Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Til ogmed med samlerabatt og YS rabatter så er de betraktelig dyrere en andre leverandører jeg fikk tilbud hos hvor jeg ikke har noen fordeler.
god ,greit oppgjør ,kunne ha kommet med forslag til nye forsikringer ,tilbud på eksisterende forsikringer
Selskapet er veldig ekspeditt i fbm. oppgjør. Opplever forsikringene som noe dyre. Vanskelig å sammenligne pris pga. kundeutbytte.
Gebreler bra. Men kundeservice gikk rett i søpla npr de valgte å sende et copy paste svar på et helt naturlig spørsmål: hvorfor økte de forsikringspremien med nesten 10 ganger konsumprisindeksen. Fikk ikke svar. Bare st: vi har økt prisene.
Har vært kunde hos Gjensidige siden jeg kjøpte min første bil i 1973, i etterkant som totalkunde med hus, innbo, fritidseiendom og reiseforsikring samt fripoliser og IPS. Har stort sett vært fornøyd med selskapet, men for en tid tilbake oppdaget jeg at bilforsikringen på en eldre bil med kasko var vesentlige dyrere enn hos flere andre selskaper, også vesentlig dyrere enn prisen ved å bruke deres egen priskalkulator på deres nettside. Tok først kontakt med kundeservice som serverte en masse svada som at jeg bl.a. hadde søkt på bil uten kaskodekning , noe som ikke var mulig da dekningsgrader fremkommer som et resultat av søket, deretter at prisen inkluderte trafikkavgift (årsavgift) Tok deretter kontakt med deres interne kundeombud som også påstod at jeg ble fakturert korrekt pris og de var heller ikke villig å teste sin egen kalkulator men sørget for at jeg ble kontaktet av en konsulent med "spesialkompetanse" Han bekreftet i hvert fall at forsikringspremier blir automatisk indeksregulert årlig men ikke kontrollert om premier er korrekt. Han tok en gjennomgang av alle forsikringene mine og samtlige fikk en lavere pris som gjorde meg fornøyd og de beholdt meg som kunde, Totalsummen også for 2020 var vesentlig lavere enn tidligere så når jeg regner inn kundeutbytte så har jeg ikke funnet noe selskap som kan konkuttere med Gjensidige på pris. Hadde nylig en mindre bilskade på en 2020 modell og saksgangen ble grundig dokumentert på Min side og oppgjøret ble utbetalt straks saken var avsluttet.
Innmmeldt skader gikk greit, men litt dårlig på lakk.
Raskt oppgjør, fint med årlig bonus utifra forsikringssummer
Bilselger sa at jeg kunne endre forsikring etter gratismåneden var omme, men Gjensidige gav klar beskjed om at jeg var nødt til å bruke det som jeg hadde fått allerede.
Anbefales ikke. Sendte inn en skade noe for sent, og er alt for rigide. Skjønn bør benyttes.
Har aldri hatt problemer med utbetalinger eller kundeservice, men det har blitt veldig dyrt etterhvert. Har vært kunde i 18 år...
Fullkasko på over 1600 kr er helt borte i natta, så er ikke tilfreds med den prisen.
Latterlig premieøkning.. og vås om ta ut kundeutbytte. Premieøkningen har blitt så stor at reklamen om dele kundeutbytte har blitt en parodi.. De sakene jeg har måttet bruke forsikringen er nå ting de ikke lenger dekker eller har økt prisene på.. Gjensididige var de beste,, nå er de snart på bunnen av å ha komiske premieøkninger..
Har de fleste forsikringene her, bortsett fra innbo i dag som er "påtvunget" gjennom Fremtind pga LO-medlemskap, kommer til å bytte sistnevnte. Gjensidige leverer stort sett over all forventning og jeg har hatt mye bruk for de i reiseforsikringen. SElvsagt noen utfordringer knyttet opp mot pandemien nå, men slik er det over alt. Kjapp kundeservice, kjappe oppgjør og bra på kundeservice
Da jeg skulle få oppgjøret så var det amatørmessig behandling av konsulent. Banning og kjefting. Måtte drive og prute for å få bedre tilbud. Elendig....
opplever dårlig kommunikasjon og ellers synes jeg det er veldig ritete opplegg
Det er ikke interesse. Det kan variere pris uten noe grunner.