Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vanskelig å ha med å gjøre når det kom til skadeoppgjør på bil. Svarer ikke på tlf eller mail uten å måtte purre. Dårlig kundebehandling.
Hei Synne, Det er leit å høre at du har hatt den opplevelsen med vår skadeavdeling. Noen saker tar lengre å behandle enn andre. Jeg klarer ikke å finne din skadesak basert på kun fornavn, så fint om du kunne sendt en epost til [email protected] - slik at jeg får tatt dette videre. Hilsen Codan
Fornøyd med pris og dekning selv om jeg ikke har hatt brukt for forsikringen. Har derfor ingen omtale av skadeoppgjør.
Hei Jardar, Godt å høre at du er fornøyd med pris og dekning. Vi vil veldig gjerne ta vare på kundene som er lojale og trofaste - send oss gjerne en epost til [email protected] slik at vi kan gå over avtalen din. Hilsen Codan :)
Spar dere bryet å styr unna. Problemene kommer med skaden når dere trenger det. Forholder seg ikke til egne vilkår for å sno seg unna ansvar. Ventet over 6 mnd på oppgjør. Uten å komme noen vei. Styr unna...
Hei Trond, Litt vanskelig å finne din skadesak ut i fra kun fornavn. Noen skadesaker tar litt lengre tid enn andre, men seks måneder er absoloutt ikke normalen. Kan du sende oss en epost til [email protected] - så vi kan se litt nærmere på dette. Hører fra deg - Hilsen Codan.
Frekk kundebehandler som rakker ned på konkurrenter. Ikke særlig hyggelig med potensielle kunder.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det skal absolutt ikke være slik at vi skal rakke ned på konkurrenter for å få nye kunder. Vi vil gjerne ta dette videre internt slik at dette ikke fortsetter, kunne du sendt klagen din til [email protected] - slik at vi kan se hvem du har vært i kontakt med. Hilsen Codan.
Byttet fra Gjensidige, som har mobilglassforsikring inkludert i innbo pluss, egenandel 500. Fikk en skade på sønnens telefon og regnet med at dette var grei skuring. Codan med vilkårsgaranti: 4000 i egenandel (glasset koster 1300 å fikse). Dermed har jeg tapt alt jeg eventuelt tjente på å bytte til Codan i utgangspunktet.
God dag Thor, Det er dessverre slik at man ikke alltid kan være best på alt når det kommer til vilkår og pris. Noen ganger har vi en dekning et annet selskap ikke har og omvent. Vi jobber hele tiden med villkårene våre og gjør det vi kan for å være konkurransedyktig - takk for din tilbakemelding, jeg skal ta dette videre. Hilsen oss i Codan.
De har høyet prisen mye uten noen form for varsel eller forklaring.
Hei, Hvis du har fått prishøyning uten forvarsel har det skjedd en feil Det skal alltid sendes ut fornyelse en måned før faktisk fornyelsesdato slik at kunden skal få god tid til å gå igjennom. Send oss gjerne en epost til [email protected] slik at jeg kan få sett på dette. Klarer ikke å søke deg opp uten noe navn. Hilsen oss i Codan