Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God og rask hjelp når først uhellet var et faktum.
Jeg hadde to innbrudd på en uke i en utleiebolig og var veldig usikker på hvordan dette ville bli møtt av selskapet. Jeg må si at Fremtind tok sakene effektivt og seriøst. Kronologien var rotete å finne ut av, og selskapet sendte en representant som tok seg god tid til å gjøre seg kjent med saken. Den ene saken ble løst svært raskt og det som forsinket den andre saken, var politiets behandlingstid. Selskapet holdt meg løpende orientert på mail.
Dårlig informasjon, kommunikasjon, oppfølging og service. Anbefales absolutt ikke.
Fikk litt dårlig inntrykk da den første jeg kontaktet fortalte at jeg måtte gjøre noe selv og at jeg ikke måtte regne med at Fremtind ville dekke dette. Tross mine 2 purringer. Dame nr 2 var imidlertid hyggelig og innså fort at det var for lite beløp å dvele mer med.
Framtind besvarer henvendelser raskt og kvalitativt. Kundebehandler som jeg hadde kontakt med var/er også faglig dyktig. Selve forsikringssaken ble behandlet effektivt, såvel saksbehandling generelt. koordinering, takst, verkstedopphold og oppgjør, Framtind kan så absolutt anbefales!
Har ventet i nesten tre måneder på oppgjør i en relativt enkel skade. Oppgjøret er i tillegg helt uforståelig.
Rask behandlingstid, men benytter en ugunstig verdivurdering som grunnlag for erstatningen.