Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er hjelpsom, jeg var kunde hos Gjensidige mange år, men siste årene forsikring er veldig dyrt.
Dyrt og uoversiktlig. Jeg verken har eller bruker data, dette er opplyst og godtatt, likevel sendes all post via data. Avtalegiro er opprettet og går bra. Så sender de også krav utenom avtale. Jeg har bedt om en oppstilling over hva jeg har betalt uten å få svar.
Har fullkasko hos gjensidige. Bilen fikk lekkasje gjennom frontrute, dermed ble det fullt i vann i bilen. Gjensidige nekter å betale siden det ikke er steinsprutskade. Så med andre ord dersom man selv lager en steinsprutskade så vil man få hjelp av di. Først ville di hjelpe meg, i neste øyeblikk ringer de meg opp igjen og fraskriver seg alt ansvar. Styr unna disse.
Profesjonelt og enkelt å forholde seg til, man man melde/gjøre endring via app. De er dyre, og siste prisstigning ble for høy.
Rask saksbehandling, og hyggelige saksbehandlere, har ingen dårlig erfaring med selskapet.
Vært fornøyd med forsikringen hos de i flere år. Enkelt og ringe de og man får den hjelpen man trenger da.
Jeg har ikke noe spesiell omtaler. Gjensidige forsikring er en bra forsikringselskap.
Enkel og god kundebehandling. Føler at de tar vare på deg som kunde.
Har alltid vært fornøyd med gjensidige. Men det siste året har den såkalte kundeservicen vært det verste jeg har opplevd..!
Alltid hyggelige kundebehandlere gode råd å få. Positive veiledere, raske avgjørelser. Lette å få kontakt med. Tilgjengelig på mitt hjemsted.
Kan være konkurransedyktig på pris, men frekkhetens nådegave hvis noe skulle oppstå. Kundebehandlere er også dårlig opplært mht avtalegiro hvis man bytter bank. Går 2 måneder å få skikk på betalinger hvis man skifter bank.
God kundebehandling ved opprettelse av forsikring. Men prisstigningen virker urimelig - spesielt da det ikke har forekommet skader eller utbetalinger siden opprettelse av forsikringene.
Gjensidige Forsikring har klart de beste betingelsene, både på bil og hus. Enkle og raske oppgjør, og formidler utmerket og gratis hjelp av fagfolk. De gir dessuten 10-12 % kundeutbytte hvert år på forsikringspremien. Byttet til Gjensidige for 10 år siden, etter meget dårlige erfaringer med If.
Bra priser, men generelt veldig dyre på bil. Spesielt biler med litt større motor
Aldri vært problemer med skadeoppgjør da jeg har brukt Gjensidige i jobb sammenheng som selvstendig næringsdrivende.
Dårlig erfaring med reiseforsikring, for dyr bilforsikring, bilen er registrert på min kone