Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt greit, men for å f.eks. bestille redningsbil, må du taste 5 forskjellige koder med tilhørende meldinger for å komme rett. Deretter må du belage deg på en del venting. Etter 7 minutter ble telefonen lagt på av noen. Ringte opp igjen og etter ytteligere 8-10 minutter fikk jeg svar. Bil kom 20 minutter etter det igjen. De har nettside for å rapportere og har du ikke hastverk, så er det greit. Høflige og trivelige folk, men kunne vært lettere å få tak i.
Rask respons å ryddige oppgjør. Erfart 3 oppgjør siste året ved sykdom/ reise og uhell .
Fremtind forsikring virker å være en forsikring som tar sine kunder på alvor og salgsprosessen er effektiv.
Skal du ringe de så tar det minst 30 minutter før du kommer igjennom. Hvis du er heldig og at linjen ikke blir brutt. Svar tid på saken var 1,5 måneder og saken ble avsluttet uten noen forklaring mens jeg sendte klage til de.. Svar på eposter tar også utrolig lang tid, hvis de svarer i det hele tatt! Styr unna Fremtind mens dere kan. Utrolig dårlig kundebehandling!!!
Alltid fått god oppfølging! Lett å kontakte dem, og rask behandling!
Vår nylige skadesak ble behandlet svært hurtig, noe som er essensielt for å etablere gode kunderelasjoner.
Saken løste seg på en kjapp og ryddig måte. Anbefales!