Hyggelige damer! Møtt som en kunde som har betydning for selskapet og følte at mine problemer kunne løses på en god måte.
Fekk beskjed og betalte for delkasko. Punkterte og blei jekka opp av viking. Dei nektet for at eg hadde delkasko uansett om eg har betalte for det. Elendige alle samen i det firmaet.
Syns de er blitt alt for dyre og alt for liten hjelp å få når man spør dem om noe, blir bare avvist.
Dårlig kundeservice og dyr forsikring for unge sjåfører. Jeg har 2 biler i selskapet og må betale 3600kr i månden for full kasko og ansvar
Her må du kunne dine juridiske leksjoner. Dette er et svært dårlig selskap som ikke gjør noe positivt for kundene sine. Styr unna !!!!
Roads were renewed at Hofstrade and my car was full with asfalt . We were with 40 people that had the same issue and all made a case at their insurance . Most of my colleagues have been helped within 6 months. While I after more then a year still haven't received any update or any money. I have requested updates regularly but get stupid answers. Have been insured for 26 years and have had my share of bad luck but this insurance is worst ever. Would not suggest this insurance to anyone!
Dårlig kundebehandling, de lytter ikke til kunden. Sender purring på faktura som kunden ikke har mottatt, nekter og slette purregebyr. Nå er jeg lei og vil bytte selskap.
Har egentlig ikke stort annet å si - styr unna.. er du en tolmodig sjel som kan vente en mnd før saken blir tatt tak i, for så å trenere saken ytterligere - lykke til...
Det tok lang tid for skaden ble utbedret og vi fikk beskjed om at selskapet ikke dekket nytt gulv i nedre del av stue fordi de mente dette var et separat rom. Vi har en åpen planløsning mellom kjøkken, spisestue og stue der et ca 15 cm høyt trappetrinn skiller. Dermed anså selskapet at den nedre delen var et eget rom. Vi godtok å betale materialene til gulv i nedre del selv, mot at selskapet dekket arbeidet. Arbeidet er dårlig utført med svai i gulvet flere steder. Vi har ikke hørt noe fra selskapet etter at arbeidet var avsluttet, hverken når det gjelder sluttrapport eller sluttoppgjør. Alt i alt føler vi at vi har fått tilbake lite fra forsikringsselskapet i forhold til det vi betaler i forsikringspremie.
I den tiden vi var forsikret i Eika, hadde vi 1 skade, denne skaden var på våtrom. Vi hadde allerede bytta selskap der vannskaden så ble oppdaget i etterkant. Dette er noe som skulle dekkes av Eika, men i stede ble takstmann sendt ut, for så å åpne veggen. I brevet sendt fra Eika fikk vi så svar om at skaden nå ha skjedd etter forsikrings perioden. Takstmann fra vårt nåværende forsikringselskap mener bestemt at dette er en gammel skade. Nå dekkes ikke skaden å vi står der med åpen vegg samt uten dekning på forsikring.
Motarbeider og nekter å svare på spørsmål når det først skjer noe. Tar ikke ansvar å så mye som beklager den dårlige servicen. Hånflirer og er rett ut ufyselige.
Umulig å få tak på. Roter med oppsigelser. Jeg byttet til eika og skulle spare penger. Men i flere mnd kostet det meg masse ekstra. Anbefaler å styre unna. Betal heller litt mer i året å kjøp forsikringer av noen som kan det!
Eika er vanskelige å nå og de har ikke gode nettsider. Jeg klarer ikke å få tilgang til egne forsikringsoppgjør fra min side? Lang behandlingstid og dårlig oppfølging etter påført skade, der jeg måtte legge ut fordi Eika ikke klarte behandle saken.
Eika finnes i tilknytning til lokalbanken, noe som skaper et godt og personlig kundeforhold, samt at de tilbyr konkurransedyktige priser.
Ble kontaktet av forsikrings konsernet i Danmark, som Eika tilhører. Alt praktisk ble ordnet. I tillegg holdt de løpende kontakt med meg! Fikk tilbakebetalt utlegg, da jeg kom hjem. Eika ga meg meget god service!
Bra - Ingenting Dårlig - Har dårlig kontroll - Dårlig kundeservice - VELDIG DYRT - VELDIG DÅRLIG KVALITET
Har ikke opplevd noe negativt/positivt da jeg etter flere års kundeforhold aldri har hatt behov for skadeerstatning .
Veldig bra på reiseforsikring og oppgjør der. Ikke fullt så fornøyd med hytteforsikringen pga litt steil mottagelse ved bruk av hytteforsikringen. Har ikke brukt bilforsikringen da det ikke har vært skade på bil de siste 9 år.
Jeg har ikke hatt noen negative erfaringer med Eika som forsikrer. Jeg har bare hatt Eika som forsikrer 1-2 år. I år var forsikringene steget med 6000 kr. Da hadde jeg riktignok i mellomtiden kjøpt ny båt, med påhengsmotor, som nok har hatt litt påvirkning på prisen.
Har hatt både skadeoppgjør på bil og hus, som har gått helt smertefritt. Bra kundeservice og billig forsikring.
Flinke til å besvare henvendelser raskt. Misfornøyd med dårlig informasjon rundt leiebil og egenandel
Har flere forsikringer hos dem, i tillegg til bank tjenester, veldig fornøyd med både pris og service jeg har fått! Ikke noe problem å kontakte og endre på avtaler om jeg føler for det, topp selskap
Har altfor store økninger hvert år. Har ikke hatt behov for å bruke selskapet til noen utbetalinger.
Fikk veldig bra hjelp etter viltpåkjørsel. Gikk ikke mange dagene før alt var ordnet med skadeoppgjør.
Til tids greie priser er det eneste positive jeg kan komme med. Ellers har de dårlig kundeservice og elendig behandling av trofast kunde over en rekke år. Prøver å slu seg unna på alle mulige måter for å slippe å gjøre opp for bilskade.