Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt gikk veldig raskt og helt uten problemer da jeg hadde knust iPaden min! Fikk ny bare et par dager senere:)
Mitt kjøretøy ble påkjørt. Fremtid tok delt skyld, i en vikepliktsak som motpart ikke overholdt. Fremtid orket ikke høre meg, de var fornyød med delt skyld, noe jeg er sterkt uenig i.
Raskt, profesjonell og effektiv. Svært fornøyd. Tok bare et oar dager fra skaden ble meldt til oppgjøret var på konto.
Jeg fikk raskt svar og tilbake melding og oppgiøret var påmin konto dagen etterpå
Du fyller ut skjema og laster opp kvitteringer, svar dagen etter og pengene på konto. Veldig enkelt, meget fornøyd.
greit oppgjør uten egenandel . tok litt lenger tid enn det var forespeila .
Mine saker har vært behandlet raskt og ordentlig. Litt minus for at de kan være vanskelig å komme i kontakt med dersom man har spørsmål utenom «standard» som kan finnes svar på på nettsiden.