Meny

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telenor Bredbånd
1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
80
av 88 innen
bredbåndsleverandør
7%
anbefaler
Telenor Bredbånd

"Får ikke hastighet som jeg betaler for."

Omtale om Telenor Bredbånd skrevet av Jan for 05.09.2020 13:50

Telenor Bredbånd har totalt 254 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Får ikke hastighet som jeg betaler for."
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter mye varierende hastighet på fiberlinjen (betalte for 300Mbit, men fikk fra 5Mbit til 250Mbit) ble jeg lei og oppgraderte til 500Mbit. Nå får jeg mellom 60-300Mbit. Kundeservice sier at det ikke er noe galt med linjen, så feilen må ligge hos meg. Kjøpte derfor en ny ruter av Telenor. Kobler fra alt utstyr og har nå kun en 2 meters cat6 kabel fra deres ruter til pc. Samme resultat. Allikevel får jeg beskjed om at det ikke er noe feil på linjen. Har kontaktet Bergen Fiber, men de har ingen linje i vår gate. Prisgitt et firma som gir blaffen i kundene. Står nå på interesseliste til Bergen Fiber, og tar dette opp på neste veimøte i håp om at vi blir flere.

Bytt.no
"Får ikke hastighet som jeg betaler for." skrev Jan om Telenor Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Bredbånd?
Gjør som Jan og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Kuttet nettet umiddelbart tross nesten to måneders oppsigelse"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ga melding om bytte av leverandør (til fiber), med sju ukers oppsigelsestid. Telenor kuttet nettet dagen etter (!) og har ikke vist evne til å få slått det på igjen, tross løfter om "hastesak". Jobben min er avhengig av nett. Katastrofal kundebehandling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Intet nett, ingen hjelp og få. Alltid på nett garanti gjelder tydeligvis kun telenor kunder."
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettet er til tider ustabilt, men fungerer bra når det fungerer. Nå har vi sittet i en uke uten nett, og kundeservice er til liten hjelp. Ser ut som vi blir sittende enda en uke før vi får tilsendt nytt utstyr/det kommer montør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å få hjelp av kundeservice og komme på nett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter et fælt uvær så døde modemet pga lynnedslag. Ringte kundesupport for å få nytt modem, da det er kritisk for jobb i hjemmekontor. En uke senere har ikke modemet dukket opp, og etter å ha ringt kundeservice finner vi ut at det aldri ble sendt. Saksbehandlerne kan eller vil ikke gjøre noe for å hjelpe.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dritt internett"
3 syns denne omtalen er nyttig

Blir logga av hele tiden og sier jeg skal restarte ruteren som jeg har gjort 100ganger før jeg tok det opp med dem På tlf og på tlf er de arrogante Jævler som bare prater piss. Tillegg til jeg oppgraderte jeg hastigheten for par hundre ekstra så får for dyrere pris å viser seg at den klikker oftere rart det selskapet går rundt og tjener penger 5g in ny ass. Anbefales ikke

Telenor Bredbånd har totalt 254 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR