Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter å ha lest igjennom alt med liten skrift viser det seg at Codan dekket det samme jeg hadde fra før, men den årlige kostnaden ble kuttet med mange tusen kroner. De var også ærlige på hva de mente jeg ikke burde flytte av forsikringer. God kundeservice har bidratt til byttet.
Så hyggelig å høre, Truls. Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive tilbakemelding, vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde :) Hilsen Codan
I fjor fikk jeg problemer med elektronikken knyttet til parkeringsbremsesystemet, og kontaktet Codan på telefon. Fikk da vite at vår forsikring ikke dekket dette. Senere leste gjennom vilkårene for Kasko Pluss, som vi også hadde i fjor. Der fremkom det at slike skader dekkes, og jeg kontaktet derfor Codan igjen. Jeg møtte en hyggelig saksbehandling, men fikk etterhvert beskjed om at de ikke dekket forholdet (akkurat som i fjor). Da jeg gjorde han oppmerksom på vilkårene, skulle vedkommende sjekke på nytt. Igjen fikk jeg avslag med begrunnelse i at jeg ikke hadde fulgt servicene på bilen, og at en slik skade kun oppsto som en følge av at servicen ikke ble fulgt (det er jo da pussig at en slik skade er nevnt i vilkårene). Jeg hadde imidlertid fulgt alle servicer på merkeverksted, og hvordan Codan hadde kommet frem til noe annet undres jeg over. Saksbehandleren, som hele tiden var hyggelig, ba meg sende over både verkstedsrapportene samt kvitteringene på servicene. Dette hadde jeg heldigvis, så det ble sendt over. Først da aksepterte Codan ansvar. Jeg synes denne saksbehandlingen er under pari, og totalt unødvendig. Det hjelper lite med hyggelige saksbehandlere, om selskapet forsøker å unndra seg ansvar. Spesielt ille synes jeg dette er fordi vi tegnet forsikringen gjennom fagforeningen, og er således en av mange kunder fra samme etat som bruker Codan.
Hei L.H. Skjønner at du ikke har hatt den beste opplevelsen med skadebehandling her hos oss, det er selvfølgelig beklagelig var vår side. Kjempe fint med tilbakemedlinger slik at vi kan forbedre oss, send gjerne inn historien din på epost til [email protected] så vi kan ta dette videre. Hilsen Codan.
Snart 4 år med styr med skadeforsikring. Nekter og utbetale noe, selv om jeg nå står som arbeidsufør grunnet denne arbeidsulykken. Selv med advokat styres det videre. Snakkes i retten
Hei Tonje. Det er veldig kjedelig å høre at du er misfornøyd og hatt den opplevelsen hos oss, send oss gjerne en skriftlig klage til [email protected] - vi bendler saken så fort som mulig. Hilsen Codan.
Dårlig oppfølging etter at avtale er inngått. Svarer ikke på mail om vilkårene.
Hei Jan. Oi, slik skal det ikke være. Svartidene våre på e-post er som oftest innen én virkedag. Hvis du fortsatt ikke har fått svar kan det ha skjedd en glipp her med e-posten din, og det er veldig beklagelig. Fint om du sender en ny til [email protected] eller ringer 408 06300 så hjelper vi deg så raskt vi kan. Med vennlig hilsen Codan Forsikring
Her har jeg fått den dårligste kundebehandlingen så langt i mitt 50 år gamle liv!! Jeg blir mistenkeliggjort og sett på som potesielt kriminell ved innlevering av skademelding på en triviel, ryddig og grei sak som er spesifisert som noe Codan skal dekke. Jeg er helt sjokkert over at det er mulig i Norge i 2018. Dette kan bare oppsummeres i ei kort setning: Hold dere unna dette selskapet!!
Hei Nils. Det er veldig leit at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Det tar vi selvfølgelig alvorlig. Hvis du ønsker kan du sende en formell klage til [email protected], så får vi sett på saken på nytt. Vennlig hilsen Codan
Bra hjemmeside og bra med SAS bonus på betalt forsikring
Herlig å høre, Andre! Takk for tilbakemeldingen. Hilsen Codan