Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor Bredbånd
2.1
744 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
744 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#77
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#77 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 742 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
49
40
66
108
479
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 742 verifiserte omtaler på Bytt.no

Får ikke hastighet som jeg betaler for.

Omtale av  Jan

Etter mye varierende hastighet på fiberlinjen (betalte for 300Mbit, men fikk fra 5Mbit til 250Mbit) ble jeg lei og oppgraderte til 500Mbit. Nå får jeg mellom 60-300Mbit. Kundeservice sier at det ikke er noe galt med linjen, så feilen må ligge hos meg. Kjøpte derfor en ny ruter av Telenor. Kobler fra alt utstyr og har nå kun en 2 meters cat6 kabel fra deres ruter til pc. Samme resultat. Allikevel får jeg beskjed om at det ikke er noe feil på linjen. Har kontaktet Bergen Fiber, men de har ingen linje i vår gate. Prisgitt et firma som gir blaffen i kundene. Står nå på interesseliste til Bergen Fiber, og tar dette opp på neste veimøte i håp om at vi blir flere.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kuttet nettet umiddelbart tross nesten to måneders oppsigelse

Omtale av  Jhm

Ga melding om bytte av leverandør (til fiber), med sju ukers oppsigelsestid. Telenor kuttet nettet dagen etter (!) og har ikke vist evne til å få slått det på igjen, tross løfter om "hastesak". Jobben min er avhengig av nett. Katastrofal kundebehandling.

Intet nett, ingen hjelp og få. Alltid på nett garanti gjelder tydeligvis kun telenor kunder.

Omtale av  Håkon

Nettet er til tider ustabilt, men fungerer bra når det fungerer. Nå har vi sittet i en uke uten nett, og kundeservice er til liten hjelp. Ser ut som vi blir sittende enda en uke før vi får tilsendt nytt utstyr/det kommer montør.

Umulig å få hjelp av kundeservice og komme på nett

Omtale av  J

Etter et fælt uvær så døde modemet pga lynnedslag. Ringte kundesupport for å få nytt modem, da det er kritisk for jobb i hjemmekontor. En uke senere har ikke modemet dukket opp, og etter å ha ringt kundeservice finner vi ut at det aldri ble sendt. Saksbehandlerne kan eller vil ikke gjøre noe for å hjelpe.

Dritt internett

Omtale av  Kjell

Blir logga av hele tiden og sier jeg skal restarte ruteren som jeg har gjort 100ganger før jeg tok det opp med dem På tlf og på tlf er de arrogante Jævler som bare prater piss. Tillegg til jeg oppgraderte jeg hastigheten for par hundre ekstra så får for dyrere pris å viser seg at den klikker oftere rart det selskapet går rundt og tjener penger 5g in ny ass. Anbefales ikke

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

pakketap

Omtale av  Ahmad

verste internett jeg har hatt i mitt liv, hastigheten er grei men pakketap er helt forferdelig. det hjelper ikke å ringe dem, de lyver alltid til kunden. anbfaler aldri

Dårlig kundeservice. Dårlig system internt. Dårlige avtaler med endring av avtalevilkår i ettertid.

Omtale av  Fredrik

Dårlig system da de ikke har logg over sine kunder. Det som sitter på kundeservice er studenter som har null erfaring og trening til og praktisere kundeservice. Blir satt videre da de er ukvalifiserte ansatte til og svare på henvendelser. De over fakturer, og sender etableringskostnad flere ganger etter det er betalt. De sier opp avtalen din og selger deg inn på en dyrere da de forklarer at din nåværende avtale ikke gjelder. Dette er da ikke greit når de har monopol i Trondheim.. Hvordan er det mulig?! Ikke fornøyd. Håper konkurransetilsynet strammer opp så det er mer konkurranse på markedet, Ikke bare en aktør som kan holde på sånn med pris regulering.

Telenor Bredbånd har 742 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR