Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor Bredbånd
2.1
742 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
742 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#77
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#77 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 742 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
49
40
66
108
479
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 742 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dyrt og tidvis ubrukelig

Omtale av  Petter

De lover stabilt internett, men oppleves som veldig ustabilt da nettet forsvinner flere ganger daglig og ping er alltid høy. Tilnærmet umulig å spille noen spill som krever brukbar latency.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Sku ønske jeg kunne gi 0 stjerner

Omtale av  Norman

Drittnett, kan ikke engang bytte d ut siden de bygget ut nettet her. Nettet faller ut hele forbanna tiden, og det er ofte jævlig treigt. funker greit sånn innemellom, men fortsatt treigt i forhold til omtrent alle andre jeg kjenner. Ville byttet med en gang hvis jeg kunne

Hold deg unna, hvis du kan

Omtale av  G. F

Med ganske snart 30 års erfaring fra IT-bransjen, nettopp i form av datakommunikasjon (L2/L3), kan jeg anbefale enhver å unngå Telenor, hvis de kan. Det eneste positive er at 70-80% av de som tar telefonen på support er hyggelige. Ellers er alt annet et problem eller så negativt at det ikke er verd så mye som en krone å koble seg opp til deres tjenester. Og de skal 899 av de kronene + etableringsgebyr. Forslag til forbedring, til Telenor: legg ned forretningen, regroup og prøv igjen. Leser de overhodet disse tilbakemeldingene? Meldes det fra support lenger opp om hvor tragisk dette selskapet egentlig er? I årevis har jeg brukt Telia/Get og andre og har ikke hatt i nærheten av de problemene Telenor kommer med. Ingen av de andre har hatt problemer med faktisk å levere linje til tiden, og har gjort det på noen få dager, ikke 14 dager (sier de, men det går lang tid over).

lurer kundene sine med dobbelt fakturering

Omtale av  Arash

verdens dårligste kundeservice , måtte vente over en time for å snakke med kundeservice , han kunne ikke forstått at jeg har betalt for januar måned men på den nye faktura måtte jeg betale engang til for januar , han måtte snakke med sin kollega og komme tilbake til meg igjen med null forståelse , til slutt han satt meg over til en annen som måtte vente i 23 minutter igjen , tenkt deg for en feil Telenor har gjort mot kunden sin måtte jeg tilbringer 1,5 time for å rette det opp . vær ops folkens ved dobbelt fakturering fra Telenor

Plutselig nedgrader hastigheten

Omtale av  Tommy

Har bestilte 100mps og satt det opp selv den 11 des så kom det en montør sånn ca 7 dager etter på som skal montere antennen. så sa han det hadde vert bedre om du bodde på motsatt side. Han brukte sånn deknings måling på mobilen for å se hvor den antennen bør være. så sa han kan hende at Telenor vil ta ned hastigheten din pgr at du ikke skal klage på at du ikke får det du har bestilt jeg har jo 120 mps når jeg har en pakke på 100 mps Så da får jeg jo det jeg skal ha da . Sa jeg til han så viste jeg han hva hastighet er på en speed test. Jeg får det jeg skal ha han så det selv at jeg hadde det jeg skulle ha. Så plutselig nå i kveld den 21.12 lå jeg merke til at det gikk hjeveligt tregt så kom jeg på dette som han montøren sa. Så sjekket jeg så har Telenor skudd ned til 10 mps. Går jo tregt som en pensjonist dette nå. Ringte Telenor men de stenger jo kl 20.00 og er heller ikke mulig å skive til når du skal henvende deg til bredbånds avdelingen. dem er kun tilgjengelig pr TLF sende den en mail uansett til en anen avdeling. Så får dem sende henvendelsen videre.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Mye nedetid

Omtale av  Mette

Elendig kundeservice- kommer ikke når de har lovet. Vi må restarte ruteren flere gangen i uken.

Elendig hastighet på fiber bredbånd, nesten utilgjengelig kundeservice

Omtale av  Olel

Målt hastighet med kabel i routeren varierer fra 2 mbps til 300 mbps ned for ett 1000 mbps abonnement. Det er for dårlig. Ja alle foreslåtte feilsøk er foretatt. Verdier målt med 4 forskjellige hastighetsmålere. Kundeservice vil kun selge ny router, selv om den gamle etter spec skal levere 1000 mbps...

Telenor Bredbånd har 742 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR