Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er meget fornøyd med den effektive måten min sak ble behandlet på.Jeg anbefaler gjerne Gjensidige til mine venner
Hei Liv, Så hyggelig å høre. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det er veldig fint å lese at saken din ble behandlet effektivt, og ekstra stas at du anbefaler oss videre til venner. Det setter vi stor pris på. Takk for tilliten. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
les det jeg har skrevet. Avbestillings forsikring og reiseforsikring + er etter min mening til ingen nytte hos kunden. Har vurdert å klage til forbrukerrådet.
Hei Aage, Dette er en tydelig og alvorlig tilbakemelding, og vi forstår godt frustrasjonen din. Når du har forsikringer og opplever at de ikke gir deg hjelp når du trenger det, da føles de verdiløse. Slik skal det ikke være. Reiseforsikring skal gi trygghet ved avbestilling og avbrudd, men dekningene er knyttet til konkrete vilkår. Hvis du har opplevd at disse ikke slo inn i din situasjon, er det viktig for oss å se nærmere på saken din og forklare hvorfor utfallet ble som det ble, eller rette opp hvis noe er feil. Vi ønsker ikke at du skal sitte igjen med følelsen av å ikke bli hørt. Ta gjerne kontakt med oss på 915 03 100, så kan vi gå gjennom saken sammen. Har du en konkret skadesak, kan du også skrive til oss under Mine skadesaker, så følger vi den opp der. Takk for at du sier ifra. Det gir oss mulighet til å bli bedre. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Steinsprutskade - alt gikk supersmidig. Jeg måtte ikke gjøre noe. Så kom melding om at skaden var ferdig behandlet og jeg skulle betale null.
Hei Trine, Så godt å høre. Da steinsprutskaden skjedde, skal det være akkurat så enkelt. Du melder inn, vi ordner resten. At du slapp å gjøre noe og fikk rask beskjed om ferdig behandling, er sånn det skal fungere. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Jeg var veldig misfornøyd med reiseforsikringen i Gjensidige. for når jeg en skjelden gang har bruk for den, så får jeg ingen ting.
Hei Karlsverre, Tusen takk for at du deler opplevelsen din – det er vi lei oss for å høre. Vi forstår godt at det oppleves frustrerende når man først trenger reiseforsikringen, og ikke får det utfallet man hadde håpet på. Uten å kjenne detaljene i saken din er det vanskelig å si hva som har ligget til grunn, men vi ønsker veldig gjerne å se nærmere på dette sammen med deg. I noen tilfeller kan det være vilkår eller dokumentasjon som påvirker vurderingen, men vi vil alltid gjøre vårt beste for å forklare dette tydelig. Ta gjerne kontakt med oss, så ser vi på saken din på nytt og gir deg en grundig gjennomgang. Du kan nå oss på telefon eller ved å skrive direkte på saken din. Vennlig hilsen Nina
Det gikk fort og greit 👍🏼uten å ta mange telefoner.
Hei Jostein, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding 😊 Det er veldig kjekt å høre at du opplevde prosessen som både rask og enkel — akkurat slik vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele erfaringen din! Vennlig hilsen Nina
Oppfatter Gjensidige som et folkelig og imøtekommende forsikringsselskap. I tillegg mener jeg de er prisgunstige, og at overskuddet blir tilgodesett kundene
Hei Arild, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding 😊 Det setter vi stor pris på! Så er det ekstra kjekt å høre at du også opplever prisene våre som gode, og at kundeutbytte blir lagt merke til. Takk for at du tok deg tid til å dele dette. Vennlig hilsen Nina
Bestandig fått super kundeservice, rask respons, og super behandling av div skadesaker, så alt i alt storfornøyd. 👌🏼😄
Hei Lena, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding 😊 Det er veldig kjekt å høre at du opplever både god kundeservice, rask respons og en smidig behandling av skadesakene dine! Slike tilbakemeldinger betyr mye for oss, og vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele 😊 Vennlig hilsen Nina
Jeg er kjempefornøyd med Dere. Dere gjør en kjempefin jobb og sevice. Altid hjelp og få.
Hei Odd, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding 😊 Det er utrolig kjekt å høre at du opplever oss som hjelpsomme og tilgjengelige – det er akkurat slik vi ønsker å være! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele dette med oss 🙌 Vennlig hilsen Nina
Rask og hyggelig oppfølging hele veien. Fin tilbaemelding underveis i behandlingen.
Hei Arvid, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding 😊 Vi setter stor pris på at du trekker frem god informasjon underveis – det er viktig for oss! Takk for at du tok deg tid til å dele erfaringen din 😊 Vennlig hilsen Nina
Behandlingen ga meg trygghet for at saksbehandlerne hadde god kontroll, engasjement og ansvar for å følge opp utviklingen. At Halden Skadesenter tok lang tid på reparasjonen er ikke Gjensidiges feil, men dere tok bryet flere ganger med å spørre om hvor langt reparasjonen var kommet.
Hei Sverre, Tusen takk for en så grundig og hyggelig tilbakemelding 😊 Det er veldig fint å høre at du opplevde trygghet gjennom hele skadebehandlingen, og at du merket både engasjementet og oppfølgingen fra våre saksbehandlere.Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din! Vennlig hilsen Nina
God oppfølging av skadesaker. Meget god erfaring med utskifting av frontrute på bilen
Hei Sigmund, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding 😊 Det er veldig fint å høre at du har hatt en god opplevelse med oppfølgingen av skadesaken, og at utskiftingen av frontruten gikk bra. Slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på – takk for at du tok deg tid til å dele! Vennlig hilsen Nina
Enkelt å få tildelt behandlingstimer og lite papirarbeid.
Hei Cathrine, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding 😊 Det er veldig fint å høre at du opplever behandlingsforsikringen som enkel å bruke, med rask tilgang til timer og lite papirarbeid. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være for kundene våre! Takk for at du tok deg tid til å dele 😊 Vennlig hilsen Nina
Får ikke informasjon hvilke forsikring jeg kan bruke
Hei Mons, Takk for at du deler tilbakemeldingen din. Det er leit å høre at du opplever det som uklart hvilken forsikring du kan bruke i forbindelse med juridisk bistand. Slike saker dekkes ofte gjennom rettshjelpsdekningen i for eksempel bolig-, bil- eller andre relevante forsikringer, men hva som gjelder avhenger av saken og hvilke forsikringer du har. Vi vil veldig gjerne hjelpe deg med å avklare dette, så du får riktig informasjon og den hjelpen du har krav på. Ta gjerne kontakt med oss, så ser vi konkret på din situasjon og hvilke muligheter som finnes. Vennlig hilsen Nina
Fikk AI svar før jeg rakk å sende inn dokumenter. Så de ble ikke behandlet/lest
Hei Brit, Takk for at du deler opplevelsen din – det setter vi pris på. Samtidig er det leit å høre at du opplevde at saken ble behandlet før du rakk å sende inn viktig dokumentasjon. Slik skal det selvfølgelig ikke oppleves. Vi ønsker at alle relevante opplysninger blir vurdert før det tas en avgjørelse, og vi vil gjerne se nærmere på hva som har skjedd i ditt tilfelle. Ta gjerne kontakt med oss, så sørger vi for at saken din blir gjennomgått på nytt med dokumentasjonen du har. Vennlig hilsen Nina
Dekker ikke skader som oppstår plutselig når de ikke kommer utenfra.
Hei Simen, Takk for at du deler tilbakemeldingen din. Vi forstår at dette kan oppleves frustrerende, spesielt når en skade skjer plutselig og uventet. I mange forsikringer skilles det dessverre mellom skader som oppstår som følge av en ytre påvirkning og skader som oppstår av andre årsaker. Hva som dekkes vil derfor avhenge av vilkårene i den aktuelle forsikringen. Vi vil gjerne hjelpe deg med å se nærmere på saken din og forklare vurderingen konkret. Ta gjerne kontakt med oss, så går vi gjennom dette sammen med deg. Vennlig hilsen Nina
Sulland bilskade og GJENSIDIGE LØSTE SAKEN PÅ UTMERMET MÅTE.
Hei Odd, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding 😊 Det er kjempefint å høre at både Sulland Bilskade og Gjensidige løste saken din på en så god måte! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele opplevelsen din – det betyr mye for oss 🙌 Vennlig hilsen Nina