Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vært fornøyd lenge. Men ny boks gir bare problemer. Vært i kontakt med kundesenter 6 ganger og ender opp med ingen hjelp. Får bare beskjed om å ringe på nytt dagen etter.
De utnytter sitt monopol på fiberkabler, ig gir priser mange ganger høyere enn konkurrentene i nabogata.
Veldig varierende kvalitet, men stabilt dyrt. Koaxbasert bbl-tilkobling i dag.
Ustabilt nett fra dag en. Har klaget flere ganger uten at det har hjulpet. Fungerer periodevis ok. Da jeg spurte mine venner hva de betalte i sine selskaper, vi ser det seg at jeg betaler nesten 1.000,- mer pr. Mnd. Og dette for et ustabilt nett!
Fikk etterhvert ny Ruter,men ingen tilbud om prisreduksjon el.l.
Ekstremt dårlig kvalitet. Lav fart og veldig ustabilt nett! Selv vanlig tv titting blir en prøvelse da nettet faller ut og er veldig ustabilt ! Du får bare 14 dager før du må binde deg til ett års abonnement! Det er etter 14 dager trøblet begynner Svindel spør du meg! Ikke bind deg til Telenor!!! Ekstremt dårlig og ustabilt!!!
Vi hadde Nordix og var veldig fornøyd. 80Mbit som fungerte prikkfritt. Så kjøpte Telenor Nordix og vi tvunget over. Omkobling av fiber til 100Mb med endel hengsituasjoner til 800kr pr mnd for kun daya. Alt for dyrt.