Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kommunikasjon hele veien i de prosesser jeg har vært involvert i. Veldig fornøyd
Hei Terje, Dette ble vi skikkelig glade for å lese. God kommunikasjon hele veien er akkurat slik vi vil jobbe, og det er ekstra hyggelig å høre at du er veldig fornøyd. Takk for tilliten og for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din 😋👍 Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Alt greit, men se tidligere kommentar. Bilforsikring pluss hadde egenandel på 8 tusen hvis jeg ønsket leiebil.
Hei Elisabeth, Takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at dette opplevdes uklart da du tegnet forsikringen. Egenandel ved leiebil kan variere mellom dekningene, og dette skal selvfølgelig komme tydelig frem før du velger. Vi vil gjerne gå gjennom bilforsikringen din sammen med deg, forklare valgene som er gjort og se om noe bør justeres, så det passer bedre for behovene dine. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så hjelper vi deg med en gjennomgang. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Stort sett veldig fornøyd med Gjensidige, konkurradyktige priser på både bil og hus. Rask og hjelpsom kundeservice 🤩
Hei Terje, Så hyggelig å lese. Tusen takk for fine ord om både prisene og kundeservicen vår. Det betyr mye for oss å høre at du er fornøyd, og at du opplever rask og hjelpsom hjelp når du trenger det. Takk for at du valgte oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Enkelt å melde inn skaden i appen. Fikk raskt tilbakemelding på min henvendelse og saken løst på en veldig grei måte.
Hei Bjørn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så godt å høre at det var enkelt å melde skaden i appen, og at du fikk rask hjelp og en grei løsning. Akkurat slik vil vi at det skal fungere. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig rask saksbehandling for glassruteskade. God interaksjon mellom verksted og forsikringsselskap slik at alt gikk av seg selv. Meget god kommunikasjon og sluttresultat med forsikringsselskapet.
Hei Arne, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at saksbehandlingen gikk raskt, og at samspillet mellom verksted og oss fungerte sømløst. Når alt flyter av seg selv, sparer det deg for tid og styr, og det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Takk for at du deler erfaringen din med oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Stort sett fornøyd. Rask behandling. Veldig god kundeservice.
Hei Øystein, Takk for at du deler erfaringen din med oss. Fint å høre at du er stort sett fornøyd, og at både behandlingstiden og kundeservicen fungerte godt for deg. Hvis det er noe vi kan gjøre enda bedre neste gang, vil vi gjerne høre fra deg. Du er alltid velkommen til å ta kontakt. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Selskap som legger på altfor mye i pris for fornyelse, ikke bra. Skiftet selskap før fornyelse av eksisterende forsikring. Dette gjensidige gjør er faktisk på kanten. Aldri mer gjensidige for min del.
Hei Vidar, Det er leit å lese at du opplevde et så stort prispåslag ved fornyelse. Det forstår vi godt at føles både frustrerende og urettferdig, og det er ikke slik vi ønsker at du skal sitte igjen med oss. Prisen kan endre seg ved fornyelse når risiko, dekninger eller skadehistorikk endrer seg, eller når vi justerer prisene våre generelt. Samtidig er det viktig for oss å være tydelige og kunne forklare hvorfor prisen blir som den blir. Når det ikke oppleves rimelig, har vi ikke truffet godt nok. Selv om du nå har valgt et annet selskap, tar vi tilbakemeldingen din på alvor. Den er viktig for oss, og den brukes til å bli bedre. Hvis du ønsker en gjennomgang av hva som lå bak prisendringen, er du hjertelig velkommen til å ringe oss på 915 03 100. Da kan vi se konkret på saken din og gi et tydelig svar. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Jeg har hatt katten min forsikret i Gjensidige i mange år og jeg og katten min er fornøyde kunder. Vi kommer til å fortsette dette samarbeidet.
Hei Anne 😊 Så hyggelig å høre. Det betyr mye for oss at både du og katten din har vært fornøyde kunder hos oss i mange år. Når forsikringen gir trygghet over tid, vet vi at vi har gjort noe riktig. Tusen takk for tilliten, og for at dere vil fortsette samarbeidet med oss. Hilsen Sara
Totalt sett så var det effektivt og raskt avklaring av saken. Ikke for mange ting å forholde seg til
Hei Ingrid 😊 Så fint å høre. Det er godt å lese at saken ble avklart raskt og effektivt, og at prosessen var enkel å forholde seg til uten unødvendig styr. Akkurat slik ønsker vi at et skadeoppgjør skal oppleves. Tusen takk for tilbakemeldingen din. Hilsen Sara
Vi er veldig avhengig av mobiltelefonen i dag, så en ordning hvor den skal sendes inn for vurdering blir for dårlig. At også egenandelen går fra 1000 til 3000 er simpelt og mistenkeliggjøring av kundene.
Hei John Dette forstår vi godt at oppleves frustrerende. Mobilen er viktig i hverdagen, og når noe skjer, ønsker du en løsning som går raskt og fungerer i praksis. Grunnen til at telefonen må sendes inn, er at vi må få en faglig vurdering før vi kan ta stilling til reparasjon eller erstatning. Det er for å sikre riktig behandling av saken, ikke for å mistenkeliggjøre deg som kunde. Samtidig ser vi at dette kan bli tungvint når du står uten mobil, og det tar vi med oss videre. Når det gjelder egenandelen, så henger nivået sammen med type skade og vilkårene i avtalen. Vi skjønner godt at det oppleves brått og urimelig når egenandelen blir høyere enn forventet, og vi kunne vært tydeligere i forklaringen underveis. Hvis du vil, kan vi gjerne gå gjennom saken din sammen og forklare vurderingen bedre, og se om det er noe som kan avklares eller forbedres i dialogen. Ring oss på 915 03 100, eller skriv til oss under Mine skadesaker her https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du sier ifra. Slike tilbakemeldinger er viktige for oss. Hilsen Sara
Alt er i orden. En stein knuste frontruten. Forsikringsselskapet betalte 50 % av skadene. Alt er i orden!
Hei Jonas 😊 Så fint å høre. Godt at alt ordnet seg da steinspruten knuste frontruten, og at oppgjøret fungerte som det skulle. Da er det godt å vite at forsikringen er der når du trenger den. Takk for tilbakemeldingen din. Hilsen Sara
Ryddig og greitt selskap, enkelt å forholde seg til
Hei Marit 😊 Fint å høre. Ryddig og greit, og enkelt å forholde seg til, er akkurat slik vi ønsker at du skal oppleve oss. Takk for at du delte tilbakemeldingen din. Hilsen Sara
Mine forsikringer i Gjensidige fungerer utmerket, de gangene vi har hatt behov for å benytte våre ulike forsikringer, så har de prosessen og behandlingen fungert svært bra.
Hei Oskar, Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at forsikringene dine fungerer som de skal når du trenger dem, og at du har opplevd prosessen som ryddig og velfungerende. Det gir trygghet i hverdagen, og akkurat det ønsker vi å bidra med. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Meget kjapp behandlingstid. Kjapt oppgjør!! Meget bra
Hei Knut, Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er veldig godt å høre at du opplevde både rask behandling og kjapt oppgjør. Slik skal det være når du trenger oss. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Veldig godt fornøyd med Gjensidige. Har opplevd raske og uproblematiske oppgjør der vi har hatt behov.
Hei Tom, Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er veldig godt å høre at du er fornøyd, og at du har opplevd oppgjørene som både raske og uproblematiske når behovet har vært der. Akkurat slik ønsker vi at det skal være. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Tar ikke hensyn til personer som er pårørende og de oppgavene de må løse til enhver tid.
Hei Lars, Takk for at du deler opplevelsen din. Det er leit å høre at du som pårørende ikke opplevde at vi tok godt nok hensyn til situasjonen din. Når man står midt i krevende oppgaver for andre, er det ekstra viktig å bli møtt med forståelse og fleksibilitet. Her har vi tydeligvis ikke truffet godt nok, og det tar vi på alvor. Vi vil gjerne se nærmere på saken din og finne ut hva som skjedde, og hvordan vi kan gjøre det bedre for deg. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så går vi gjennom dette sammen. Du kan også skrive til oss under Mine skadesaker, hvis saken gjelder en konkret sak https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Håper du tar kontakt, slik at vi får mulighet til å rydde opp. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige