DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Utrolig lettvindt og enkelt og forholde seg til. Alltid lett og komme gjennom til medarbeider- lett å forstå og få forståelse for egne ønsker og problemer.
Imøtekommende kundebehandlere, tydelige på hva man kjøper og får. Rask og generelt god kundebehandling, anbefaler å bruke DnB som forsikringsselskap.
Har DNBs "kasko best" på en bil som endte opp med å få en motorskade som kostet nesten 100k å utbedre. Dette er en eldre bruktbil, men fordi DNB matchet de beste betingelsene hos konkurrentene for denne forsikringen endte jeg opp med å få dekket skaden, gratis leiebil og hele prosessen gikk egentlig ganske smertefritt. Det tok lang tid å reparere bilen min men det var ikke forsikringsselskapet sin feil. Jeg beholdt leiebilen hele perioden bilen min var på verksted. Betalte kun egenandel, ikke noe bonustap. Har i ettertid mottatt et veldig godt tilbud på å samle alle forsikringene hos DNB, noe vi endte opp med å gjøre etter å ha innhentet og sammenliknet tilbud og betingelser hos konkurrenter. Ikke vær redd for å prute og be om rabatter og bedre tilbud, vi klarte å få et samletilbud der vi sparer mange tusen i året. De jeg har snakket med hos DNB har alltid vært hyggelige og imøtekommende. Jeg har opplevelsen av at DNB kanskje prioriterer kunder med dyrere/flere forsikringer, så det kan hende opplevelsen er en litt annen om man bare har f.eks. én ansvarsforsikring hos dem. Jeg er iallefall fornøyd kunde så langt. (Etter å ha lest gjennom omtalen så ser jeg at det kanskje ser litt ut som dette er en falsk/betalt omtale, men det er ikke det. Jeg har bare god erfaring som kunde - skadeoppgjøret på bilen sparte meg for enormt mye penger og gikk smidig.)
Har kun hatt behov for å benytte forsikring en gang ila 12 mnd, et beløp på 1500 kr. kundebehandler la ord i munnen på kunde, og antok at det som viste seg å være et tyveri, var mislighold av kunde.
Jeg betalte dobbel forsikring på min i flere år, pluss dårlig service og dårlig tilgjengelighet. Stadig feil på nettverk.
Svært høyt helsetillegg på livsforsikring. Dobbel av årspremien.
Hadde forferdelig opplevelse med DNB skadeoppgjør avd. De begynte med å gi meg skylden for ulykke (jeg ble påkjørt) Ukesvis med kverulerende ansatte som var særdeles lite behjelpelig, korte åpningstider på tlf og laaang ventetid når jeg ringte. Da jeg endelig fikk takstmann som jeg hadde krav på kom å så på skaden (etter en mnd uten bil!) så avgjorde han ila ca 3min at ulykken umulig kunne være min skyld. Helt elendig fra ende til annen...