Meny

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telenor Bredbånd
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
78
av 88 innen
bredbåndsleverandør
8%
anbefaler
Telenor Bredbånd

"Hater Telenor. Fjernet kobber nettet uten å si ifra, sendte ikke montør før 2 uker senere..."

Omtale om Telenor Bredbånd skrevet av Anonym for 16.06.2021 22:39

Telenor Bredbånd har totalt 296 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Hater Telenor. Fjernet kobber nettet uten å si ifra, sendte ikke montør før 2 uker senere..."
2 syns denne omtalen er nyttig

Fjernet kobber nettet uten å si ifra, sendte ikke montør før 2 uker senere og hadde ikke nett i det hele tatt på desse 2 ukene. Montøren deres kastet sneipen sin på eigendommen min å smeltet hull i duken min. Nettet er endelig oppe å går, men hastigehten er 2 ganger verre enn før. Kommer til å bytte med en gang.

Bytt.no
"Hater Telenor. Fjernet kobber nettet uten å si ifra, sendte ikke montør før 2 uker senere..." skrev Anonym om Telenor Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Bredbånd?
Gjør som Anonym og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Kundetjenesten lyver"
5 syns denne omtalen er nyttig

Tok kontakt med kundetjenesten da vi vurderte å knytte oss til fiber som ble lagt ned i veien vår nå. Fikk priser og et tilbud fra mannen i telefonen som var langt gunstigee enn det vi har fått skriftlig tidligere. På forespørsel om å få tilbudet på mail sa han at dette ikke var mulig. Ringte opp igjen for å spørre om noe mer men fikk ikke da snakke med ham men en annen kundebehandler. Hun sa at tilbudet vi hadde fått på telefonen (med svært gunstig pris i 24 måneder) ikke fantes. På forespørsel fikk vi ikke telefonnummer til den første kundebehandleren og hun kunne heller ikke gi beskjed om at han skulle ringe oss opp. Alt ble plutselig veldig annerledes. Antar at første kundebehandler jobber på provisjon og at han derfor regel rett sitter og lyver til potensielle kunder for å lure dem til å takke ja. Hadde vi gjort det ville vi selvsagt fått store problemer da vi ikke hadde hatt tilbudet skriftlig med å bevise hva vi hadde blitt lovet på telefonen. Styr unna dette drittet. Vi bestemte oss derfor for å fortsette med det vi har Allente på TV og Ice på internett som alltid behandler kundene sine på en skikkelig måte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Lureri"
4 syns denne omtalen er nyttig

De gir deg gebyr for papirfaktura selv om du har opprettet avtalegiro og får regningen i nettbank, for å unngå det må du opprette en e-faktura avtale i tillegg til avtalegiro. Aldri vært borti noe så dumt.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Lure kontrakter de ensidig kan forandre"
6 syns denne omtalen er nyttig

Hadde kontrakt om Bredbånd 75 hos Telenor som jeg var helt fornøyd med. Men plutselig ble den forandret til Bredbånd 100 som koster kr.740 mer i året. Jeg trenger ikke 100, men 75 finnes ikke mer. Liker ikke at Telenor gradvis tvinger meg til å betale for mer data - som jeg ikke trenger? Hva blir det neste? Kontrakter er ellers bindende slik de er inngått, men dette gjelder ikke kontrakter med Telenor. Telenor endre i mai også på «Alltid på nett» garantien. Nå får abonnenter av bredbånd bare gratis data på mobilen hvis internettforbindelsen svikter. Men det gjelder bare de som har mobil abonnement hos Telenor. Det har jeg ikke. Hvilken garanti som gjelder for alle oss andre sier Telenor ikke noe om. Jeg har spurt for 1 måned siden, men de har ikke svart.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ringte opp telenor kundeservice til å fikse tregt nett og måtte vente 20 min for å snakke med noen. De spurte hvem som var eieren av abonnemanget og jeg sa vent litt og ikke 15 sekunder senere så avsluttet de samtalen

Telenor Bredbånd har totalt 296 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR