Meny

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telenor Bredbånd
1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
80
av 88 innen
bredbåndsleverandør
6%
anbefaler
Telenor Bredbånd

"Får hastigheten, men dårlig kundeservice på løse problemer"

Omtale om Telenor Bredbånd skrevet av Lars for 29.07.2019 09:55

Telenor Bredbånd har totalt 248 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Får hastigheten, men dårlig kundeservice på løse problemer"

Vanskelig på komme i kontakt med kundeservice, lang ventetid.

Bytt.no
"Får hastigheten, men dårlig kundeservice på løse problemer" skrev Lars om Telenor Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Bredbånd?
Gjør som Lars og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Internett kvaliteten er den dårligste jeg noen gang har hatt, vurdere å bytte tilbake til altibox.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Selgerne lurer kundene, og kundebehandlerne lyver."
4 syns denne omtalen er nyttig

Fikk 3 måneder med oppgradert linje gratis, vi takket ja etter mye pågående masing og med forsikring om at dette opphørte automatisk etter 3 mnd., uten at vi behøvde å gjøre noe med det. Vi ville IKKE bli fakturert utover de 3 mnd., lovet selgeren. Etter denne perioden dukker det likevel opp en purring med en kjemperegning i posten, damen på kundeservice hevder da at det vi ble lovet av selger ikke stemmer, og at vi må betale. Det ble i tillegg hevdet at det hadde blitt sendt ut en purring tidligere, noe vi naturligvis aldri hadde sett noe til. Det er altså andre gang vi opplever at Telenor tilbyr gratis oppgradering i en periode gratis og uten binding, men at de likevel lar avtalen løpe videre mot kundens ønske og på kundens bekostning, stikk i strid med lovnader og bedyrelser om at avtalen IKKE løper utover de 3 kampanjemånedene. Jeg fraråder ALLE å bruke Telenor som leverandør, de har en policy på å lure kundene, og de benytter seg av alle tenkelige metoder få å skaffe seg mer CASH, og driter i kundene, som de lever av. STYR UNNA!

Eline T. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Stengt internett"
3 syns denne omtalen er nyttig

Skal egentlig få regning automatisk i nettbanken. Uten at jeg merket det, kom ikke regningen en måned. Plutselig stenger Telenor internettet. Betalte regningen med en gang den kom på mail. 3 dager har gått, og internettet er fortsatt ikke tilbake!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Angrer bittert på bytte til Telenor, dårlig kvalitet og enda verre kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Telenor har lagt fiber i gata der vi bor. Mot et års binding tok de installasjonskostnaden, dvs en full dags jobb av to menn. Over 2 mnd etter installering har vi hatt nesten daglige avbrudd, dårlig hastighet og sene svar på henvendelser til kundeservice (1-2 ukers ventetid på svar på e-post. Telefon henvendelser blir ikke fulgt opp). Utbedring venter vi fortsatt på. Veldig frustrerende for oss og trist at en av Norges største bedrifter ikke klarer bedre. Styr unna.

Telenor Bredbånd har totalt 248 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR