Forsikring
Skjul meny

DNB Forsikring omtaler og erfaringer

210 verifiserte omtaler
3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
10
av 22 innen
forsikringsselskap
60%
anbefaler
DNB Forsikring
Filtrer omtaler
56
62
49
13
30
Sorter omtaler etter
Viser av 210 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Meget bra"

Har ansatte vilkår type "best". Noen vilkår Bl. A. Motor og girkasse utgår etter 8 år. Lurer på om spesielt Gjensidige har mer. Der har jeg innboforsikring med YS vilkår. Min bil er snart 8 år. Vennligst gi svar på e- mail. Hører litt dårlig.

Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Aldri problem"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har alltid hatt grei pris hos DNB. Har samlet forsikringer der. Kun hatt behov for refusjon pga forsinket reise.

Leif A. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Har ikke trengt noen oppgjør men de er alltid imøtekommende pr telefon"

Jeg har kun innbo og reiseforsikring og har heldigvis ikke hatt noen ulykke til nå. Ellers så funker allt som planlagt.

Carina A. Z. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"God, effektiv og fort"
1 syns denne omtalen er nyttig

En ulykke skjete og DNB behanlet ulykken ganske fort. Var gode i kontakten og det hele var effektivt og godt. Flinke medarbeider.

Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lav takst, umulig å finne håndverker/byggmester som kan match med DNB sin lav takst"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig med utbetaling måte, betaler kontant til meg, og jeg må finne håndverker selv, lav taksten, takstmann sendes av forsikrings selskapet er ikke dyktig nok, umulig å finne håndverker vil ta jobben pga lav takst.

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Stor kunde ikke tatt seriøst.. Aldri igjen"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har forsikret hus, 2 biler, verdigjenstad, reise, barn og innbo.

Ble frastjålet mobil på festival fra innerlommen, anmeldte på politistasjonen og sendte inn til DNB forsikring. Ble ikke trodd og fikk avslag på krav.

Smålig av en sånn aktør og har nå mistet helt min tillit som gjør at jeg skal føle meg trygg og forsikret.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke avtaler"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ringte og forespurte en gjennomgang av forsikringer, de skulle ringe opp om 1 eller 2 dager. Nå har det gått 6 mnd og de har fremdeles ikke ringt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Erfaring"
2 syns denne omtalen er nyttig

Helt grei, meget beklagelig at Dnb nå har lagt ned sitt kontor i Risør. Har brukt Tvedestrand kontoret noe som er til en grad akseptabelt, men nå legger de også ned denne, da er det 110 km t/R til Arendal og bytter jeg til Gjerstad Sparebank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra dekning og komunikasjon."

bra dekning men kunne vert bedre rabatt ved 5 eller flere forsikringer.
og da tenker jeg når forsikringsummen sammlet årlig passerer kr 20000 eller mere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Effektiv saksgang og god informasjon"

Har dessverre hatt en utforkjøring med bilen. Fikk bra oppfølging fra dnb og saken endte greit. Veldig fornøyd her. Har imidlertid også en negativ erfaring med fritidsboligforsikring, har en hytte under oppføring og fikk aldri beskjed om at byggeforsikringen var gått ut. Verken automatisk fornyelse eller spørsmål om fornyelse. Førte til at hytta var ca 2 mnd uten forsikring. Det skjedde heldigvis ingenting denne perioden, men likevel.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ryddig og praktisk"

DNB har i utgangspunktet en svært god nettbank, og det er svært praktisk å ha informasjon om forsikringer samme plass. De to forsikringsoppgjør jeg har hatt med banken, har vært raske og ryddige. Eneste minus er at jeg synes noe av informasjonen om den enkelte forsikringsavtale er litt vanskelig å finne fram i.

Aleksander K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og juks med bonus"

Alt for dyrt og når man bytter bil så får du ikke ta med bonus videre. Jeg har 50% nå som jeg fikk kranglet meg til å få, og skulle egentlig hatt 60%.

Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ryddig"

Ryddig og brukervennlig! En henvendelse var tilstrekkelig til å avklare videre forløp!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"God men dyr forsikring"

Synes at forsikringen er rimelig dyr ifm at jeg er totalkunde i DNB og har vert det de siste 5 år.

Asbjørn A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"God service"

Oppfatter personalet som proffer. Har en oppfatning at jeg betaler en høy pris for fosikringen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra men dyrt"

Høye priser med dnb forsikring, god service. Har vært kunde i Dnb lenge.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Får ikke full kasko på veteran"

Mistfornøyd at jeg ikke får full kasko på mc veteran.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Generelt dyrt"

Gode på raskt skadeoppgjør uten problemer. Raskt og god kundeservice, men er litt dyre på pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Mottak/håndtering av skade"

Bruker for mye egentid på skademelding/kontakt med selskapet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Bra kundeservice"

Aldri noe tull. Rett på sak. Bra kundeservice...

Rune F. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bra nok, men liker å følge med andre hva det koster"

Ingen erfaring med skadeoppgjør, har aldri brukt den. Har filial det jeg bor. Stort pluss!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Flott"

Dnb har bra forsikring. Jeg hadde den for noen år siden.

Leslienielzen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"God på pris, mindre god på service"

Prisene er gode, men å få et forsikringsoppgjør betyr telefonkøer i timer.

Christer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Har vert flinke"

Min opplevelse var bra og de var kjappe å svara og fiksa ting.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Greit"

De dekker kanskje mye, men er en av de dyreste selskapene..

Søk Bytt.no