Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt og greit å melde inn skade til selskapet. Ble mottatt på en hyggelige måte.
Jeg oppfattet vedkommende som kunnskapsrik.Ble forklart videre prosedyre på hvor lang tid dette ville ta.
Aldri problemer med forsikringen. Kommunikasjon har for meg gått pr. Mail, veldig enkel beskrivelse trinn for trinn. Var aldri i tvil om hva/hvordan jeg skulle gjøre ting. Denne forsikringen er et veldig bra valg😁👍
Fremtind forsikring har avvist to saker på 2 måneder. Den ene gjaldt bruk av behandlingsforsikring for privat helsehjelp. Den andre gjaldt en barnegrind som falt ned trappa og ødela alle trappetrinn og trappevanger. Trappa er svært dyr, kun 6 mnd. i et helt nytt hus. Fremtind virker å bagatellisere skadesaker, og tar seg ikke tid til å følge opp kunden med ytterligere spørsmål. De virker å forhaste seg for å imøtekomme sine stramme tidsfrister for tilbakemelding. Det er fint at de er rask, men saksbehandlingen står til stryk. De har ikke stilt noen ytterligere spørsmål enn det som fremgår av skadeskjemaet. Etter avslag ringte jeg dem, og da ble jeg møtt av en annen arrogant kundebehandler som satt å leste opp forsikringsvilkår som en robot. Når jeg sa at huset vårt er så godt som helt nytt endret han tonen sin. Da var de kanskje litt for raske allikevel. Vi jobber i morselskap til Fremtind, og er svært skuffet over dette forsikringsselskapets holdning og saksbehandling. Vår husstand kommer til å bytte selskap. Vi kan, dessverre, ikke anbefale Fremtind.
Synes det er dårlig forsikring da det ikke dekket min første store utgift hos dyrlegen, det var jo derfor jeg hadde det, tenkte jeg. Betalte nesten 9 tusen, og betaler et par tusenlapper for forsikring. Fullstendig bortkastet penger å betale til Fremtind etter min mening.
Enkelt og greit og forholde seg til.Aldri vært noe problem med oppgjør..Anbefales 👍
Skikkelig oppfølging av skadesak etter avbestilling