Meny

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telenor Bredbånd
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
78
av 88 innen
bredbåndsleverandør
7%
anbefaler
Telenor Bredbånd

"Faller ut flere ganger om dagen"

Omtale om Telenor Bredbånd skrevet av Kai for 27.12.2020 18:57

Telenor Bredbånd har totalt 276 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Faller ut flere ganger om dagen"
3 syns denne omtalen er nyttig

Mitt nett faller ut flere ganger om dagen, Og ringer og klager, Det kommer service mann ute i boksen,og det blir bra i 2 dager.Har fått nytt utstyr.Hjalp ikke.Så sa dem at jeg har feil kabel,fikk ny tilsendt. Det ble ikke noe bedre.Nå når det er hjemmeskole, er det umulig å ha teams på 2 nettbrett,da nettet faller ut hele tiden. Jeg har blitt kreditert halv mnd pris,men hva hjelper det??Bor i borettslag,og har Eidsiva helt inn v husveggen. Er lei av å måtte ringe kundesenter hver uke.

Bytt.no
"Faller ut flere ganger om dagen" skrev Kai om Telenor Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Bredbånd?
Gjør som Kai og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Lovet å rette feil innen 2-3 virkedager, nå har det gått en måned"
5 syns denne omtalen er nyttig

Bredbåndet sluttet å virke 20 november og telenor lovet å rette feilen innen 2-3 virkedager.. Nå er det 21 desember og bredbåndet virker ikke enda.. Kundeservice lover at feilen skal bli rettet innen 2-3 virkedager, montør skal ringe meg opp.. Når jeg ringer og purrer på telenor, så blir jeg igjen lovet at feilen skal bli rettet innen 2-3 virkedager..

Mikael Z
Kundetilfredshet
Kundeservice
"null kundeservice!"
3 syns denne omtalen er nyttig

trådløst bredbånd er foreløpig uten problem, men det har passert mer enn en måned siden bestilling, og ingen montør har kommet for å installere antennen ennå! det gjøres null og niks, ingen forsøk på kommunikasjon fra deres side for å avtale tid for installasjonen, bare jeg som purrer hele tiden, men dette blir ikke fulgt opp! antennen er utendørs, men det må fortsatt ligge inne, det er kanskje bare flaks at bredbåndet fungerer greit. Hvilken som helst tekonologi hjelper ikke et firma som ikke er kundeorientert. Unngå Telenor!

Vegar B. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Høy ping og frafall i nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettet er ubrukelig til video , spil og detter ofte ut . 250 til 1300 ping "lykke til"

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"300/300 Er og blir bare jug og fanteri"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vel aldri opplevd å ha mere enn 50 mbs men betaler for 300 mbs. Må stadig vekk ringe kundeservice å da fikser de det "liksom" å da har jeg raskt internett i noen dager før det er tilbake på samme lave hastighet. Detta er kjeltringer med stor K, så nå begynner jeg å bli drittlei å vurderer sterkt å finne en annen utbyder!

Telenor Bredbånd har totalt 276 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR