Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor Bredbånd
2.1
741 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
741 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#78
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#78 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 740 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
48
40
65
108
479
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 740 verifiserte omtaler på Bytt.no

Håpløs inkompetanse

Omtale av  Olav

Fiberbredbånd, oppgradert til 300mbits pga en gamer i familien, leverte sjelden mer enn 40-60, pinget direkte i optisk ruter (deretter via zyxel) Hatt fler kontakter med support som hadde få forslag, reparatør var ute og kartla at linja TIL huset virket. 3 ganger... Siste gangen var vi så frustrerte at vi fikk support til å skrive beskjed om at de IKKE måtte komme med samme beskjeden uten å ha testet optiske boksen i veggen vår, men nei. Her virker ingenting annet enn forbrukermakt. Si opp!! Vi sa opp 4 mobilabonnementer i tillegg. De brydde seg ikke om at vi sa t nå "forlater vi skuta", holdningen var: vi er så store...

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Meget dårlig kvalitet på kundeservice

Omtale av  Odd L

Jeg opplever at kvaliteten på kundeservice er under enhver kritikk. - Lang responstid på epost, typisk 1-2 uker. Når man omsider får svar besvarer ikke spørsmål i den opprinnelige henvendelsen på en ordentlig måte, eller besvares ikke i det hele tatt. - Som oftest uakseptabel lang ventetid på telefon. - Chat er en chatterobot?? Jeg har vært borti mye dårlig kundeservice fra ulike aktører innenfor bredbånd-markedet. Telenor er nok det selskapet jeg har opplevd har dårligst kundeservice. Vil anbefale at man, om mulig, velger en annen aktør.

Uforsvarlig kundeservice

Omtale av  Federico

Da mitt modem tok kvelden, tok det en uke med daglig masing til kundeservice før teknikeren dukket opp. Hver dag sa de "teknikeren ringer deg i morgen", noe som hver dag ikke skjedde. Jeg kan forstå at det kan skje én glipp av og til, men ikke 7 på rekke og rad; selv om jeg ha om det, ville kundeservice ikke gi meg kontaktinfo til denne teknikeren så jeg kunne unngå de lange ventetidene hos dem. Hver telefonsamtale til Telenor er et ork, da man må vente 20-30 minutter med telefonsvarermusikk før man kan snakke med kundeservice. Dette tyder på helt håpløs ressursallokering i selskapet. Det er derimot kort kø på morgenkvisten. Til sammen savnet jeg nettet i 10 dager. Telenor tilbød "alltid-på-nett"-garantien, men jeg har Telia gjennom jobben og garantien gjelder kun Telenor-mobilkunder (har Konkurransetilsynet sett på dette?). 2 stjerner da internett holder hastigheten de lover, når det først virker. Erfaring er fra Trondheim sentrum.

Misbruker sin posisjon🤬

Omtale av  Jan

Høye priser og dårlig kundebehandling. Har vært nødt til å ha mobilt bredbånd grunnet Telenor søppel kobberlinje og at de dessverre er den eneste brukbare mobilnett vi kan bruke. Trodde mobil hjemmenett kunne bli en grei løsning men da må vi selvfølgelig bruke flere tusen på ny router😢 Drittlei Telenor!!!

Elendig service

Omtale av  Morten

Skikkelig drit, tok over en måned for de å sende TVboks, som de glemte å levere med installasjon, venter også svar fra klageavd siden i juli.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Venter og venter

Omtale av  O

Ventet i over 1 mnd for å installere wifi i leiligheten. Det eneste jeg mangler, modem. Modemet skal være hos en "montør". Dette har de sagt i 2 uker. Når jeg henvender meg til kundeservice er det absolutt ingen hjelp å få. Hvis jeg tilbyr meg å gjøre det selv, er det ingen hjelp å få. Har brukt mobildata hjemme nå i 1 mnd tid. Hadde det ikke vært for at sameiet har kontrakt hadde jeg sagt opp på flekken. Latterlig dårlig.

Det verste jeg har vært borti...

Omtale av  Tina

Flyttet til ny leilighet 5.okt og skulle overta dsl linje fra forrige leieboer, viste seg de hadde sagt opp linjen istedenfor så jeg måtte sitte på røret med dem i 2 uker for å få en linje opp, når jeg endelig fikk fiberlinje opp via coax 18.okt så har internettet streiket KONSTANT, detter ut flere ganger om dagen. Har vært i kontakt med dem nesten hver dag i 3 uker og prøvd å finne løsning, de sendte meg ny ruter når jeg opprettet abonnementet, så sendte de nytt modem, så sendte de kar fra teknisk til å se på linjen, så sendte de nytt modem igjen, og nu venter jeg på kar fra teknisk igjen. e som at de prøver å kaste dritt på veggen i håp om at noe skal feste seg. Tydeligvis IKKE peil på kordan de leverer stabilt nett eller fikse ustabilt nett.... Nummeret før jeg bytter til 4g fra Telia.... En ting, kundeservicen demmes, de har vært hyggelig hele veien og prøvd sitt på å fikse, men hjelper svært lite når produktet suger.

Telenor Bredbånd har 740 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR