DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde DNB, hold det dere lover så hadde det vert bra. Men det gjør ikke DNB så nu blir det en kunde mindre å det kommer til å være mange jeg kjenner som også forlater DNB. Hvis dere ønsker kunder så må dere slutt å komme med usannheter. Så nu er det farvel til dere.
Jeg ble ikke kontaktet av DNB forsikring etter at jeg meldte skade, selv om at jeg ringte flere ganger og sendte papirer, men ble ikke kontaktet....Ali
Vi måte bli igjen i utlandet når datteren min på 18 måneder ble syk, men for hjemreisen som forsikringen skulle dekke så ville ikke de booke en egen billet for datteren min selv om vi hadde det på vei ut fordi hun teknisk sett ikke trengte eget flysete. Vi har også 'Familie Best' pakken som skal liksom være det beste man skal få. På toppen av dette, har det nå gått mange uker siden jeg leverte inn erstatningskravet og jeg har enda ikke hørt fra DNB rundt noe utbetaling av de kostnadene vi pådro oss. Føler at de gjør hva som er absolutt nødvendig, men sitte igjen med en dårlig kundeopplevelse som ikke passer med hva man forventer med DNB,
Dårlig behandling, kun envegskjøring fra noen som ikke viste hva de snakket om.
Har vært en del rot i det siste vanskelig å nå dem på telefon, lang ventetid.
Trege i respons, lang behandlingstid ved skade og lite profesjonelt.
Eneste grunn jeg er med dem er at de har billig forsikring til bilen min. Ellers ville jeg ikke hatt noe med dem å gjøre, de sender ikke regninger i tide og fakturaene er oppsatt på en uoversiktlig måte.