Forsikring

DNB Forsikring omtaler og erfaringer

3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
0
av 22 innen
forsikringsselskap
55%
anbefaler
DNB Forsikring
Filtrer omtaler
61
68
56
20
47
Sorter omtaler etter
Viser av 252 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Forsikring?
Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Aldri problem"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har alltid hatt grei pris hos DNB. Har samlet forsikringer der. Kun hatt behov for refusjon pga forsinket reise.

Leif A. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Har ikke trengt noen oppgjør men de er alltid imøtekommende pr telefon"

Jeg har kun innbo og reiseforsikring og har heldigvis ikke hatt noen ulykke til nå. Ellers så funker allt som planlagt.

Carina A. Z. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"God, effektiv og fort"
1 syns denne omtalen er nyttig

En ulykke skjete og DNB behanlet ulykken ganske fort. Var gode i kontakten og det hele var effektivt og godt. Flinke medarbeider.

Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lav takst, umulig å finne håndverker/byggmester som kan match med DNB sin lav takst"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig med utbetaling måte, betaler kontant til meg, og jeg må finne håndverker selv, lav taksten, takstmann sendes av forsikrings selskapet er ikke dyktig nok, umulig å finne håndverker vil ta jobben pga lav takst.

Dyr forsikring? Bytt!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Stor kunde ikke tatt seriøst.. Aldri igjen"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har forsikret hus, 2 biler, verdigjenstad, reise, barn og innbo.

Ble frastjålet mobil på festival fra innerlommen, anmeldte på politistasjonen og sendte inn til DNB forsikring. Ble ikke trodd og fikk avslag på krav.

Smålig av en sånn aktør og har nå mistet helt min tillit som gjør at jeg skal føle meg trygg og forsikret.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke avtaler"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ringte og forespurte en gjennomgang av forsikringer, de skulle ringe opp om 1 eller 2 dager. Nå har det gått 6 mnd og de har fremdeles ikke ringt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Erfaring"
2 syns denne omtalen er nyttig

Helt grei, meget beklagelig at Dnb nå har lagt ned sitt kontor i Risør. Har brukt Tvedestrand kontoret noe som er til en grad akseptabelt, men nå legger de også ned denne, da er det 110 km t/R til Arendal og bytter jeg til Gjerstad Sparebank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra dekning og komunikasjon."

bra dekning men kunne vert bedre rabatt ved 5 eller flere forsikringer.
og da tenker jeg når forsikringsummen sammlet årlig passerer kr 20000 eller mere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Effektiv saksgang og god informasjon"

Har dessverre hatt en utforkjøring med bilen. Fikk bra oppfølging fra dnb og saken endte greit. Veldig fornøyd her. Har imidlertid også en negativ erfaring med fritidsboligforsikring, har en hytte under oppføring og fikk aldri beskjed om at byggeforsikringen var gått ut. Verken automatisk fornyelse eller spørsmål om fornyelse. Førte til at hytta var ca 2 mnd uten forsikring. Det skjedde heldigvis ingenting denne perioden, men likevel.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ryddig og praktisk"

DNB har i utgangspunktet en svært god nettbank, og det er svært praktisk å ha informasjon om forsikringer samme plass. De to forsikringsoppgjør jeg har hatt med banken, har vært raske og ryddige. Eneste minus er at jeg synes noe av informasjonen om den enkelte forsikringsavtale er litt vanskelig å finne fram i.

Aleksander K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og juks med bonus"

Alt for dyrt og når man bytter bil så får du ikke ta med bonus videre. Jeg har 50% nå som jeg fikk kranglet meg til å få, og skulle egentlig hatt 60%.

Dyr forsikring? Bytt!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Torgrim B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Mener den er god, men har ingen erfaring med andre"

Ikke enkelt å få personlig kontakt eller veiledning etter at de kuttet lokale kontorer

Bjørn K. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Forsikring på gammel bil"

Jeg syns at det er dyr forsikring på en sånn gammel bil

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Unpleasant"

A bunch of unprofessionals... I'm not happy with the way they deal with customers

Chris J. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig bra kundeservice"

Gode priser på forsikring. Hyggelig og dyktige saksbehandlere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Jeg er meget godt fornøyd"

Pr dags dato har jeg ingen ting annet og si enn at alt er ok

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice ved skadeoppgjør"

Lite som er bra, vanskelig å oppnå kontakt med dem ved skadeoppgjør.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Syns forsikringen er svært dyr, spesielt bilforsikringen ."

God service på kundesenter, men forsikringspremien oppfatter jeg som høy.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dyrere enn andre"

Forsikringer hos DNB er alltid dyrere enn de andre selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bare rot"

Umulig å få snakke med noen å det begynner å bli dyrt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dyrere enn andre selskaper"

Oversiktlig og lett å kontakte. Men har høyere priser tror jeg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Veldig fornøyd"

Har bare gode opplevelser i forbindelse med oppgjør osv. ved bruk av skadeforsikring.

Arnt-Otto N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig behandling ved skade"

Dårlig behandling, kun envegskjøring fra noen som ikke viste hva de snakket om.

Gudrun T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke helt fornøyd"

Har vært en del rot i det siste vanskelig å nå dem på telefon, lang ventetid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lang behandlingstid ved skade"

Trege i respons, lang behandlingstid ved skade og lite profesjonelt.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Søk Bytt.no