Meny

Viken Fiber omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Viken Fiber
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
72
av 88 innen
bredbåndsleverandør
30%
anbefaler
Viken Fiber

"Ustabil/treg hastighet. Dyre."

Omtale om Viken Fiber skrevet av Vegard Ø for 29.04.2021 12:54

Viken Fiber har totalt 40 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Viken Fiber?
Vegard Ø
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabil/treg hastighet. Dyre."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har 500/500 abo, men målt hastighet er ikke nærheten. Oftest nærmere 50. Riktignok målt via WiFI (1,5 m fra ruter Altibox har levert). Påfallende hvor mye hastigheten varierer, selv om oppsett og bruk ellers er likt.

Bytt.no
"Ustabil/treg hastighet. Dyre." skrev Vegard Ø om Viken Fiber

Har du en tilsvarende erfaring med Viken Fiber?
Gjør som Vegard Ø og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Viken Fiber du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Solid som fjell"

Har ikke hatt en eneste nededag siden jeg fikk dem som leverandør i 2014. Opplevd hastighet er som det skal være, sentral og hjemmeutstyr fungerer bra. Support de par gangene jeg har kontaktet har vært blant de beste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"dårlig komunikasjon"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prisene stiger stadig, og dette må tas som normen. Men da jeg ikke betalte regningen på en måned på grunn at AvtaleGiro maksbeløp ble ikke endret med en gang, fikk jeg umiddelbart et trusselbrev fra Kredinor. Ingen bryr seg om den menneskelige komunikasjonen, å spøre for eksempel sin kunde om han/hun har glemt å betale....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt, dårlig og lite fleksibelt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hjemmesentralen fra Viken døde her, også er det hjemmekontor. Og midt i koronanedstenging skal jeg vente på at det skal komme en person hjem til meg for å feilsøke. Jeg får ikke lov å plukke opp en ny sentral og se om det virker, de skal ha en person inn for å koble til 2 ledninger - om 1-2 dager. Dette er håpløst. Må se om det finnes alternativer til denne leverandøren, null hjelp å få.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Kundeservice"

Har hatt Viken Fiber i fem år. Alltid hjelp å få fra flinke folk på kundeservice, både på chat og på telefon. Ikke det billigste selskapet, men de er verdt det.

Viken Fiber har totalt 40 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR