Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor Bredbånd
2.1
740 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
740 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#78
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#78 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 740 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
48
40
65
108
479
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 740 verifiserte omtaler på Bytt.no

Utrolig dårlig

Omtale av  Albert Å

Ustabilt nett, hastighetene hopper opp og ned i hytt og pine. Får som regel meste parten av tiden mindre enn det du betaler for ang. hastighet. Kundeservice sender deg bare videre og videre til du ender opp hos samme personen du startet hos. Ingen som vil ta ansvar.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Lover og lyger

Omtale av  Sjur

Etter over ett år som kunde med periodevis ustabilt nett, ryker hele nettet på mandag denne uken. Etter kontakt med en forsåvidt hyggelig medarbeider i telenor, fikk jeg beskjed om at dette skulle de ordne. De hadde ledige teknikkere i mitt område allerede neste dag, og dette skulle ordnes neste dag, eller seinest etter 2 dager. Nå er det fredag, det er fortsatt ikke nett i huset, og de sier at de ikke får ordnet det før godt over helgen. Ved kontakt ved kundeservice møter jeg liten forståelse, og heller ingen tilbud om noen form for kompensasjon. Aldri vært borti lignende, og forstår meget godt at de jevn over har forferdelige tilbakemeldinger

De la ned infrastrukturen og forsøkte å selge oss begrensa mobilt bredbånd istedet

Omtale av  Joakim E

Telenor er noe av den værste drittbedriften man kan få tak i. Anbefaler Chili mobil, en bedrift som ikke flår kundene sine. vi byttet dit nå de la ned kobberlinjene til boligen på èn måneds varsel og begynte å kreve at vi bestilte det mye dyrere (og trafikkbegrensende) mobile bredbåndet dems. Merk at denne korrupsjonsdømte bedriften bruker milliarder i utlandet, men har ikke råd til å vedlikeholde internett til sine eksisterende norske kunder. Ligg unna!

Elendig produkt og kundeservice

Omtale av  B

-Melder til Telenor at bredbåndsruteren de har solgt meg er ustabil. Får til svar at det gidder de ikke gjøre noe med men jeg kan leie en ny for enda flere penger. Fikse eller erstatte den jeg allerede har betalt for er ikke et tema. -Forklarer at det ikke er interessant, da kjøper vi heller annen ruter eller bytter leverandør. "Ok. Da får du gjøre det." er svaret. Tenker vi bytter privat og tar en prat med IT-ansvarlig i vårt firma. De 3500 abonnementene vi betaler for kan vi uten problem flytte til en bedre leverandør.

Dårligere enn før

Omtale av  Jan O. J

Ble forespeilet et veldig godt resultat ved bytte fra kobbernett til mobilt bredbånd. Resultatet ble imidlertid et tregt internett, som gjerne ikke åpner sider/nettsteder som før var raske å åpne. Ved klage ble jeg gjort kjent med at min kobberlinje var sanert. Har enda ikke fått tilbakemeldig fra klageavdelingen (?).

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kynisk og usympatisk

Omtale av  Lisa

Telenor lover at en blir tilbudt "ny og framtidsrettet løsning, og opprettholder eksisterende tjenester frem til ny er klar og fungerer" mens de faser ut kobbernettet. Med utfasingen kom en bevilgning på 50 millioner i statsbudsjett til utbygging til husstander uten tilbud om bredband basert på kobbernettet der det ikke finnes annet tilbud for bredband på kommersielt grunnlag. Telenor har ikke bare latt vær å tilby "nye løsninger", de har også vært HELT ute av stand til å gi svar på hva vi skal gjøre når vi nå står uten kobberlinje og 4g. Ved første kontakt i September, ville de ikke snakke med oss - og viste til at de kun var "underleverandør", til tross for at Telenor hadde pålagt alle som leverte interenett via deres kobberlinjer å si opp sine kunder. Kontaktet de pånytt, og de "oppretta sak" på dette 13.desember, med lovnad om å bli kontaktet innen syv dager. Det skjedde ikke. Kontaktet de pånytt 23.januar, de oppretta igjen "sak" med lovnad om å bli kontaktet innen 14 dager. Kontaktet de pånytt i dag, 21 dager senere, hvor første kundebehandler sier hun skal undersøke saken - setter meg på vent, og deretter legger på. Andre kundebehandler var heldigvis mer behjelpelig, samt vennligere enn samtlige av de jeg tidligere hadde vært i kontakt med, men kunne ikke hjelpe. Telenor har tydeligvis aldri hatt noen plan for hva de skal gjøre med kundene som faller utenfor kommersielt tilbud når kobbernettet fases ut. Dette er kynisk behandling av mennesker i distriktsområder! Internett er en elementær del av moderne infrastruktur, noe Telenor - til tross for å være i en "moderniseringsprosess" ikke ser ut til å ha forstått omfanget av. Jeg er sjokkert over Telenors behandling av denne saken, og den nærmest totalt fraværende kundeservicen de har utvist.

Ustabilt

Omtale av  Lars F. J

Ustabilt nettverk. Spesielt etter klokken 2200. Vi får virkelig ikke det vi betaler for..

Telenor Bredbånd har 740 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR