Gjensidige Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rask og profesjonell kundebehandling som stiller rimelige krav. Så lenge du har gjort de tingene du skal og dokumenterer godt så kommer oppgjøret fort. Om det skulle pirkes på noe så er det nok forsikringspremien på noen biltyper som er veldig høy, selv om man har vært fast kunde lenge og har maks bonus. Så her kan bytte av forsikringsselskap bli tilfelle da det gjelder bilforsikring, for enkelte biltyper. Bra kundeservice.
Mye surr, ble lovet en bonus og at jeg kunne sette yngste sjåfør som 23 når jeg ble gammel nok. Bonusen ble trekt, og måtte krangle for å få den tilbake. Fikk heldigvis etterbetalt det som var betalt for mye. Fikk ikke sette yngste sjåfør som 23 når jeg fylte. De sa jeg måtte vente til neste "periode" startet, som da var 8 måneder frem i tid. Eneste jeg anbefaler mindre, er Eika.
Jeg er svært fornøyd med Gjensidige, men vil sjekke at prisen jeg betaler i dag er riktig.
Effektiv saksbehandling, tillit til at jeg ikke lurer dem.
Ikke noen vanskelige saker, men ikke vært problematisk når uhellet har vært ute.
Selskapet er bra, hurtige avgjørelser, bra kundeservice. Kan bli billigere på pris. Har bare positive opplevelser med dette selskapet.
Veldig fornøyd med rask oppfølging og god kundeservice fra Gjensidige. God dekning på forsikringene har de også. For meg var prisnivået konkurransedyktig via NAF-medlemskap.
9/10 ganger kan eg ikke logge inn. forsikringer forsvinner og kommer tilbake. Giroer forsvinner og kommer som purring flere måneder etterpå. Billån kan eg ikke finne igjen men og får aldri logget meg inn der. Dem svarer ikke på mail og kunderådgiverene fikser ingenting.
Sjokket at plutselig min forsikringssum per måned økte med 50% i disse tider.
Dårlig jobb med overføring av gammel forsikring og lite oppfølging. Dette er noe de virkelig kunne blitt bedre på!
Har vært greit, er interessert i å sammenligne med andre
Det er hjelpsom, jeg var kunde hos Gjensidige mange år, men siste årene forsikring er veldig dyrt.
Dyrt og uoversiktlig. Jeg verken har eller bruker data, dette er opplyst og godtatt, likevel sendes all post via data. Avtalegiro er opprettet og går bra. Så sender de også krav utenom avtale. Jeg har bedt om en oppstilling over hva jeg har betalt uten å få svar.
Har fullkasko hos gjensidige. Bilen fikk lekkasje gjennom frontrute, dermed ble det fullt i vann i bilen. Gjensidige nekter å betale siden det ikke er steinsprutskade. Så med andre ord dersom man selv lager en steinsprutskade så vil man få hjelp av di. Først ville di hjelpe meg, i neste øyeblikk ringer de meg opp igjen og fraskriver seg alt ansvar. Styr unna disse.
Profesjonelt og enkelt å forholde seg til, man man melde/gjøre endring via app. De er dyre, og siste prisstigning ble for høy.
Rask saksbehandling, og hyggelige saksbehandlere, har ingen dårlig erfaring med selskapet.