Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hjep med psykolog. Det var raskt og uten noen problem.
Hei Vika, Så fint å høre. Når du trenger hjelp med psykolog, skal det være enkelt og trygt å komme i gang. At det gikk raskt og uten problemer, er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves. Takk for at du deler erfaringen din med oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Skade på telefon. Knust skjerm. Rask behandling av saken. Enkelt å levere på Elkjøp. Verksted brukte litt lang tid.
Hei Bård, Takk for at du deler erfaringen din. Det er godt å høre at saken ble behandlet raskt, og at det var enkelt å levere telefonen hos Elkjøp. Så er det synd at verkstedet brukte litt lang tid. Det tar vi med oss videre, for ventetid skal helst være så kort som mulig. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Følg med på at du betaler for den bonusen du skal ha! Min erfaring er dårlig og baserer på at jeg selv måtte følge med på at bonusen gikk opp i tråd med tiden jeg kjørte skadefritt. Alternativet er at du betaler unødvendig mye og samtidig ikke får økt bonus i tråd med antall år du har kjørt skadefritt. Da jeg gjorde Gjensidige oppmerksom på dette, fikk jeg heller ingen tilbud om kompensasjon for den tiden jeg hadde betalt for mye
Hei Philip, Dette er en alvorlig tilbakemelding, og vi skjønner godt irritasjonen din. Bonus skal være forutsigbar og riktig. Du skal kunne stole på at den utvikler seg slik den skal når du kjører skadefritt, uten at du må passe på selv. Når du opplever at bonusen ikke har økt i tråd med årene, og at du i tillegg ikke fikk tilbud om kompensasjon da du tok det opp, så har vi ikke vært tydelige eller gode nok. Det er vi nødt til å ta på alvor. Bonus beregnes ut fra registrert skadehistorikk, og hvis noe blir feil der, kan det få direkte betydning for prisen du betaler. Da er det viktig at saken blir gått ordentlig gjennom, og at du får en ryddig forklaring, og eventuelt en korrigering. Vi vil gjerne se konkret på dette sammen med deg. Ring oss på 915 03 100, så kan vi gå gjennom bonusen din, hva som er registrert, og hvorfor det har blitt slik. Hvis noe er feil, skal det selvfølgelig rettes opp. Takk for at du sier ifra. Det er sånn vi får mulighet til å bli bedre. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
En dyr gjenstand jeg eier ble utsatt for skade som jeg ikke kunne rå over og jeg fikk blankt avslag på skadesaken.
Hei Liora, Dette er leit å lese. Når en verdifull gjenstand blir skadet uten at du kunne hindre det, og du likevel får avslag, oppleves det både urettferdig og frustrerende. Det har vi forståelse for. Avslag i en skadesak skyldes vilkårene i forsikringen, men det betyr ikke at saken ikke kan forklares bedre eller vurderes på nytt. Du skal forstå hvorfor utfallet ble som det ble, og føle at du er blitt hørt. Slik går du videre Hvis du mener avslaget er feil, eller at vi mangler informasjon, kan du be om ny vurdering ved å skrive til oss under Mine skadesaker. Legg gjerne ved det du mener er viktig for saken. Logg inn på Mine skadesaker https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Du kan også ringe oss på 915 03 100, så ser vi på saken sammen og forklarer vurderingen på en ryddig måte. Takk for at du sier ifra. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Synes behandlingen av saken var rask og oversikktlig
Hei Lilla, Så fint å høre. Rask og oversiktlig behandling er viktig når du melder en sak, da skal det være lett å følge med og forstå hva som skjer underveis. Takk for at du deler erfaringen din med oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Det er når skaden er skjedd at du merker forskjell på forsikringsselskapene! Gjensidige utmerker seg med å ha raske oppgjør og lite plunder.
Hei Rebecca, Du har helt rett. Det er først når noe skjer at du virkelig merker forskjell på forsikringsselskapene. Derfor er det ekstra fint å høre at du opplevde raskt oppgjør og lite plunder hos oss. Akkurat slik skal det være. Enkelt, ryddig og uten unødvendig krangling. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Rask og hyggelig behandling. Litt uklart om hvorfor forsikringen ble delt i to forskjellige, kanskje på grunn av skadet person
Hei Arnfinn, Takk for en fin og nyansert tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplevde behandlingen som rask og hyggelig. Når en sak blir delt i to, skjer det ofte fordi det er ulike typer dekning involvert, for eksempel skade på kjøretøy og personskade. Da må vi behandle delene hver for seg, selv om de hører til samme hendelse. Det kan oppleves litt uklart, og det skjønner vi godt. Hvis du vil, kan vi gjerne forklare akkurat hvordan dette ble løst i saken din. Ring oss på 915 03 100, så går vi gjennom det sammen. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Lett å melde inn krav; godtok krav uten kopi av utlegg som eg tilbydde meg å ettersende i posten
Hei Astrid, Så hyggelig å høre. Det er godt å vite at det var lett å melde inn kravet, og at saken ble løst på en enkel måte. Når vi kan behandle saken uten ekstra papirarbeid, sparer det deg for tid og styr. Takk for at du deler erfaringen din med oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Enkelt å melde skade mm, god oppfølging underveis i saksbehandlingsløp. Ryddig kommunikasjon.
Hei Brita, Så hyggelig å høre. Enkelt å melde skade, god oppfølging underveis og ryddig kommunikasjon, det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves. Da vet du hvor du er i løpet, og slipper å lure på hva som skjer videre. Takk for at du deler erfaringen din med oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Var uheldig og skadet leiebil på reise og ble trukket egenandel hos utleieselskapet. Jeg meldte i fra til Gjensidige og fikk refundert dette samme dag.
Hei Lars, Så fint å høre. Når uhellet først er ute på reise, skal det være enkelt å få hjelp. At du fikk refundert egenandelen samme dag du meldte fra, er akkurat slik det skal fungere. Takk for at du deler erfaringen din med oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Det var et frontruteskift som gikk utmerket gjennom firmaet som skiftet min frontrute
Hei Kari, Så fint å høre. Det er akkurat slik et frontruteskift skal oppleves. Enkelt, smidig og godt utført av verkstedet. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Kapp var veldig dårlig også Gjensidig kontaktet de flere og fikk ingen oppfølging Ha vært kunde i Gjensidige i 40
Hei Terje, Dette er en tung tilbakemelding å lese, og vi forstår godt at du er skuffet. Når både leverandøren vi har brukt og oppfølgingen fra oss ikke har fungert, da har vi ikke levert slik du skal kunne forvente. At du har vært kunde hos oss i rundt 40 år, gjør det ekstra viktig for oss å ta dette på alvor. Du skal oppleve å bli fulgt opp, spesielt når noe først har gått galt. Vi vil gjerne se nærmere på saken din og finne ut hva som har skjedd. Ring oss på 915 03 100, så kan vi gå gjennom dette sammen og finne en løsning. Takk for at du sier ifra. Det gir oss mulighet til å rydde opp. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Jeg er meget misfornøyd med at Gjensidige ferdigbehandlet saken selv om jeg ba om utsettelse pgs mere info. Og utbetalingen for skaden er jeg også MEGET misfornøyd med, og håper fortsatt på ny behandling
Hei Jorunn, Dette høres både frustrerende og unødvendig tungt ut. Når du ber om utsettelse for å sende mer informasjon, skal du oppleve at vi lytter og tar det med i vurderingen. At saken ble ferdigbehandlet likevel, og at du i tillegg er svært misfornøyd med erstatningsbeløpet, er noe vi vil ta på alvor. Slik får du saken vurdert på nytt Du kan skrive til oss under Mine skadesaker og be om ny behandling. Legg gjerne ved den ekstra informasjonen du forsøkte å ettersende, og forklar kort hva du mener er feil i vurderingen eller utbetalingen. Da kan vi gå gjennom alt på nytt og gi deg et tydelig svar. Gå til Mine skadesaker: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Hvis du heller vil snakke med oss, kan du ringe 915 03 100, så hjelper vi deg videre. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Jeg trenger ikke å si at hver gang jeg har trengt Gjensidige, har jeg fått gode resultater.
Hei Walter, Dette var veldig hyggelig å lese. Takk for at du deler erfaringen din. Det betyr mye for oss å høre at du får gode resultater hver gang du trenger oss. Akkurat slik skal det være. En forsikring skal gi trygghet i praksis, ikke bare på papiret. Takk for anbefalingen og for tilliten du viser oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Hatt gjensidige i over 30 år. De er alltid rettferdige og har du lovmessig dekning via forsikringen, så utbetaler de det du har krav på. IMPONERENDE å være så stødig over så lang tid.
Hei Håvard, Dette var virkelig hyggelig å lese. Tusen takk for at du har valgt oss i over 30 år, og for at du deler erfaringen din. Det du skriver om rettferdighet, forutsigbarhet og å få det du har krav på når vilkårene er på plass, er selve kjernen i det vi skal være. Å få tillit over så lang tid forplikter, og vi er stolte av å få være forsikringsselskapet ditt videre også. Takk for varme ord og lojalitet. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Bra . Alltid fornøyd og avgjort av skadeselskapet.
Hei Leiv 😊 Takk for tilbakemeldingen din. Det er godt å høre at du er fornøyd og opplever at sakene blir ryddig og greit avgjort. Slik ønsker vi at det skal fungere hver gang. Tusen takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Hilsen Sara