Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde fylt feil drivstoff på bilen, etter kontakt med forsikringen anbefalte de meg til å betale selv da egenandelen var kr 3000, minus bonustap. God info. jeg betalte selv.
Holder ikke det de sa når vi tegnet forsikring med dem. Blir sittende igjen med en følelse av at man har blitt lurt. Har aldri hatt en så dårlig opplevelse når det gjelder dyreforsikring hos noen andre forsikringsselskap.
Profesjonell tilnærming til kunden. Positivt og snart fikk jeg hjelp.
Kjempe rask respons! Selv på helg! Pengene kom på konto raskt!
Ryddig og grei forsikringsprosess. Bilen vår ble påkjørt og siden det å reparere skaden ville koste omtrent det samme som bilen var verdt valgte vi å få tilsvarende beløp å kjøpe ny bil. Kundebehandleren kunne ha informert oss enda bedre om de to valgene vi hadde helt i starten av prosessen, samt prosessen med levering av den skadede bilen, avskilting, samt ny forsikring. Men, alt i alt fikk vi etter hvert svar på alle spørsmål og alt gikk smidig og greit.
Ja, trygghet og takk for god og ryddig håndtering. Veldig fornøyd.
I forbindelse med kollisjon med elg fikk jeg relativt mye skader på bilen. Meldte fra til selskapet på epost (om kvelden da jeg kom hjem). Fikk omtrent øyeblikkelig svar med instruksjon om hva jeg skulle gjøre (kontakte verksted, ordne med leiebil osv) og at det ikke var bounstap på en slik skade. Verkstedet var godt kjent med Fremtind og kunne ordne det som skulle til for å få bilen reparert uten noen diskusjoner. Lite som kunne vært gjort bedre.