DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har kun hatt behov for å benytte forsikring en gang ila 12 mnd, et beløp på 1500 kr. kundebehandler la ord i munnen på kunde, og antok at det som viste seg å være et tyveri, var mislighold av kunde.
Jeg betalte dobbel forsikring på min i flere år, pluss dårlig service og dårlig tilgjengelighet. Stadig feil på nettverk.
Svært høyt helsetillegg på livsforsikring. Dobbel av årspremien.
Hadde forferdelig opplevelse med DNB skadeoppgjør avd. De begynte med å gi meg skylden for ulykke (jeg ble påkjørt) Ukesvis med kverulerende ansatte som var særdeles lite behjelpelig, korte åpningstider på tlf og laaang ventetid når jeg ringte. Da jeg endelig fikk takstmann som jeg hadde krav på kom å så på skaden (etter en mnd uten bil!) så avgjorde han ila ca 3min at ulykken umulig kunne være min skyld. Helt elendig fra ende til annen...
Konkurransedyktige priser og velvillige konsulenter som matcher andre selskaper. Selv med fagforeningsrabatter.
DNB sin automat for å sile/rettlede samtaler er ikke kundevennlig. Den oppfatter ikke ord klart nok, og etter gjentatte repetisjoner av ord uten resultat er min tålmodighet slutt.
Får verken kvittering ved innsendt forsikringsak, ingen tilbakemld på ukesvis. Når jeg ringer de får jeg beskjed om å legge inn alt på nytt. Gjør dette, men får fortsatt ingen tilbakemld etter flere uker. Meget dårlig. Benytt heller et selskap som prioriterer god kundeservice!