Meny

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
82
av 87 innen
bredbåndsleverandør
7%
anbefaler
Telenor Bredbånd

"Dårlig kundeservice. Dårlig system internt. Dårlige avtaler med endring av avtalevilkår i ettertid."

Omtale om Telenor Bredbånd skrevet av Fredrik for 31.07.2020 13.00

Telenor Bredbånd har totalt 230 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice. Dårlig system internt. Dårlige avtaler med endring av avtalevilkår i ettertid."
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig system da de ikke har logg over sine kunder. Det som sitter på kundeservice er studenter som har null erfaring og trening til og praktisere kundeservice. Blir satt videre da de er ukvalifiserte ansatte til og svare på henvendelser. De over fakturer, og sender etableringskostnad flere ganger etter det er betalt. De sier opp avtalen din og selger deg inn på en dyrere da de forklarer at din nåværende avtale ikke gjelder. Dette er da ikke greit når de har monopol i Trondheim.. Hvordan er det mulig?! Ikke fornøyd. Håper konkurransetilsynet strammer opp så det er mer konkurranse på markedet, Ikke bare en aktør som kan holde på sånn med pris regulering.

Bytt.no
"Dårlig kundeservice. Dårlig system internt. Dårlige avtaler med endring av avtalevilkår i ettertid." skrev Fredrik om Telenor Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Bredbånd?
Gjør som Fredrik og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Monopol"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er en vederstyggelighet at innbyggere i Norge må leve under et monopoltyrrani når det kommer til internettilgang. Dette burde være en allment tilgjengelig tjeneste på linje med strøm og vann. ALT VI GJØR krever internett idag. Da er det bare rett og rimelig at dette går over kommunale avgifter og at vi slutter å subsidiere sinnssyke lederlønninger og investeringer i Pakistan. Telenor står vel for TELEFONI NORGE? og i Norge skal man yte etter evne og få etter behov. Måtehold folkens! Jeg opplever store avbrudd i min internettilgang og hastigheter langt unna det jeg betaler for. Som enebolig må jeg også ut med 1050,- per mnd for TV og internett, med standard kanalpakke. Jeg har ingen reelle alternativ unntatt mobilt bredbånd, som ikke er i nærheten av det et vanlig bredbånd skal levere. Når jeg klager på dårlig tilgang blir jeg møtt med "Alltid på nett" garanti og halv måneds kostnad på Internett som en kompensasjon. Det var jo ikke spesielt storsinnet syns jeg. Føler meg bondefanget uten reell mulighet til å skifte til en annen leverandør for å oppnå bedre tjeneste! Og dette er fra en sentral adresse i Trondheim. Lykke til på landsbygda.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Bestilling av fiber"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi i nabolaget bestillte fiber januar 2020, ble lovet levering i slutten av andre kvartal 2020. 1,5 måned etter avtalt levering får vi brev om at det er blir utsatt til sommeren 2021. Elendig!! Til alle som skal inngå en kontrakt med Telenor ang fiber vær kritisk!!

Håvard H
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Fy..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Lureri, nekter å vedlikeholde kobberlinja, trenerer og lyver...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"dårlig dekning"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlig dekning, får ikke hastigheten jeg betaler for. tok 6 min for å laste denne siden for eksempel, skal bytte i kveld!!!!

Telenor Bredbånd har totalt 230 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR