Meny

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
79
av 87 innen
bredbåndsleverandør
7%
anbefaler
Telenor Bredbånd

"Dyrt nett"

Omtale om Telenor Bredbånd skrevet av Cato for 05.12.2019 18:20

Telenor Bredbånd har totalt 239 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt nett"

Syns man betaler for mye for dårlig hastighet. 20/2 med alt 650-, pr mnd.

Bytt.no
"Dyrt nett" skrev Cato om Telenor Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Bredbånd?
Gjør som Cato og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Håvard A. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Dårlig Kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk selger på døra i juni 2018 og tegnet meg på fiber og fikk beskjed om at Høsten 2019 ville jeg ha fiber innlagt har siden september. Vært i kontakt med Netel/Telenor om å få ett gult rør som skal graves ned, vedkommende skulle sjekke opp men det kokte vel bort i kålen, så det blir ikke noe fiber før til Sommeren 2020. Er ingen som gidder og stå å grave ned kabel med spade i Desember og i snø og tæle, men abbonementet på det gamle internettet har økt noe voldsomt med 150 kr pr mnd så det er vel derfor de trenerer for å tjene ennå mere på oss. Spørsmålet er vel om jeg i det hele tatt gidder og grave ned røret som kabelen skal inn i.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig oppfølging"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble overtalt til å skifte til Telenor. Avtaler ble ikke fulgt opp. Graving mye mer enn lovet, fikk ikke to dekodere som lovet og ikke minst ble vi påført 1 1/2 mnd abn ekstra, selv om vi ikke skulle begynne før etter nyttår. Stol ikke på Telenor - få alt skriftlig! Eller aller best, ikke benytt dem i det hele! Veldig misfornøyd!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Håpløs inkompetanse"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fiberbredbånd, oppgradert til 300mbits pga en gamer i familien, leverte sjelden mer enn 40-60, pinget direkte i optisk ruter (deretter via zyxel) Hatt fler kontakter med support som hadde få forslag, reparatør var ute og kartla at linja TIL huset virket. 3 ganger... Siste gangen var vi så frustrerte at vi fikk support til å skrive beskjed om at de IKKE måtte komme med samme beskjeden uten å ha testet optiske boksen i veggen vår, men nei. Her virker ingenting annet enn forbrukermakt. Si opp!! Vi sa opp 4 mobilabonnementer i tillegg. De brydde seg ikke om at vi sa t nå "forlater vi skuta", holdningen var: vi er så store...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Meget dårlig kvalitet på kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg opplever at kvaliteten på kundeservice er under enhver kritikk. - Lang responstid på epost, typisk 1-2 uker. Når man omsider får svar besvarer ikke spørsmål i den opprinnelige henvendelsen på en ordentlig måte, eller besvares ikke i det hele tatt. - Som oftest uakseptabel lang ventetid på telefon. - Chat er en chatterobot?? Jeg har vært borti mye dårlig kundeservice fra ulike aktører innenfor bredbånd-markedet. Telenor er nok det selskapet jeg har opplevd har dårligst kundeservice. Vil anbefale at man, om mulig, velger en annen aktør.

Telenor Bredbånd har totalt 239 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR