Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig tilbud og service.. de ringte meg flere ganger om dagen, og har takket nei til tilbudet de har gitt til meg, det var værste kundeservice jeg har opplevd, veldig uhøflig mann som jobber der.
Hei Robert. Kjedelig å høre at du har hatt den opplevelsen med en av selgerne våre. Hvis du ønsker så kan du gjerne sende oss en epost til [email protected] - slik at vi får sett hvem du har snakket med og vi kan ta dette videre internt. Hilsen Codan
Først hadde vi en Nissan Leaf her. Vi "forsikret bilen i farta" i en hektisk hverdag og sjekket ikke pris andre steder. Gikk 3 mnd, så sjekket jeg noen andre forsikringsselskap. Vi betalte nesten dobbel pris, enn hva alle de andre store selskapene skulle ha (dette var kun for vanlig kasko forsikring, ikke super). Byttet på dagen. I dag har vi en ny bil. BMW 535xD. På superforsikring skal Codan ha nesten 19000kr, og denne prisen var kun hypotetisk, fordi man må ha MINST 3 forsikringer hos de for å kunne forsikre noe over 530D. Latterlig dårlig. Valgte en av de andre store (skilte kun kronestykker på de forskjellige), med superforsikring betaler jeg nå heller 6000kr. Tror jeg ALDRI kommer til å velge Codan, om de ikke gjør noe med prisene og vilkårene sine. Betaler ikke over 3 ganger så mye for det samme produktet. Hallo...?
Hei Braincooler. Synd at vi ikke konkurrere på pris når det gjaldt deres Nissan Leaf, det er mye som skjer med prisene rundt elbiler om dagen - da dette generelt er veldig nye biler på markedet og man har lite skadehistorikk på disse type biler. Når det gjelder deres BMW er dessverre slik at noen biler er vi dyrere på enn andre og da spesielt biler med mye hestekrefter hvor det også er krav om et totalkundeforhold. Hilsen oss i Codan
Min mor og jeg har codan, og jeg fikk motorhavari. Jeg ringte til codan og de sa bare kjør den på verkstedet så fikk jeg leiebil og alt var i orden innen jeg kom dit med falken. Så var bare og gå inn og hente nøklene. Min mor hadde en kollisjon for 1mnd tilbake, ringte inn til codan, og takserte skaden, fikk verksted time rett over jul, og nå er den på oppreting, leiebil fikk hun i tilsvarende størrelse, akkurat som de lovet. Så alt i alt er jeg kjempe fornøyd med Codan, og har kjøpt både Hus, innbo og reise forsikring der nå :) Takk for at dere gjør en så god jobb, med så greie medarbeidere. Veldig lett å komme i kontakt og god hjelp når du trenger det!
Takk for tilbakemelding Simen, veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde :) Vi skal sørge for at du blir godt invaretatt som kunde videre også! Hilsen oss i Codan.
Fikk en regning på 6000 kr fordi DE hadde rotet med regningen min, og jeg ikke hadde betalt nok hver mnd. Dette brukte de 8 månder på å oppdage, brukte så 3 mnd til før de klarte å si fra hvordan det skulle fikses. Ble lovt å bli oppringt, ble aldri det.
Hei Sverre Leit å høre at du har opplevd slik rundt faktura på dine forsikringer. Vi hadde beklageligvis en feil fakturasystemet som gjorde at fakturaene ble satt på hold en god periode - du skulle selvfølgelig blitt kontaktet i etterkant og funnet en løsning. Kan du sende oss en epost til [email protected] - slik at jeg kan finne deg i systemene og ta dette videre. Hilsen Codan
Selskapet virker veldig bra, men når det oppstår en skade blir selskapet fryktelig vanskelige å ha med å gjøre. Er blitt skuffet og kommer til å bytte selskap umiddelbart.
God dag Hanne, Det er leit å høre at du er misfornøyd med skadebehandlingen hos oss. Vi gjør alt vi kan for å sikre riktig og god behandling av saken din i henhold til vilkår og praksis. Jeg får dessverre ikke funnet deg i systemene med kun fornavn- hvis ønskelig kan du sende inn en epost til [email protected]. Slik at jeg kan få tatt dette videre med riktig avdeling. Hilsen Codan
*Tre veckor efter jag betalt den första räkningen på 244,- får jag ett "varsel om oppsigelse" och krav på ännu en faktura som jag aldrig sett. De sänder alltså krav och hotar med uppsägelse/inkasso på fakturor som man aldrig fått originalet av. Misstänker ekonomiska problem hos Codan. Blev lovad SAS-eurobonuspoäng av rådgivaren/säljaren som jag tecknade försäkringen av. Fick inga utbetalda och nu har jag fått reda på att deras samarbete med SAS eurobonus har upphört. Känner mig helt svindlad och avråder alla från att skaffa Codan.
Hei Andy, Kjedelig å høre at du har hatt den opplevelsen her hos oss. Vanligvis så forskuddsbetaler man forsikringen sin hos oss, så første faktura er etterfakturering og faktura nummer to er forskuddsfaktura - derfor kommer disse veldig nærme hverandre. Når det gjelder purring på faktura, er vi pålagt til å informere konsekvensen hvis man ikke betaler, skal mye til før denne går ut med manglende betaling. På gitt tidspunkt som du tegnet forsikringene visste vi ikke at SAS-eurobonus avtalen skulle opphøre - så dette beklager vi. Hilsen Codan