frustrerte at vi fikk support til å skrive beskjed om at de IKKE måtte komme med samme beskjeden uten å ha testet optiske boksen i veggen vår, men nei. Her virker ingenting annet enn forbrukermakt. Si opp!! Vi sa opp 4 mobilabonnementer i tillegg. De brydde seg ikke om at vi sa t nå "forlater vi skuta", holdningen var: vi er så store...
Jeg opplever at kvaliteten på kundeservice er under enhver kritikk. - Lang responstid på epost, typisk 1-2 uker. Når man omsider får svar besvarer ikke spørsmål i den opprinnelige henvendelsen på en ordentlig måte, eller besvares ikke i det hele tatt. - Som oftest uakseptabel lang ventetid på telefon. - Chat er en chatterobot?? Jeg har vært borti mye dårlig kundeservice fra ulike aktører innenfor bredbånd-markedet. Telenor er nok det selskapet jeg har opplevd har dårligst kundeservice. Vil anbefale at man, om mulig, velger en annen aktør.