Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg sendte inn forsikringsoppgjør for snart 3 uker siden på akutt operasjon av hund, har ikke hørt et ord ennå :-(
Hei Ingunn, må bare beklage at det er lang behandlingstid hos skadeavdelingen vår i disse dager. Send oss en gjerne en mail på [email protected], så skal jeg sørge for at du blir kontaktet i løpet av kort tid. Hilsen Codan
eg skiftet bilforsikring til codan grunnet lavare pris .. eg har 3 biler. eg fikk ingen faktura på mail ... men en oppsigelse per brev ! kontaktet codan dagen efter. Ny avtale måtte skrives dette tog codan 7 dager!? Eg fikk avgift fra Traffikføreningen pga oførsikkrede biler!!! 150kr x 3 7 dager. tog contact med codan igjen fikk svar ikke deres feil att eg ikke gidder betale fakturen i tid. JA dette føles oseriøst ut spør du meg...du er ikke forsikret fra den datuen du kontakter dem !!!!
Hei Krille Kjedelig å høre at du er misfornøyd med oss. Vanskelig å forstå hva som har skjedd her, men om du ønsker å sende en skriftlig klage ser vi gjerne på det igjen. Du kan sende til [email protected], så behandler vi saken så fort som mulig. Hilsen oss i Codan forsikring
Hadde ett nedstøpt , sprukket vannrør med vannskade i kjelleren 16 juli . Jeg ringte og ga beskjed. Selskapet sendte inn en takstmann som så på skaden , og pr 11.08.2020 har jeg ikke hørt en eneste lyd fra selskapet . Synes det er vel lenge å vente selv om det er i ferien .... Selv E-mail svarer de ikke på .... Ikke ett forsikringsselskap jeg vil anbefale til andre ....
Hei Inge, Det er veldig leit at du har hatt denne opplevelsen hos oss og at det har tatt unormalt lang tid. Det tar vi selvfølgelig på alvorlig. Hvis du ønsker kan du sende en formell klage til [email protected], så får vi sett på saken. Vennlig hilsen Codan
Jeg fikk avslag på reiseforsikringsoppgjør med følgende begrunnelse: Reisen var betalt med kredittkort (noe jeg gjorde nettopp for å ha forsikring). De utbetalte bare skadeoppgjør til kunder med helårs reiseforsikring.
Hei Aud, Takk for din tilbakemelding. Kjedelig å høre at du har hatt den opplevelsen gjeldene reiseskade. Vi gjør alt vi kan for å sikre riktig og god behandling av saken din i henhold til vilkår og praksis. Send oss gjerne en formell klage til [email protected], så skal vi få sett på det. Hilsen oss i Codan