Meny

Eika Forsikring omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
8
av 24 innen
forsikringsselskap
59%
anbefaler
Eika Forsikring

"Eika bilforsikring"

Omtale om Eika Forsikring skrevet av Thorbjørn for 24.08.2016 15.28

Eika Forsikring har totalt 315 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Eika Forsikring?
Thorbjørn
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Eika bilforsikring"

Betalt premium, men heldigvis aldri brukt i sak/skade.

Bytt.no
"Eika bilforsikring" skrev Thorbjørn om Eika Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Eika Forsikring?
Gjør som Thorbjørn og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Eika Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Daniel S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Helt ok"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk god pris, med gode vilkår da jeg hadde lav bonus. Det er prisen på bilforsikring som var avgjørende for å velge Eika. De var villige til å strekke seg langt for å matche/overgå konkurrentenes priser. Men bonus-delen av prisen utgjør for lite. Derfor blir forsikringen for dyr sammenlignet med andre, etterhvert når bonusen øker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"God kundeservice"

Er midt i en sak nå, ang bolig, så venter å se utfallet av dette.

Oddbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Det jobbes med å endre folks holdninger til forsikring, jeg har mistet all respekt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hadde et uhell med en av Eika sine kunder. Min stillestående bil blir påkjørt ved en møteplass. Det er rikelig med tid til å redusere farten, og rikelig med plass til å passere ved å holde litt til høyre i møtelommen. Eika sin kunde tar på seg all skyld, krysser av for 50 km/t når situasjonen oppstår, og 50 km/t i skadeøyeblikket. De to skademeldingene er identiske. Avgjørelse av saksbehandler: Vi er ikke enige i at dette er vår kunde sin skyld. Saken ender med skylddeling, da mitt forsikringsselskaps saksbehandler er av samme oppfatning. (Gjensidige). Ringer da avdelingsleder skade hos Gjensidige og varsler at jeg tar saken til rettsapparatet. Saken tar da helomvending, takstmann dukker opp etter få dager, og Eika betaler ut erstatning for kondemnert bil. Totalt har det tatt ca. fire måneder å komme frem til dette. Eika har et tett samarbeide med Gjensidige, og ganske sikkert alle andre selskaper. Både Eikas og Gjensidiges saksbehandlere mangler tydeligvis all form for magefølelse for hva det er mulig å komme seg unna med. Jeg kommer til å bytte selskap. Hadde Eika vist seg å være litt mer profesjonelle, hadde jeg nok valgt dem. De kommer ikke til å få noen forespørsel fra meg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fungert bra de gangen jeg har hatt behov for de"

De gangene jeg har hatt bruk for forsikring så har responsen bra.

Eika Forsikring har totalt 315 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR