Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Føler at vi betaler i alle år. Men når vi trenger erstatning så blir den redusert pga. alder etc.
Blir godt ivaretatt av forsikringsselskapet. Ikke lang behandlingstid. Et forsikringsselskap jeg stoler på.
Familietur ble mareritt når de bruker 5 mnd og ikke dekker dokumenterte ødelagte eiendeler! Bare helt elendig når man en sjelden gang får bruk for de. Det var ungene det berørte etter at styrtregn laget elv gjennom teltet deres.
Fremtind er åpenbart ingen god match for Autopass. Migrering av avtaler har feilet, svak info, fraværende respons i Kundeservice; kunder blir overlatt til seg selv. Fra forbrukerståsted står dette til stryk.
Har ikke mange skadesaker men de jeg har hatt har blitt behandlet meget fort og Deres saksbehandlere er kunnige og behjelpelige.
Jeg er veldig fornøyd og takknemlig for raskt og godt svar ved uhell med bil, og spesielt glad for å bli møtt med lyttende ører og en vennlig stemme som viser forståelse og gir gode forklaringer.
Meget god kundeoppfølging og skadeoppgjør, raskt skadeutbetaling.
Rask og effektivt svar og oppgjør, helt supert ! Kan anbefales :-)
Brukte 20 min i kasse i butikk (Xxl) med å prøve å betale den nye sykkelen med gavekort. Blir tvunget til å bruke gavekort fordi jeg ellers ikke ville få hele erstatningssummen. Bare trøbbel med passord og at gavekortet ikke kunne brukes.
Jeg har ikke brukt de før,så vanskelig å uttale meg om forsikringen
Må få dere egen .net side for forsikring. Vanskelig å finne fram via DNB
Vi har hatt både vannlekkasjer på hus og skader på bil. Føler vi har fått veldig god hjelp til begge deler.
Skulle melde skade (vannskade på bolig), men ble blankt avvist pr telefon av kundebehandler. De ønsket ikke engang å sende ut takstmann for å se omfang eller finne årsak til skaden, da kundebehandler pr telefon mente dette var noe de sannsynligvis ikke ville dekke. Vi hadde akseptert et avslag, men ikke uten en vurdering fra en fagmann (takstmann). Ut i fra vilkårene er det slik vi ser det muligens noe dekning for deler av skadene vi har funnet, men vi får altså ikke engang en vurdering fordi en saksbehandler pr telefon antok noe uten at de i hele tatt har undersøkt. Vil ikke anbefale Fremtind til noen.
Her får du ikke noe hjelp eller svar de tar ikke tlf ringer ikketilbake avviser alle krav til dekning . Bytt aldrig til dette useriøse selskap skal være.
har vært kunde hos de en god stund nå, har hatt noen saker og de var ikke vanskelig i det hele tatt mens andre forsikringsselskap hadde laget problemer ut av små ting.
Vi fikk utrolig bra hjelp, og rask respons! Det er den beste servicen jeg har opplevd.