DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt forferdelig at min sønn og hans kone melder vannskade i august 2018. Saken er nå trener av SSG som DnB bruker. Der står de 1 år etter, hvor SSG velger å trekke seg etter at de har revet soverom og vaskerom. Dette er ikke bra. Kommer til å si opp min forsikring, som også er DnB best. Hva gjør man visst huset brenner.
I mitt tilfelle fikk jeg en vannlekkasje, Takstmannen som kom ville ikke ha rørlegger for og utbedre skaden da han mente min provisoriske reparasjon var nok. lekkasjen var i taket på badet nede og jeg måtte rive ned deler av taket for og stoppe vannet. De ville ikke dekke nytt tak men lappe det gamle og male over. Dette synes jeg var smålig så jeg droppet å bruke forsikringen og fikk inn rørlegger og snekker som la nytt tak for egen regning. Gidder ikke krangle for å få dekket ting som skal være dekket av forsikringen da dekket jeg skaden selv og bytter nå selskap.
Mye dyrere enn andre forsikringsselskaper! De er ikke villige til å tilby bedre pris eller prismatch.
Dersom uhellet er ute og man får skade på hus/leilighet blir man tildelt en saksbehandler som ikke kunne brydd seg mindre om jobben som blir utført av selskapet som er tildelt skadesaken (I dette tilfellet SSG). SSG lyver gjentatte ganger, skylder på alle andre enn seg selv og opprettholder ikke tidsfrister. Gjentatte klager inn til min saksbehandler i DNB resulterer i ingen endring. SSG får drive fritt frem, med å bruke så lang tid de bare vil og nekte å kommunisere til meg hvor lang tid ting tar og hvorfor tidsfrister ikke blir opprettholdt. Kan bli spennende å se hva som eventuelt skjer med erstatninger etter dette prosjektet er ferdig! :) Hold dere unna DNB og SSG. Null interesse av å hjelpe kunden.