Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Telenor Bredbånd
2.1
759 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
759 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#78
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#78 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 761 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
50
41
69
113
488
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 761 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fungere perfekt

Omtale av  Geir A

Fikk installert trådløst bredbånd på hytta i sommer (2021). Fungerer helt topp. Hyggelig installatør som monterte så fikk best mulig signal og dekning. Kan anbefales. Litt høy månedspris til å være på hytta da hjemme abonnement ( annen leverandør) med 6 ganger hastighet er rimeligere. Telenor har best dekning i dette landet 😊

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ingen hjelper deg når bredbåndet ikke fungerer.

Omtale av  Britt

Vi har hatt problem med bredbånd i flere mnd og har skiftet ruter og modem. Dette hjalp ikke. Så fikk tvn problemer med nettilgang også og modemet sto og koblet ut og inn. Det var ikke on line . Masse tlf til kundeservice der du møter uforskammede ansatte som ber deg trekke ut kontakten til utstyret. Det var en kamp å nå gjennom for å få teknisk hjelp for å teste ledninger til huset. Følelsen av å ikke bli tatt på alvor når du bruker timer på å nå fram i tlf kø er stressende.Når det endelig kom en tekniker for p finne feil, fant han en kortslutning utvendig som ble fikset og så dro han. Modemet kobler seg inn og ut fremdeles.Reklamerte på reparasjonen men da må det gå tre virkedager før noen vil bestille ny teknisk hjelp.

Helt krise - Norges verste service

Omtale av  Bjørn A. B

Vi bestilte bredbånd via fiber den 10.mai 2021 og har etter over 70 telefonsamtaler med både Telenor og OneCo samt måneder etter installatør endelig kom, ennå ikke fått signal. Ingen vet hva de holder på med og ingen vet hva de andre gjør. Blir servert ulike forklaringer ved hver henvendelse. Dette er den verste kundehåndteringen vi noen gang har vært med på. Helt krise.

Dyrt, dårlig og ikke konkurransedyktig

Omtale av  Lars

Telenor prøver å konkurrere med Altibox og feiler på de fleste måter. Kort fortalt så er Telenor dyrere, samt de leverer en vesentlig dårlig TV tjeneste (T-we). De skal ha månedlig leie av alle bokser på toppen av alt. Hastighet leveres (350 Mbit) som forventet, men priser hadtigheten høyere enn Altibox sin 500 Mbit! Det virker for meg at Telenor ikke er vant til å konkurrere mot andre fiberleverandører. Vi trodde vi var heldig som har hus med 2 fiberkabler inn. Men den har ingen verdi når de overpriser seg til de grader.

Stabilt ustabilt. Svindyrt og blir dyrere og dyrere.

Omtale av  Vegard

Hatt telenor bredbånd i 6 år, blir dyrere og dyrere, men konkurrentene blir billigere. Tv+bredbånd koster 100kr mer enn kun bredbånd, ingen vil ha TV i 2021, i alle fall ikke en tv-boks eller t-we man må leie. Kundeservicen er lang ventetid på, og man må ringe flere ganger til forskjellige avdelinger om man har problemer, ingen snakker med hverandre hos telenor, de bare videresender deg.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Hårreisende dårlig.

Omtale av  Samuel U

Forferdelig kundehåndtering. Har hatt problemer med nettet, skulle få xmåneder fri bruk sa de til meg på tlf, samt gratis etablering på nye adressen jeg skulle flytte til. Jeg ble allikevel fakturert for alt og fikk beskjed i etterkant at jeg må påse å få alle tilbud skriftlig fra dem da de ikke kan ta ansvar for hva deres kundekonsulenter sier... Så ikke bare er det 1t venting for å prate med dem, men de har tydeligvis ingen tyngde i hva de sier. Jeg bytter leverandør helt klart, og etter mange andre dårlige opplevelser opp gjennom med dem kommer jeg til å fraråde alle på min vei å bruke Telenor. men denne tok kaken.

ELENDIG!!!!

Omtale av  Jon

I går slo lynet ned her, og det gikk utover internett her hjemme som er levert av Telenor. Så jeg og min familie er uten Tv og internett. Det viser seg også at Telenor ikke begynner feilretting før 3’dje virkedag og det var ikke sikkert de rakk til det heller. Kundeservice viser ingen velvillighet til noen ting og sier bare at sånn er det. At Telenor ikke har noen på vakt i helger og helligdager er jo helt bak mål. Så anbefaler ikke Telenor til noen. Så de får 0 og stryk på alt fra meg/oss hvertfall.

Telenor Bredbånd har 761 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR