Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjensidige fremstår som profesjonelle, kundebehandlerne er ikke sleipe selgere, men de er genuint opptatt av saken din.
Hei Solveig, Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det er veldig fint å høre at du opplevde oss som profesjonelle, og at du kjente på ekte engasjement fra kundebehandlerne våre. I krevende situasjoner er det viktig å bli møtt med forståelse og ordentlig oppfølging, og vi er glade for at du opplevde nettopp det. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Meget fornøyd med den behandlingen jeg fikk. Vil anbefale.
Hei Helge, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det betyr mye for oss å høre at du har vært kunde i 29 år, og at du er fornøyd med behandlingen du fikk. Anbefalinger som dette setter vi ekstra stor pris på. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Alt supert! Pris, kunderelasjoner, alt supert!!
Hei Catallin, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med både pris og måten vi følger deg opp på. Slike ord gir oss ekstra motivasjon i hverdagen. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Jeg hadde en arbeidsulykke, og takket være forsikringer hos Gjensidige fikk jeg hjelp og rask henvisning til undersøkelser og behandlinger, samt dekket sørstedelen av kostnadene.
Hei Andrzej, Tusen takk for at du deler erfaringen din. Det er godt å høre at forsikringene ga deg rask hjelp og videre henvisning da du trengte det som mest, og at kostnadene i stor grad ble dekket. I en slik situasjon er det viktig å oppleve trygghet og støtte, og vi er glade for å ha kunnet bidra. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Så langt er alt vel. Ble også både glad og overrasket over å få tildelt utbytte. BRA!
Hei Per, Takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at alt har fungert bra så langt, og ekstra hyggelig at utbyttet kom som en positiv overraskelse. Det setter vi stor pris på å høre. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Vet at jeg bare kan dra til et verksted for å ordne med sånne små skader.
Hei Gabriele, Takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplever det som enkelt å bare dra til verkstedet og få ordnet små skader. Akkurat den tryggheten vil vi gi deg i hverdagen. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Super service alltid!!! Det har alltid vært velvilje hos Gjensidige.
Hei Kjell, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Det er veldig hyggelig å høre at du opplever super service og velvilje hos oss, hver gang. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Har alltid vært veldig fornøyd med Gjensidige, rask behandlingstid hyggelige saksbehandlere
Hei Jan, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er veldig fint å høre at du over tid har vært fornøyd med oss, og at du opplever både rask behandling og hyggelige saksbehandlere. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Tålmodig rolig saksbehandler som med god forståelsen som deler fra egne erfaringer og ga tips ut over det jeg spurte om. Tips som kan komme nødvendig i fremtiden og tips som ikle berører Gjensidige sitt arbeidsområde
Hei Anne, Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding. Det betyr mye for oss å høre at du møtte en saksbehandler som tok seg tid, viste forståelse og delte erfaringer og tips som kan være nyttige også senere. Slik trygg og raus veiledning er noe vi er stolte av. Takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Gjensidige gjennomførte min skadesak på en sømløs måte og med et overraskende raskt fint tempo der jeg som kunde bare kunne senke skuldrene. For alt ble lagt til rette for en mest mulig sømløs erfaring med blant annet leiebil mens min bil var på verksted. Og jeg fikk all nødvendig info underveis av Gjensidige og verksted som jeg selv fikk velge. Så godt fornøyd med gjennomføringen. Men det som kan forbedres er appen til Gjensidige. For det er en god tanke at man skal kunne bruke den til å melde inn skade. Men jeg slet med at den krasjet flere ganger på min Samsung Galaxy S24+ mens jeg la inn skadesaken. Så jeg måtte gjenta prosessen flere ganger. Og jeg fikk ikke tatt bilder og fullført hele prosessen før Gjensidige sendte melding dagen etter.
Hei Geir, Tusen takk for en grundig og ærlig tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde skadesaken som smidig, rask og godt tilrettelagt, og at du kunne senke skuldrene mens bilen var på verksted. Akkurat det er målet vårt. Samtidig er det viktig for oss å få vite når noe ikke fungerer som det skal. Det er leit å høre at appen krasjet flere ganger hos deg, spesielt når du meldte skade. Det skal være enkelt å bruke appen vår. Denne typen tilbakemeldinger tar vi med oss videre i forbedringsarbeidet. Takk igjen for at du tok deg tid til å dele erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Jeg har forsikringer som dekker våre behov! Gjensidige gir deg raske og gode svar og rask betjening!
Hei Kjell, Så hyggelig å lese. Det er godt å høre at forsikringene dekker behovene deres, og at du opplever raske og gode svar fra oss. Akkurat slik vil vi ha det, trygt, enkelt og effektivt. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Ryddig og enkel saksbehandling og vi er veldig fornøyd.
Hei Gerd, Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du opplevde saksbehandlingen som ryddig og enkel. Akkurat slik skal det være. Vi er glade for at du er fornøyd, og setter stor pris på at du tok deg tid til å dele. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Veldig grei forsikring, rask behandling. Alt behandlet mellom veterinær og Gjensidige.
Hei Hans, Så godt å høre. Når samarbeidet mellom veterinær og oss går problemfritt, blir hverdagen enklere for deg og tryggere for dyret ditt. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Fikk god hjelp med saken, rask tilbake melding på saken det gjalt
Hei Roy, Takk for tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du fikk god hjelp, og at du opplevde rask tilbakemelding i saken din. Akkurat slik skal det være når du trenger oss. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
De endrer vilkår oftere enn du kan følge med på. Er mistroiske og kranglete på hver eneste sak. Tilogmed på de åpenbare måtte jeg bruke minst 10 arbeidstimer, egen rapportlaging og ekstern befaring for å få mine rettigheter. De oppfører seg som de vil svindle deg for rettigheter for hver enkelt sak du måtte komme med! Styr Unna!!!
Hei Thomas, Dette er en tøff tilbakemelding å lese, og jeg forstår godt at du er frustrert når du opplever at det tar så mye tid og krefter å få det du mener du har krav på. Slik skal det ikke føles å være kunde hos oss. Vilkår kan endres, men det skal varsles tydelig, og sakene våre skal håndteres ryddig og med gode forklaringer. Når du opplever mistillit og unødige konflikter, har vi ikke gjort jobben vår godt nok. Vi vil gjerne gå gjennom saken din og se på hva som har skjedd. Du kan skrive til oss under Mine skadesaker https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker eller ringe oss på 915 03 100, så ser vi på dette sammen. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Er fornøyd har brukt forsikringen på boligforsikringen
Hei Tommy, Takk for tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du er fornøyd, og at innboforsikringen har fungert når du har hatt behov for den på boligen din. Når forsikringen leverer når det gjelder, da har vi gjort jobben vår. Du er alltid velkommen til å ta kontakt hvis du lurer på noe eller vil se nærmere på forsikringene dine. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige