DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I mitt tilfelle fikk jeg en vannlekkasje, Takstmannen som kom ville ikke ha rørlegger for og utbedre skaden da han mente min provisoriske reparasjon var nok. lekkasjen var i taket på badet nede og jeg måtte rive ned deler av taket for og stoppe vannet. De ville ikke dekke nytt tak men lappe det gamle og male over. Dette synes jeg var smålig så jeg droppet å bruke forsikringen og fikk inn rørlegger og snekker som la nytt tak for egen regning. Gidder ikke krangle for å få dekket ting som skal være dekket av forsikringen da dekket jeg skaden selv og bytter nå selskap.
Mye dyrere enn andre forsikringsselskaper! De er ikke villige til å tilby bedre pris eller prismatch.
Dersom uhellet er ute og man får skade på hus/leilighet blir man tildelt en saksbehandler som ikke kunne brydd seg mindre om jobben som blir utført av selskapet som er tildelt skadesaken (I dette tilfellet SSG). SSG lyver gjentatte ganger, skylder på alle andre enn seg selv og opprettholder ikke tidsfrister. Gjentatte klager inn til min saksbehandler i DNB resulterer i ingen endring. SSG får drive fritt frem, med å bruke så lang tid de bare vil og nekte å kommunisere til meg hvor lang tid ting tar og hvorfor tidsfrister ikke blir opprettholdt. Kan bli spennende å se hva som eventuelt skjer med erstatninger etter dette prosjektet er ferdig! :) Hold dere unna DNB og SSG. Null interesse av å hjelpe kunden.
Har sendt inn skjemaer og utlegg i forbindelse med sykehus opphold 3 ganger for samme ulykke, de sier hver gang at de har ikke fått skjemaene, det er også fyllt ut på nett. Nå har jeg gitt opp og bytter (de er billig det er det eneste, og dette er sikkert bare pga jeg er Saga kunde)
Har alle mine forsikringer i DNB, har aldri hatt behov for å bruke forsikringen, så vet ikke hvor bra det er, men i forhold til venner og bekjente betaler jeg ganske mye i forhold selv om jeg har over fem forsikringer inne.
Raskt svar på alle spørsmål og gode avtaler! Veldig fornøyd. Gratis leiebil ved bilskade
Når uhellet var ute så var det lite hjelp og få, vrir seg unna med paragrafer selv om dyrlegene prøvde og overbevise de om att selskapet tar feil og måtte dekke, her skal det byttes!
Saksbehandlere som aldri er å få tak i og må stå i uendelig lange tlf køer, satt i 90min. Måtte bare legge på til slutt. Gniene og vansklige
Jeg har sendt inn 3 skader som hendte i 3 forskjellige land under jobb relaert reise. DNB trakk seg unna all ansvar! Jeg har DNB best forsikring som er den verste jeg noen gang har signert for!
DNB Vipps har valgt å boikotte Resett derfor bytter vi selskap, bank og eiendom ved salg.
Jeg synes DNB er alt for stor bank, og lite hjelp og få hvis man har glemt noe, for eksempel 1 purring noe som kan skje oss alle, da er det bare dessverre vi kan ikke hjelpe deg det er for sent, jeg fikk mitt første epelepsianfall for en stund siden og mistet tid og sted, fikk noen huller i hukommelsen, vips så hadde jeg havnet hos Lindorf inkasso, men jeg husker ikke noe av den dagen og måtte på sykehus til utredning dagen etter med overnatting så jeg var forvirret og desorientert. Kom hjem til inkasso!! ingen muligheter for de og trekke det tilbake når jeg ringer og forklarer hva som har skjedd (jeg forklarte ikke min nye diagnose, da det var første anfall) og det var mye usikkerhet og masse utredninger og legetimer etter det, fikk mitt andre anfall i går så jeg ønsker og være forsikret i ett mindre selskap som forstår att ting kan skje, og hjelper til i steden for og sende lindorff krav, med betalingsanmerkninger, det hjelper meg ingen ting og skaper stress med nye anfall som følge av maktesløshet og angst når noen dager er blitt borte oppi hodet, det kommer tilbake sakte men sikkert, men DNB har dårlig tid, selskapet er for stort og upersonligt for meg som sliter litt med en helt ny sykdom jeg ikke kan noe om selv. Det som var bra er vel prisen, jeg har sett mye høyere summer i tilbud til meg.