Vi i nabolaget bestillte fiber januar 2020, ble lovet levering i slutten av andre kvartal 2020. 1,5 måned etter avtalt levering får vi brev om at det er blir utsatt til sommeren 2021. Elendig!! Til alle som skal inngå en kontrakt med Telenor ang fiber vær kritisk!!
Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Bredbånd?
Gjør som Eivind og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Bredbånd du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Lureri, nekter å vedlikeholde kobberlinja, trenerer og lyver...
Veldig dårlig dekning, får ikke hastigheten jeg betaler for. tok 6 min for å laste denne siden for eksempel, skal bytte i kveld!!!!
Før hadde jeg vanlig internet det funka perfekt. Nå som fiber er koblet til suger nettet. Fikk også tatt betalt for tv regning for tv boksen uten å bruke det. Visste ikke at vi måtte levere det, fikk boksen av den personen som kom og instalerte fiber nett
Hver eneste natt fast kl. 02.00 detter nettet ut. alle våre innstillinger er satt riktig. har sjekka så mange ganger. Ringer du telenor for å klage tar de ikke ansvar og problemet er ikke hos dem påstår de. men det er det. disse problemene er oftest hos sentralen til leverandøren. j**la dyre er dem og i forhold til hva du får. velg noe annet. de ender opp med å gjøre deg forbanna slik som jeg har blitt på dem !