Eika Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har hatt litt problem m ei fosikring eg meiner eg sa opp i april... Men dei er ikke enige i d.
Håpløst å få kontakt med, sendte inn forsikringssak for flere uker siden med gjentatte purringer.
Topp selskap der ansatte ikke er selgere med provisjon, men faktisk ansatt for å gi gode råd.
Gode kundeforhold, tilgjengelig når det er nødvendig.
Svarer rask på spørsmål etc ved å ringe tilbake eller svare på mail.
Kundevenlig og hjelpsomme. Stod på Orkanger med havarert motor og dem ordnet ut.
Denne forsikringen er alt for dyr. Prisen for forsikring på to biler, tilsvarer omtrent forsikring på to biler, hus og innbo hos andre selskaper.
Vanvittig dyr egenandel på forsikringer og dårlig kunde behandling med dårlig opplysning om forsikringen generelt.
Kundebehandler treffes personlig. Viktig å få svar på spørsmål, helst med det samme. Blir behandlet med forståelse og respekt.
Det var hærverk i våres felles "innelåst" garasje, og da ble våres 2 biler og 1 moped ødelagt. I min bil ble ruta knust og de stjal alt. Det gikk greit med med å få forsikringspenger til innbruddet men fikk bare igjen 50 % av tapt verdi. Men det som overrasket oss mest var at vi MISTET en del av bonusen våres, selv om vi ikke hadde gjort noe. De sa at det ble sett som en kasko skade. Resten av oppgjøret gikk smertefritt.
Prisgunstig, enda ikke opplevd uhell der forsikring har vært nødvendig
Hyggelige mot kunder, men finner det vanskelig å forholde meg til dem når en skade oppstår.
Lave priser i forhold til andre selskaper. Kundekontakt som du får tak i ...
Hei Sikkert bra men jeg har ikke noen erfaring.Grunn jeg har ikke belastet forsikringen.