Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og god service de gangene jeg har hatt behov for å bruke forsikringen min
Via LoFavør leverte jeg inn et skadeskjema. Innen 20 min var saken ferdig behandlet. Ett døgn etterpå var pengene på konto.
Meget kjapp behandling av skaden, kjapt oppgjør, pengene på konto dagen etterpå, kan ikke bli kjappere.
Meget god services og behandlingstid. Og er meget fornøyd med Dere.
Å bruke 3,5 uke på å behandle en sak er for dårlig. I tillegg behandlet dere saken feil i første runde og forsinket ytterligere
Innboforsikringen fungerte utmerket når fruen knuste glasset på sin mobiltelefon
Har nå prøvd å få tak i Fremtind forsikring i tre uker. Har meldt inn en skade på vår pus nå i 3 uker. Katten vår trenger en operasjon grunnet en betennelse i øregangen. Endelig i dag lykkes jeg med å få snakket med en som kunne ta en avgjørelse. Saken min ble sendt inn via vakt telefonen og deretter via meldeskade.no. Her sitter nå 2 selskaper, DNB og Sparebank 1 og behandler forsikringene våre og krangler og påstår med deg som kunde i midten. Du ringer inn, "bere send inn, dette dekker vi" får du beskjed om. 2 uker senere får du kontrabeskjed at dette dekkes ikke av forsikringen. Jeg liker å være sikker så jeg bestiller alltid best, og med god dekning. Dette hjelper ikke her da dette nye selskapet har sikret seg i alle ender i vilkårene sine. Feilinformasjon på dekningsgrad, feilinformasjon på dekning i det hele tatt, vanskelige å komme i kontakt med (de siste dagene). Og til de grader uinteressert i å høre hva du har å si. Her har dere i Fremtind en lang vei å gå når det kommer til håndtering av nye og ikke minst eksisterende kunder.