Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En rør under bakken sprakk, så jeg måtte ha nytt vanninntak. Hadde rør i vegg på en del av badet, fikk rør utenpå. Det ble borret igjennom takplaten på badet for å få rørene til kjøkken, så nå går dampen dit. Vanskelig å få tak i når jeg skulle spørre om ting. De påsto at de prøvde å få tak i meg, noe de aldri gjorde. Hele greiene ble et stort tapsprosjekt økonomisk for min del. Jeg måtte si nei til leietakere pga at rørlegger ikke kom, noe som de nektet å kompensere. Jeg har forsikring for at jeg skal bli minst mulig belastet om noe skjer. Tenker du det samme må du holde deg langt unna fremtind. Jeg kan ikke få si det nok - hold dere unna fremtind. Jeg er i ferd med å bytte alt fra det u-lands forsikringsselskapet der.
MEN det hjelper lite når man får en forhåndsgenerert Mail som svar som ikke evner å ta inn de forskjellige aspektene ved en skadesak. Vanskelig å klage, og får igjen en mal som svar.
Pengene på konto etter få dager ved tapt forsikret verdisak.
I denne saken gikk alt veldig greit. Det har ikke vært like greit i en annen sak jeg hadde. Det virket som saksbehandler prøvde å finne ut hvordan saken skulle behandles for å gi minst mulig erstatning. Etter mye om og men fikk jeg til slutt en redusert erstatning.
Enkelt å greit å få riktig forsikring. Enkel kommunikasjon på nettet. Veldig rask og grei saksbehandling. Hyggelige folk å snakke med.
Ikke fornøyde med behandling av saken, ny unnskyldinger for å ikke få tilbake av skade ab ting man har forsikring av. En gang var at det var under en viss beløp andre gangen var det at det ikke var vann skade🤯
Enkel å grei måte å melde skade på 😀 Rask behandling 😀