Meny

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telenor Bredbånd
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
79
av 88 innen
bredbåndsleverandør
7%
anbefaler
Telenor Bredbånd

"1400kr mnd for maks 5mbps..."

Omtale om Telenor Bredbånd skrevet av Simen S for 01.02.2021 20:52

Telenor Bredbånd har totalt 268 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"1400kr mnd for maks 5mbps..."

Burde vært en lov som straffet slikt for det er bokstaveligtalt svindel at de skal kreve 1400kr for kobbernettet som er det eneste de leverer og de er de eneste med "monopol" på Internett i området.. Kundeservice vet ingenting om noe som helst og det er umulig å få noe hjelp fra Telenor sin side. Vi prøvde å ta kontakt, de sier de skal ringe opp men det skjer aldri, prøver å kontakte de angående internet siden det en nødvendighet. 2000kr engangsgebyr og 1000kr mnd for mobilt bredbånd med 100gb grense. Tragisk og burde være straffbart å holde på slikt.

Bytt.no
"1400kr mnd for maks 5mbps..." skrev Simen S om Telenor Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Bredbånd?
Gjør som Simen S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"dårlig feil ikke rettet på 3 uker"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har meldt feil 8 ganger på 3 uker får bare beskjed at feilen er sendt til en tekniker ,så skjer det ingen ting

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Veldig ustabilt og får ikke det du betaler for."

Måtte gå over fra kobber til Mobilt bredbånd. Sa det kommer til å være raskere og bedre. Ofte så er det umulig å se streams eller spille spill på nettet. Det kommer til å være lavere hastigheter når det mye trafikk på nettet sier de. Klokken 2 på natten er vell ikke den mest trafikkerte tiden er det? Skulle gjerne ha byttet men er så å si fanget hos Telenor pga hvor jeg bor. Ingen kompenasjon for at det de leverer ikke fungerer bare de samme unskyldningene. Ungå Telenor, det er dyrt dårlig og ustabilt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundebehandling med løgn etter løgn i et HALVT ÅR!!!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte fiber nett i august 2020. Ble lovet dette levert i september 2020. Naboen fikk. Vi har kjempet en nesten umulig kamp helt til forrige uke, januar 2021. Først da fikk vi dette lagt inn. Flere uker uten internett i disse tider med hjemmeskole er ikke holdbart! Vi fikk beskjed om å kjøpe mobilt bredbånd som vi skulle få igjen penger for. Telenor har nå snudd og holder ikke ett ord av det de lovet! Jeg anbefaler ingen å bruke Telenor. Det er en «David mot Goliat-kamp» som sliter en helt ut. Skammelig av en stor aktør som Telenor!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
""Vi skal feilsøke problemet?" "Ingen problem her" - Betaler for 500/500 har 150/150 på en god dag."
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er så jævlig lei Telenor, de nekter å innse at av og til så er det ikke kundens problem. Jeg betaler for 500/500 og fram til slutten av 2020 så hadde vi mellom 450-500 alle dager, så jeg var storfornøyd. Men nå er det innimellom så treigt at jeg ikke en gang kan spille av en YouTube video. De siste månedene har jeg aldri sett farten høyere enn 200 (som oftest ligger det på 50-100). Jeg har ringt og ringt til de folkene som Telenor kaller support-agenter og hver gang så snakker dem like nedlatende til meg. De snakker som om jeg har alle mentale sykdommer som mennesket kan ha, og jeg kommer til å klikke hvis de ber meg starte modemet på nytt en gang til. Support-agentene nekter å høre på meg når jeg sier at laptopen er plugget direkte inn i fiber-modemet og ingenting annet er koblet til som kan stjele båndbredde mens jeg tester farten. Jeg klarte endelig å få dem til å starte en feilsøking og jeg sverger det er bare et ord for å ikke gjøre en dritt. Jeg fikk en SMS der det stod at de hadde begynt feilsøkingen, en uke senere fikk jeg en ny SMS der det stod at feilsøkingen var fullført og ingen feil funnet. Jeg er ingen nybegynner innen IT og har jobbet med det i mange år, jeg vet at dette er ikke en feil på min side. Jeg har til og med jobbet som fiber-montør for Telenor. Hvis altibox utbygger fiber i mitt nabolag kommer jeg til å bytte umiddelbart, for nå er jeg ufattelig lei dette Telenor drittet. Har dere mulighet til å velge noen andre enn Telenor så gjør det, Telenor fortjener ikke en eneste krone før de begynner å bry seg om kunden.

Telenor Bredbånd har totalt 268 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR